• Echt. Gisteren was er een fuif, naar aanleiding van het einde van de examens en daarbij het einde van het schooljaar. Omdat ik het laatste trimester heel erg veel stress gehad heb om goeie punten te halen, was ik al van plan me die avond niet in te houden. Maar ik had echt veel te veel gedronken, ik was strontzat. Het probleem was, dat ik geen pauze nam tussen de drankjes en ieder drankje binnen de minuut naar binnen gekieperd had. Ook had ik veel te veel sterke drank op, zoals vodka en jenevershots.

    Nu is het probleem, dat ik de avond voor al m'n vrienden verkloot heb. Na 12 uur, hebben ze niets anders gedaan dan op mij gelet. In de zaal heb ik zonder het te weten ruzie gezocht met een groepje oudere jongens, zo erg dat ze me naar buiten moesten brengen, ik heb vreemde mensen aangesproken, ik viel telkens bijna om, ik schaam me echt dood. Nu heb ik m'n excuses al aangeboden, want door mijn gedrag zijn er ook ruzies ontstaan in het groepje waar ik mee was, en ze zeggen wel dat ze niet boos zijn, maar ik voel me toch schuldig.

    Iemand tips hoe ik het terug een beetje goed kan maken? Volgende week is er wel een schuimparty waar ik naartoe ga, en daar ga ik sowieso geen alcohol drinken, niks. Maar dan moet ik m'n vader nog kunnen overtuigen dat ik mag gaan, want hij heeft me de hele ochtend zien kotsen. Iemand trouwens ook tips tegen een kater? Misselijkheid gaat maar niet over en krijg niks binnen, kan ik dit niet verminderen? Sowieso dat ik nooit meer zo veel drink. -_-


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    RAND0MN3RD schreef:
    Ok guys: heads up. Ze heeft iets fouts gedaan - en beseft zich dat maar al te goed - maar ze vraagt niet om bestraffende reacties, toch? En doe alsjeblieft niet zo schijnheilig alsof jíj nooit wat fout doet, want vroeger of later gebeurt er echt wel iets waarvoor je je gigantisch schaamt en waarvan je vooraf al wist dat het fout was wat je deed. Maar toch: je bent jong en je wil wat.

    Ik heb wel twijfels bij hoe je aan die drank bent gekomen? Op feestjes staan ze - hier tenminste - altijd aan de deur om je ID te checken en als je veertien bent kom. je. er. gewoon. niet. in. Simple as fuck.

    Nou meid, ik zou zeggen, kiep wat paracetamols naar binnen (ik raad je aan om er één per uur te nemen, je mag er max. 12 per dag, dacht ik) en eet iets. Drinken moet je ook blijven doen (WATER!) omdat je door de alcohol uitdroogt. En... Tja, uitkateren. En natuurlijk nooit meer doen, I know what it feels like ;)


    TWAALF?! Wil je soms dat dat kind een vergiftiging krijgt?
    Volwassenen moeten er 2 nemen en de volgende mag pas weer na 6 uur en je mag er maar ongeveer 6 op een dag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, en besides, als je te veel paracetemols neemt reageert je lichaam er niet meer op, omdat je gewend bent geraakt aan de stoffen. Ofzo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    RAND0MN3RD schreef:
    Ok guys: heads up. Ze heeft iets fouts gedaan - en beseft zich dat maar al te goed - maar ze vraagt niet om bestraffende reacties, toch? En doe alsjeblieft niet zo schijnheilig alsof jíj nooit wat fout doet, want vroeger of later gebeurt er echt wel iets waarvoor je je gigantisch schaamt en waarvan je vooraf al wist dat het fout was wat je deed. Maar toch: je bent jong en je wil wat.

    Ik heb wel twijfels bij hoe je aan die drank bent gekomen? Op feestjes staan ze - hier tenminste - altijd aan de deur om je ID te checken en als je veertien bent kom. je. er. gewoon. niet. in. Simple as fuck.

    Nou meid, ik zou zeggen, kiep wat paracetamols naar binnen (ik raad je aan om er één per uur te nemen, je mag er max. 12 per dag, dacht ik) en eet iets. Drinken moet je ook blijven doen (WATER!) omdat je door de alcohol uitdroogt. En... Tja, uitkateren. En natuurlijk nooit meer doen, I know what it feels like ;)

    Ja, maar ik maak er geen topics over. (': Op Q kan je dit toch verwachten?

    Twaalf pijnstillers is te veel, ik weet niet hoeveel je er juist mag nemen, maar ik dacht dat er minstens 3-6 uur tussen moest zitten. Bron.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 18:49 ]


    comfort in c h a o s

    Aragog schreef:
    Oh, en besides, als je te veel paracetemols neemt reageert je lichaam er niet meer op, omdat je gewend bent geraakt aan de stoffen. Ofzo.


    Dat is onzin, trouwens, in Amerika nemen ze er standaard elke dag één, dat zouden ze echt niet doen als je lichaam er dan niet meer tegen kan en anders heb je nog altijd dat ene effect, placebo ofzo? Dat als je gelooft dat het helpt dat het dan ook werkelijk helpt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DUDE IK BEN OOK 14, hoezo ga je drinken? beetje dom hoor. Mijn vriendin drinkt ook, ik help haar niet meer, als ze ruzie heeft pech had ze niet moeten drinken
    and so do u!


    even a white rose has a black shadowx

    You're fourteen? Whut. I'm fourteen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Genoeg water drinken, eigenlijk als je een kater wilt voorkomen drink na elk glas drank een glas water :P Doe ik ook ben je als nog lam en geen kater.
    Over goed maken, nouja je heb al sorry gezegt enz alleen het is gebeurd en je kan er weinig aan doen. De volgende keer niet voor kruipend de deur uit gaan?


    Some angels have no wings.

    Dafuq, ik ben 18 en nog nooit dronken geweest.
    Ik zou niet weten hoe je dit goed kunt maken met je vrienden. Sowieso moet je gewoon je best doen het niet erger te maken, en misschien kun je ze verrassen door met z'n allen wat leuks te gaan doen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Serieus 14 en dan al zo dronken zijn dat je loopt te kotsen. Kus de schoenen van je vrienden en zeg dat het je ontzettend spijt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Waar maken julie een bigg deal van?
    Julie hoeven niet kruipend die deur uit? Of wel dan? Ze is zelf verantwoordelijk voor haar acties en dan hoeven julie haar echt niet nog een duidelijk te gaan maken.
    Wat is het probleem? Julie doen echt scheinheilig, als zei los wilt gaan prima. Ze vraagt advies niet julie reacties.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Waar maken julie een bigg deal van?
    Julie hoeven niet kruipend die deur uit? Of wel dan? Ze is zelf verantwoordelijk voor haar acties en dan hoeven julie haar echt niet nog een duidelijk te gaan maken.
    Wat is het probleem? Julie doen echt scheinheilig, als zei los wilt gaan prima. Ze vraagt advies niet julie reacties.


    zei? Het is zij.

    En hoezo schijnheilig? We wijzen haar op haar fouten en geven onze mening, is dat niet waar een forum voor bedoelt is. Zij opent een topic en dan kan je dit verwachten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Louisaaa schreef:
    Waar maken julie een bigg deal van?
    Julie hoeven niet kruipend die deur uit? Of wel dan? Ze is zelf verantwoordelijk voor haar acties en dan hoeven julie haar echt niet nog een duidelijk te gaan maken.
    Wat is het probleem? Julie doen echt scheinheilig, als zei los wilt gaan prima. Ze vraagt advies niet julie reacties.

    Er is niet voor niets die leeftijdsgrens. En de reden waarom ze is gaan drinken is al helemaal verkeerd. Dat mag best wat van gezegd worden :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Highbury schreef:
    Serieus 14 en dan al zo dronken zijn dat je loopt te kotsen. Kus de schoenen van je vrienden en zeg dat het je ontzettend spijt.


    Tears are words the heart can't say.


    zei? Het is zij.

    En hoezo schijnheilig? We wijzen haar op haar fouten en geven onze mening, is dat niet waar een forum voor bedoelt is. Zij opent een topic en dan kan je dit verwachten.



    Ken me serieus vrij weinig verrotten of het zei/zij/de/het/een is -.-

    Sorry maar zei moet er van leren, en zo zie ik het gewoon.


    Some angels have no wings.

    Baar kinderen en ga op hen bestraffend reageren als ze teveel drinken. Ze heeft niet om zulke reacties gevraagd en ze beseft zelf maar al te goed dat ze fout is geweest. Volgens mij heeft ze al genoeg aan de preek van haar vader (die ze waarschijnlijk wel heeft gehad).
    Ik zou je vrienden gewoon trakteren en nog eens gemeend je excuses aanbieden. Ook is het misschien beter om niet te gaan naar die schuimparty, gewoon om jezelf te beschermen.


    Olive