• Sommige mensen kunnen aura's zien. Maar wat beteken de kleuren nou eigenlijk? Ik heb het hier allemaal voor jullie staan^^


    Aura kleuren

    Rood: Genegenheid, energie, moed, warmte, lichamelijke kracht, temperament, hartstocht, materialisme, onoverwinnelijkheid, wilskracht, aardgebonden, onveiligheid, bezitsdrang, dierlijk.
    Donkerrood: daadkracht, dynamiek, wil, bezitsdrang, dierlijk, woede, ergernis, leidersnatuur, moed, boosheid, onveilig gevoel
    Bruinrood: (bijna roestkleurig): gierigheid, hebzucht.
    Helder/lichtrood: energie, activiteit, moed, warmte, vitaliteit, emotionaliteit, temperament, materialisme, sêxualiteit
    Een rode wolk: irritatie/hoofdpijn
    bloedrood: sensualiteit
    Dieprode flitsen tegen zwarte achtergrond: boosheid
    Geel: intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveus, irritatie.
    Helder/lichtgeel: intellect, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, ego, sociale vaardigheden, sterke persoonlijkheid
    donkergeel: wantrouwen, afgunst, haat, lagere instincten, spanning , lafheid, argwaan,
    dof okergeel: intelligentie gebruikt voor egoastische doelen
    Okergeel: stabiliteit, realiteit, spaarzaamheid, spanning
    zachtgeel: intellect dat zich wijd aan spirituele zaken
    roodachtige barnmsteengeel: hoger niet-zelfzuchtig denken
    oranje: Vitaliteit, dynamiek, opbouwend, vrolijkheid, toewijding, meegevoel, trouw, genezing, gezondheid, drang tot ontwikkeling, koppigheid, vitaliteit, creativiteit, actieve intelligentie, loyaliteit, opbouwend, zelfverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid, gezondheid,openheid, ambitie.
    oranje-geel: scherp verstand, speels, zelfbewustzijn, ambitie, humor, vrijheid.
    groen: Bescherming, hogere gedachten, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel
    midden groen: evenwicht, betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde, geestelijke ontwikkeling,communicatie,zorgzaamheid.
    donkergroen: eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme
    donker olijf groen: eigendunk, verraderlijk
    Helder/appel-groen: grote vitaliteit
    Jade groen: Grote geestelijk ontwikkeling, geestelijke groei.
    smaragdgroen: veelzijdigheid, vernuftigheid en inventiviteit onzelfzuchtig toegepast
    kobalt of ultramarijn: toewijding voor een spiritueel ideaal
    licht stralend blauwgroen: diepe sympathie en medelijden met inlevingsgevoel.
    blauw: introvert, liefdevol, rust, verdieping, afstandelijkheid, wijsheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, stabiliteit, intuïtie, gezag, stijl
    lichtblauw: toewijding aan idealen, zachtheid, incasseringsvermogen, mededogen, helderheid.
    indigo: mediumschap, genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieus, voorzichtigheid
    Violet: gereserveerdheid, spirituele ontwikkeling, hoger ik, intuïtie, mystiek, magie, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, wijsheid, kunst, creativiteit, inzicht, eenzaamheid.
    Lila: mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie, artistiek, fijngevoeligheid, expressief.
    Roze: sensibiliteit, emotionaliteit, vrouwelijkheid, onvoorwaardelijke liefde, tederheid, sentimentaliteit.
    Bruin: egoïsme, liefdeloosheid, aardgebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
    Donkerbruin: liefdeloosheid, aard- gebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
    Bruingrijs: egoïsme
    Grijsgroen: bedrog en listigheid, jaloersie.
    Loodgrijs: depressie
    Licht van grijs: diepe angst
    Zwart: Vernietiging, dood, hopeloos, seksueel negatief.Toelichting: Zwart is geen kleur, het duidt op een volkomen afwezigheid van kleur en licht aan, en duidt op een tegengestelde toestand van geestelijk inzicht. We kunnen ook grijs als zodanig beschouwen, ook dit is een gebrek aan instraling van genoeg licht.
    Zwart in dikke wolken: haat en kwaadwillendheid
    Wit: hoger bewustzijn, invoelingsvermogen,energiestuwing, wijsheid, levenservaring, ontwikkelde spiritualiteit, tevredenheid
    Goud: zuiver intellect, toegepast op filosofie of wiskunde
    Goud/geel: Idealistisch denken, hoge trap van wijsheid.
    Zilver: Levendigheid, veelzijdigheid.


    Hopelijk hebben jullie er er wat aan^^
    xxxLily

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:55 ]


    save the bees

    Dan stuur me maar eens een GB en we shall see. (:

    Hmm, nou ben ik stiekem toch nieuwschierig. Wil je een GB sturen?


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik heb wel eens een aura foto laten maken (al 2, verspreid over een aantal jaar) en de informatie die ik daarbij kreeg paste echt zo erg op mij (zelfs dingen die alleen ik kon weten was in de beschrijving te zien)


    Credendo Vides

    Ik heb ook wel eens een soort aura iets laten maken en ze zeiden dat m'n aura heel mooi was. Het was alleen wel echt een regenboog en niet specifiek een kleur..

    Schouperman schreef:
    Dan stuur me maar eens een GB en we shall see. (:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 1:38 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik geloof het niet! Pb me, overtuig me maar!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pb je mijxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Send me a GB i wanna try it

    Smalth schreef:
    lol, stuur mij es ff een gb! Ben nu nieuwsgierig geworden. :'D (als je wilt)


    Tell me about it, stud.

    Bedankt, ik heb hier echt heel veel aan!(flower)
    (ja ik zie ze)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:16 ]


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Ben toch wel benieuwd naar deze :]
    Stuur me maar een GB, kan ik kijken met mijn andere uitleggen of ze overeenkomen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:38 ]


    Credendo Vides

    hoe kun je dat zien? ben best nieuwsgierig welke kleur ik heb (:


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Winslet schreef:
    hoe kun je dat zien? ben best nieuwsgierig welke kleur ik heb (:


    Ja, dat wil ik wel weten. Net zoals Winslet.


    Physics is awesome

    Kun je mij ook een pb of gb sturen met hoe je ze kan zien? Dat wil ik ook heel graag!

    xxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    I can see them. Je staat ervan verbasd hoeveel mensen zwart hebben.


    Your make-up is terrible

    Cresseyde schreef:
    Probeer mij ook maar eens te overtuigen met een pb...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein