• Sommige mensen kunnen aura's zien. Maar wat beteken de kleuren nou eigenlijk? Ik heb het hier allemaal voor jullie staan^^


    Aura kleuren

    Rood: Genegenheid, energie, moed, warmte, lichamelijke kracht, temperament, hartstocht, materialisme, onoverwinnelijkheid, wilskracht, aardgebonden, onveiligheid, bezitsdrang, dierlijk.
    Donkerrood: daadkracht, dynamiek, wil, bezitsdrang, dierlijk, woede, ergernis, leidersnatuur, moed, boosheid, onveilig gevoel
    Bruinrood: (bijna roestkleurig): gierigheid, hebzucht.
    Helder/lichtrood: energie, activiteit, moed, warmte, vitaliteit, emotionaliteit, temperament, materialisme, sêxualiteit
    Een rode wolk: irritatie/hoofdpijn
    bloedrood: sensualiteit
    Dieprode flitsen tegen zwarte achtergrond: boosheid
    Geel: intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveus, irritatie.
    Helder/lichtgeel: intellect, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, ego, sociale vaardigheden, sterke persoonlijkheid
    donkergeel: wantrouwen, afgunst, haat, lagere instincten, spanning , lafheid, argwaan,
    dof okergeel: intelligentie gebruikt voor egoastische doelen
    Okergeel: stabiliteit, realiteit, spaarzaamheid, spanning
    zachtgeel: intellect dat zich wijd aan spirituele zaken
    roodachtige barnmsteengeel: hoger niet-zelfzuchtig denken
    oranje: Vitaliteit, dynamiek, opbouwend, vrolijkheid, toewijding, meegevoel, trouw, genezing, gezondheid, drang tot ontwikkeling, koppigheid, vitaliteit, creativiteit, actieve intelligentie, loyaliteit, opbouwend, zelfverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid, gezondheid,openheid, ambitie.
    oranje-geel: scherp verstand, speels, zelfbewustzijn, ambitie, humor, vrijheid.
    groen: Bescherming, hogere gedachten, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel
    midden groen: evenwicht, betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde, geestelijke ontwikkeling,communicatie,zorgzaamheid.
    donkergroen: eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme
    donker olijf groen: eigendunk, verraderlijk
    Helder/appel-groen: grote vitaliteit
    Jade groen: Grote geestelijk ontwikkeling, geestelijke groei.
    smaragdgroen: veelzijdigheid, vernuftigheid en inventiviteit onzelfzuchtig toegepast
    kobalt of ultramarijn: toewijding voor een spiritueel ideaal
    licht stralend blauwgroen: diepe sympathie en medelijden met inlevingsgevoel.
    blauw: introvert, liefdevol, rust, verdieping, afstandelijkheid, wijsheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, stabiliteit, intuïtie, gezag, stijl
    lichtblauw: toewijding aan idealen, zachtheid, incasseringsvermogen, mededogen, helderheid.
    indigo: mediumschap, genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieus, voorzichtigheid
    Violet: gereserveerdheid, spirituele ontwikkeling, hoger ik, intuïtie, mystiek, magie, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, wijsheid, kunst, creativiteit, inzicht, eenzaamheid.
    Lila: mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie, artistiek, fijngevoeligheid, expressief.
    Roze: sensibiliteit, emotionaliteit, vrouwelijkheid, onvoorwaardelijke liefde, tederheid, sentimentaliteit.
    Bruin: egoïsme, liefdeloosheid, aardgebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
    Donkerbruin: liefdeloosheid, aard- gebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
    Bruingrijs: egoïsme
    Grijsgroen: bedrog en listigheid, jaloersie.
    Loodgrijs: depressie
    Licht van grijs: diepe angst
    Zwart: Vernietiging, dood, hopeloos, seksueel negatief.Toelichting: Zwart is geen kleur, het duidt op een volkomen afwezigheid van kleur en licht aan, en duidt op een tegengestelde toestand van geestelijk inzicht. We kunnen ook grijs als zodanig beschouwen, ook dit is een gebrek aan instraling van genoeg licht.
    Zwart in dikke wolken: haat en kwaadwillendheid
    Wit: hoger bewustzijn, invoelingsvermogen,energiestuwing, wijsheid, levenservaring, ontwikkelde spiritualiteit, tevredenheid
    Goud: zuiver intellect, toegepast op filosofie of wiskunde
    Goud/geel: Idealistisch denken, hoge trap van wijsheid.
    Zilver: Levendigheid, veelzijdigheid.


    Hopelijk hebben jullie er er wat aan^^
    xxxLily

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:55 ]


    save the bees

    Smalth schreef:
    lol, stuur mij es ff een gb! Ben nu nieuwsgierig geworden. :'D (als je wilt)


    Mij ook, ik ben best benieuwd ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Zou je mij een Pbtje willen sturen ? (;


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Zou je mij misschien een pb willen sturen?
    Ben wel nieuwschierig geworden ;)


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ik denk dat mijn aurakleur dan rood is.


    26 - 02 - '16

    Wil je mij ook een berichtje sturen :') Nu wil ik het ook proberen :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Frodo schreef:
    Als ik ze kon zien, zou ik er iets aan hebben ja.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    heeej, wacht es. ik ken de site waar je het hebt afgehaald:Y)


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Ushio schreef:
    Wil je mij ook een berichtje sturen :') Nu wil ik het ook proberen :'D

    Als je toch bezig bent wil ik ook wel een gbtje.

    En ik kan mooi reageren omdat het toch al gebumpt is

    Ik heb dat soms (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Winslet schreef:
    Zou je mij een Pbtje willen sturen ? (;

    PB me eens, I'm curious. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mij ook graag! (flower)


    Making mistakes is a lot better than not doing anything. ~ Billie Joe Armstrong

    Je mag mij ook PB'en, want ik zou graag willen weten welke kleur mijn aura heeft ;)

    kun je het hier niet gewoon plaatsen i.p.v al die mensen een berichtje te sturen? veel handiger. en ik geloof daar echt niet in, het is gewoon een hersenspinsel die je verzint ofzo..

    maar eerst zien dan gelofen!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ja, kan je het niet gewoon posten?


    Tijd voor koffie.