• Sommige mensen kunnen aura's zien. Maar wat beteken de kleuren nou eigenlijk? Ik heb het hier allemaal voor jullie staan^^


    Aura kleuren

    Rood: Genegenheid, energie, moed, warmte, lichamelijke kracht, temperament, hartstocht, materialisme, onoverwinnelijkheid, wilskracht, aardgebonden, onveiligheid, bezitsdrang, dierlijk.
    Donkerrood: daadkracht, dynamiek, wil, bezitsdrang, dierlijk, woede, ergernis, leidersnatuur, moed, boosheid, onveilig gevoel
    Bruinrood: (bijna roestkleurig): gierigheid, hebzucht.
    Helder/lichtrood: energie, activiteit, moed, warmte, vitaliteit, emotionaliteit, temperament, materialisme, sêxualiteit
    Een rode wolk: irritatie/hoofdpijn
    bloedrood: sensualiteit
    Dieprode flitsen tegen zwarte achtergrond: boosheid
    Geel: intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveus, irritatie.
    Helder/lichtgeel: intellect, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, ego, sociale vaardigheden, sterke persoonlijkheid
    donkergeel: wantrouwen, afgunst, haat, lagere instincten, spanning , lafheid, argwaan,
    dof okergeel: intelligentie gebruikt voor egoastische doelen
    Okergeel: stabiliteit, realiteit, spaarzaamheid, spanning
    zachtgeel: intellect dat zich wijd aan spirituele zaken
    roodachtige barnmsteengeel: hoger niet-zelfzuchtig denken
    oranje: Vitaliteit, dynamiek, opbouwend, vrolijkheid, toewijding, meegevoel, trouw, genezing, gezondheid, drang tot ontwikkeling, koppigheid, vitaliteit, creativiteit, actieve intelligentie, loyaliteit, opbouwend, zelfverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid, gezondheid,openheid, ambitie.
    oranje-geel: scherp verstand, speels, zelfbewustzijn, ambitie, humor, vrijheid.
    groen: Bescherming, hogere gedachten, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel
    midden groen: evenwicht, betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde, geestelijke ontwikkeling,communicatie,zorgzaamheid.
    donkergroen: eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme
    donker olijf groen: eigendunk, verraderlijk
    Helder/appel-groen: grote vitaliteit
    Jade groen: Grote geestelijk ontwikkeling, geestelijke groei.
    smaragdgroen: veelzijdigheid, vernuftigheid en inventiviteit onzelfzuchtig toegepast
    kobalt of ultramarijn: toewijding voor een spiritueel ideaal
    licht stralend blauwgroen: diepe sympathie en medelijden met inlevingsgevoel.
    blauw: introvert, liefdevol, rust, verdieping, afstandelijkheid, wijsheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, stabiliteit, intuïtie, gezag, stijl
    lichtblauw: toewijding aan idealen, zachtheid, incasseringsvermogen, mededogen, helderheid.
    indigo: mediumschap, genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieus, voorzichtigheid
    Violet: gereserveerdheid, spirituele ontwikkeling, hoger ik, intuïtie, mystiek, magie, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, wijsheid, kunst, creativiteit, inzicht, eenzaamheid.
    Lila: mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie, artistiek, fijngevoeligheid, expressief.
    Roze: sensibiliteit, emotionaliteit, vrouwelijkheid, onvoorwaardelijke liefde, tederheid, sentimentaliteit.
    Bruin: egoïsme, liefdeloosheid, aardgebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
    Donkerbruin: liefdeloosheid, aard- gebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
    Bruingrijs: egoïsme
    Grijsgroen: bedrog en listigheid, jaloersie.
    Loodgrijs: depressie
    Licht van grijs: diepe angst
    Zwart: Vernietiging, dood, hopeloos, seksueel negatief.Toelichting: Zwart is geen kleur, het duidt op een volkomen afwezigheid van kleur en licht aan, en duidt op een tegengestelde toestand van geestelijk inzicht. We kunnen ook grijs als zodanig beschouwen, ook dit is een gebrek aan instraling van genoeg licht.
    Zwart in dikke wolken: haat en kwaadwillendheid
    Wit: hoger bewustzijn, invoelingsvermogen,energiestuwing, wijsheid, levenservaring, ontwikkelde spiritualiteit, tevredenheid
    Goud: zuiver intellect, toegepast op filosofie of wiskunde
    Goud/geel: Idealistisch denken, hoge trap van wijsheid.
    Zilver: Levendigheid, veelzijdigheid.


    Hopelijk hebben jullie er er wat aan^^
    xxxLily

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:55 ]


    save the bees

    LaJoie schreef:
    Ik geloof niet dat iedereen aura's kan zien en dus al zeker niet in dat witte-achtergrond-gedoe. Je kan het zien of niet, als je het niet kan zijn er geen trucjes voor.
    That's what I think :]


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Ik geloof dat ik blauw heb.
    Er was zo'n techniek van als je je hand of zo voor een wit oppervlak houdt je na een paar seconden een rand ziet om je hand heen.
    Mijne is blauw-achtig.

    En je bent niet gek als je in het paranormale gelooft, hoor. Ik betwijfel sterk of mensen die zin nu wel geloven. Blijkbaar gebruik ik gewoon meer dan 10% van mijn hersenen.
    (cat)
    Ik vind het zelf nogal kortzichtig als je niets gelooft wat niet bewezen kan worden. Niet alles kan nu eenmaal bewezen worden. Ik heb geen zin in ruzie, vandaar het doorgestreepte. :"D

    aura's zien is een andere manier van denken die zich focust op de andere manier van de hersens, geloof me ik kom uit een spiritueel gezin -.-
    Maar je aura verandert met de seconde xd het is hoe je je voelt


    even a white rose has a black shadowx

    Ja, als ik nou wist welke kleuren er om me heen zaten. :') Geloof er opzich wel in hoor.


    You are beautiful, you are love.

    Bullshit noem ik dat. (': Als dat ding zou werken zou ik een zwart aura hebben, maar wie dat geloofd is vrij naïef, in mijn opzicht tenminste.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:18 ]


    comfort in c h a o s

    Een vriendin van mij zegt dat ze het kan zien en bij mij ziet ze altijd wit.


    Save me from myself.

    Ik zie het soms wil wel vaker, maar weet niet hoe, heb al langere periode last van heftige hoofdpijn en sindsdien kan ik het niet meer zien :( weet jij miss hoe dat kan?


    'wow' Thalia muttered. 'Apollo is hot.' 'He's the sun God' I said. 'That's not what I meant.'

    Bleu schreef:
    (...)


    Op zich kan iedereen ze zien, alleen hun hersenen willen dat niet. Een normaal mens gebruikt maar 10% van hun hersenen, en paranormale mensen meer. Maar als je echt iets wilt, dan kan je het gewoon, dan gebruik je meer dan 10% van je hersenen. Als ik me heel verdrietig voel dan zie ik opeens dode merels vliegen, dus als ik het echt nodig heb zie ik mijn totem:)

    Jij praat alsof je echt paranormaal bent...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    BlueRiver schreef:
    (...)
    Jij praat alsof je echt paranormaal bent...



    Bleu schreef:
    (...)

    Ik zie af en toe geesten. Ik heb een paar keer de toekomst gezien, en hele af en toe krijg ik gedachtens binnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    lol kan je dat leren dan??
    ik kan het namelijk niet zien


    You can't not look cool with a crossbow.

    Smalth schreef:
    lol, stuur mij es ff een gb! Ben nu nieuwsgierig geworden. :'D (als je wilt)

    Probeer mij ook maar eens te overtuigen met een pb...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ben ook nieuwsgierig geworden, ik heb zoiets van 'Eerst zien, dan geloven' en ik zie niets... (cat)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 21:18 ]

    Ik wil ze ook kunnen zien. Lijkt me heel mooi.
    kun je mij ook een gb/pb sturen?

    xxxx

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:30 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Frodo schreef:
    Als ik ze kon zien, zou ik er iets aan hebben ja.


    Bad decisions make good stories.