• Mijn vrienden waren hier gister en die wonen zeg maar in de buurt van Holten,ik zie hun haast nooit maar goed. en gingen ze vragen of ik Duco kende [/mijn crush] en ik zei zo ja wattan ? blijkt hij het neefje te zijn van mijn vriends klasgenoot x_x das niet leuk. want als die erachter komt dat ik op duco val dan ga ik zeg maar dood [?] want hij lult echt alles aan zijn moeder en ik heb geen zin in dat mijn moeder dat weet :$

    xx


    We can only learn to love by loving.

    Dat is niet zo louk. Maar weet hij het dan?


    rules don't stop me

    hahaaa :X
    sterkte ! (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Jools schreef:
    Dat is niet zo louk. Maar weet hij het dan?


    volgens mij [nog] niet... ??


    We can only learn to love by loving.

    k hoop het voor je xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Dan moet je ervoor zorgen dat hij er niet achterkomt hè :'D. Of als hij het te weten moest komen, hem betalen om hem te laten zwijgen. Helpt altijd wel.


    rules don't stop me

    Zorg er dan voor dat hij er niet achter komt. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    en als hij het al weet moet je hem smeken het niet te vertellen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ghehe das kut :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Jools schreef:
    Dan moet je ervoor zorgen dat hij er niet achterkomt hè :'D. Of als hij het te weten moest komen, hem betalen om hem te laten zwijgen. Helpt altijd wel.

    maar als je hem betaalt, dan merkt ie hoe belangrijk het voor je is.. en dat kan denk ik nooit goed zijn. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    of als hij het weet komt die jongen het te weten en komt er misschien wel een relatie uit (A)


    i know you'll be my paparazzi *