• Sommige mensen kunnen aura's zien. Maar wat beteken de kleuren nou eigenlijk? Ik heb het hier allemaal voor jullie staan^^


    Aura kleuren

    Rood: Genegenheid, energie, moed, warmte, lichamelijke kracht, temperament, hartstocht, materialisme, onoverwinnelijkheid, wilskracht, aardgebonden, onveiligheid, bezitsdrang, dierlijk.
    Donkerrood: daadkracht, dynamiek, wil, bezitsdrang, dierlijk, woede, ergernis, leidersnatuur, moed, boosheid, onveilig gevoel
    Bruinrood: (bijna roestkleurig): gierigheid, hebzucht.
    Helder/lichtrood: energie, activiteit, moed, warmte, vitaliteit, emotionaliteit, temperament, materialisme, sêxualiteit
    Een rode wolk: irritatie/hoofdpijn
    bloedrood: sensualiteit
    Dieprode flitsen tegen zwarte achtergrond: boosheid
    Geel: intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveus, irritatie.
    Helder/lichtgeel: intellect, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, ego, sociale vaardigheden, sterke persoonlijkheid
    donkergeel: wantrouwen, afgunst, haat, lagere instincten, spanning , lafheid, argwaan,
    dof okergeel: intelligentie gebruikt voor egoastische doelen
    Okergeel: stabiliteit, realiteit, spaarzaamheid, spanning
    zachtgeel: intellect dat zich wijd aan spirituele zaken
    roodachtige barnmsteengeel: hoger niet-zelfzuchtig denken
    oranje: Vitaliteit, dynamiek, opbouwend, vrolijkheid, toewijding, meegevoel, trouw, genezing, gezondheid, drang tot ontwikkeling, koppigheid, vitaliteit, creativiteit, actieve intelligentie, loyaliteit, opbouwend, zelfverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid, gezondheid,openheid, ambitie.
    oranje-geel: scherp verstand, speels, zelfbewustzijn, ambitie, humor, vrijheid.
    groen: Bescherming, hogere gedachten, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel
    midden groen: evenwicht, betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde, geestelijke ontwikkeling,communicatie,zorgzaamheid.
    donkergroen: eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme
    donker olijf groen: eigendunk, verraderlijk
    Helder/appel-groen: grote vitaliteit
    Jade groen: Grote geestelijk ontwikkeling, geestelijke groei.
    smaragdgroen: veelzijdigheid, vernuftigheid en inventiviteit onzelfzuchtig toegepast
    kobalt of ultramarijn: toewijding voor een spiritueel ideaal
    licht stralend blauwgroen: diepe sympathie en medelijden met inlevingsgevoel.
    blauw: introvert, liefdevol, rust, verdieping, afstandelijkheid, wijsheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, stabiliteit, intuïtie, gezag, stijl
    lichtblauw: toewijding aan idealen, zachtheid, incasseringsvermogen, mededogen, helderheid.
    indigo: mediumschap, genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieus, voorzichtigheid
    Violet: gereserveerdheid, spirituele ontwikkeling, hoger ik, intuïtie, mystiek, magie, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, wijsheid, kunst, creativiteit, inzicht, eenzaamheid.
    Lila: mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie, artistiek, fijngevoeligheid, expressief.
    Roze: sensibiliteit, emotionaliteit, vrouwelijkheid, onvoorwaardelijke liefde, tederheid, sentimentaliteit.
    Bruin: egoïsme, liefdeloosheid, aardgebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
    Donkerbruin: liefdeloosheid, aard- gebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
    Bruingrijs: egoïsme
    Grijsgroen: bedrog en listigheid, jaloersie.
    Loodgrijs: depressie
    Licht van grijs: diepe angst
    Zwart: Vernietiging, dood, hopeloos, seksueel negatief.Toelichting: Zwart is geen kleur, het duidt op een volkomen afwezigheid van kleur en licht aan, en duidt op een tegengestelde toestand van geestelijk inzicht. We kunnen ook grijs als zodanig beschouwen, ook dit is een gebrek aan instraling van genoeg licht.
    Zwart in dikke wolken: haat en kwaadwillendheid
    Wit: hoger bewustzijn, invoelingsvermogen,energiestuwing, wijsheid, levenservaring, ontwikkelde spiritualiteit, tevredenheid
    Goud: zuiver intellect, toegepast op filosofie of wiskunde
    Goud/geel: Idealistisch denken, hoge trap van wijsheid.
    Zilver: Levendigheid, veelzijdigheid.


    Hopelijk hebben jullie er er wat aan^^
    xxxLily

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:55 ]


    save the bees

    Bleu schreef:
    (...)


    Op zich kan iedereen ze zien, alleen hun hersenen willen dat niet. Een normaal mens gebruikt maar 10% van hun hersenen, en paranormale mensen meer. Maar als je echt iets wilt, dan kan je het gewoon, dan gebruik je meer dan 10% van je hersenen. Als ik me heel verdrietig voel dan zie ik opeens dode merels vliegen, dus als ik het echt nodig heb zie ik mijn totem:)

    Als we maar 10% van onze hersenen gebruiken waren we nu volgens mij niet blij ._____.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik geloof niet dat iedereen aura's kan zien en dus al zeker niet in dat witte-achtergrond-gedoe. Je kan het zien of niet, als je het niet kan zijn er geen trucjes voor.
    That's what I think :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Bleu schreef:
    (...)


    Op zich kan iedereen ze zien, alleen hun hersenen willen dat niet. Een normaal mens gebruikt maar 10% van hun hersenen, en paranormale mensen meer. Maar als je echt iets wilt, dan kan je het gewoon, dan gebruik je meer dan 10% van je hersenen. Als ik me heel verdrietig voel dan zie ik opeens dode merels vliegen, dus als ik het echt nodig heb zie ik mijn totem:)


    Maargoed.. Jij beschoud jezelf paranormaal dus? (Voor zover ik het kan lezen)


    Don't be like the rest of them, darling

    Bleu schreef:
    (...)


    Op zich kan iedereen ze zien, alleen hun hersenen willen dat niet. Een normaal mens gebruikt maar 10% van hun hersenen, en paranormale mensen meer. Maar als je echt iets wilt, dan kan je het gewoon, dan gebruik je meer dan 10% van je hersenen. Als ik me heel verdrietig voel dan zie ik opeens dode merels vliegen, dus als ik het echt nodig heb zie ik mijn totem:)

    We gebruiken wel altijd bijna héél onze hersenen. Niet gewoon 10%. Mochten we echt maar 10% gebruiken, zouden de rest -door evolutie- gewoon afsterven, verdwijnen. En het feit dat de mens door de evolutie steeds meer hersenmassa heeft gekregen...
    In mijn ogen; moest je maar 10% van je hersenen gebruiken, ben je in de kortste keren dood.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:24 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik geloof er niet in. Het is maar hersenen die je zitten te trollen. En als wij maar 10% van ons hersenen gebruiken zijn wij net een vlieg die naar buiten wilt. Die de hele tijd tegen het glas vliegt zelfs al staat er een 10 meter grote raam open.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:26 ]


    Shoganai i ne~

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Maargoed.. Jij beschoud jezelf paranormaal dus? (Voor zover ik het kan lezen)


    Ik zie af en toe geesten. Ik heb een paar keer de toekomst gezien, en hele af en toe krijg ik gedachtens binnen.


    save the bees

    Bleu schreef:
    (...)


    Op zich kan iedereen ze zien, alleen hun hersenen willen dat niet. Een normaal mens gebruikt maar 10% van hun hersenen, en paranormale mensen meer. Maar als je echt iets wilt, dan kan je het gewoon, dan gebruik je meer dan 10% van je hersenen. Als ik me heel verdrietig voel dan zie ik opeens dode merels vliegen, dus als ik het echt nodig heb zie ik mijn totem:)


    Weet je dat dat grote onzin is? (cat)

    Mensen gebruiken hun gehele hersenen. Je kunt dat vrij simpel nakijken door naar wikipedia te gaan en de vershcillende hersengebiedjes te kijken. If anything, het is knap dat je zoveel kunt met zo'n kleine prop cellen. Ik snap nog steeds niet waar die 10% vandaan komt en waarom mensen dat nog steeds zeggen. Je zou verwachten dat een mens logischerwijs zelf kan concluderen dat je geen 90% aan ongebruikte hersenen hebt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Neelie schreef:
    (...)
    We gebruiken wel altijd bijna héél onze hersenen. Niet gewoon 10%. Mochten we echt maar 10% gebruiken, zouden de rest -door evolutie- gewoon afsterven, verdwijnen. En het feit dat de mens door de evolutie steeds meer hersenmassa heeft gekregen...
    In mijn ogen; moest je maar 10% van je hersenen gebruiken, ben je in de kortste keren dood.


    Vermoed dat je met die 10%, mits je die 10% goed uitkiest, jezelf in coma in leven zou kunnen houden. Maar ook dat betwijfel ik.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowShine schreef:
    (...)


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Dit soort dingen moet ik eerst zelf zien. Dan pas geloof ik het.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Vermoed dat je met die 10%, mits je die 10% goed uitkiest, jezelf in coma in leven zou kunnen houden. Maar ook dat betwijfel ik.

    Dan ben je nog binnen een aantal dagen dood. Niet dat je jezelf kan voeden als je in coma ligt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Okee dan ._.


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS


    Sorry, ik geloof er niet in.


    Cool, neat, swell -Cry

    lol, stuur mij es ff een gb! Ben nu nieuwsgierig geworden. :'D (als je wilt)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Smalth schreef:
    lol, stuur mij es ff een gb! Ben nu nieuwsgierig geworden. :'D (als je wilt)

    Me too, please? :3