• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flynn

    Een halve dag met de bus gereist, letterlijk. Gewoon 12 uur in een bus gezeten, 12 úúr!
    Ik sleep mijn koffer, die gelukkig wieltjes heeft, achter me aan richting de poort. Een aardige vrouw van rond de 45, met springerig krullend bruin/grijs haar doet open. Ik glimlach naar haar en ik ga naar binnen.
    "Jongens zaal een." Zegt ze dan met haar zachte stem. Ik knik. "Dank u." Zeg ik en loop richting een gebouw waar een grote '1' op staat. Ik open de deur en zie dat ik nog helemaal alleen ben. Ik rijd mijn koffer naar binnen en kies een bed uit, ik neem de twee persoonsbed bij het raam. Ik hou daar van, naar buiten kunnen kijken en zo.
    Ik zie een kast staan en open hem, keurig staar er aangegeven welke ruimte in de kast, bij welk bed hoort. ik glimlach en begin mijn koffer uit te pakken.
    Ik hoop dat ik alles kan vergeten nar dit kamp, dat ik alles weer normaal op kan pakken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Mijn topics]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Mijn topics)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [mijn topics]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lana Skylina Parker
    Mama tilt mijn koffer uit de auto en met een zucht stap ik ook uit. "Dit zal goed voor je zijn, geloof me maar" zegt Mama nadat ze de koffer naast me neer zet. Ik antwoord niet en staar naar de poort. "We schrijven elkaar wel goed?" Ik reageer weer niet en Mam drukt een kus op mijn wang. "Het komt goed schatje, hierna ben je weer helemaal de oude" als ik weer niet reageer slaakt ze een diepe zucht. "Ik hou van je" ze drukt een kus op mijn wang en stapt dan in de auto. Ik Loop naar de poort en de vrouw wijst me de slaapzaal aan. Ik maak mijn bed op met mijn eigen dekbed, schuif de koffer onder mijn bed en ga er dan opliggen en krul me op tot een balletje. ik mis je Jake....ik hoor je niet te missen maar ik mis je


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (MyMisery went BlueHope)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Flynn

    Ik schuif mijn koffer onder mijn bed en kijk wat rond.
    Ik loop de zaal door om het wat te ontdekken, de badkamer is achterin, hmm handig, daar ga ik veel tijd verdoen denk ik, nee grapje!
    Met mijn handen in mijn zakken loop ik naar buiten en bekijk de omgeving, het is erg groot, heeft een bos en ook nog een zwembad ook.
    Wacht, zwembad? Ik ga zwemmen! Ik kijk naar de lucht, het is aardig warm, so why not.
    Ik ren terug naar de zaal en pak mijn zwemshort en trek hem aan. Ik pak een handdoek en ga richting het zwembad.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Miss kan iemand zo naar Flynn toekomen? I swel gezellig.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felicia Kiara Mancini

    'Mam, ik wil echt niet.' zuchte ik toen mijn moeder me uit de auto geduwd had. 'Het is beter voor je Felies. Doei!' had ze geroepen en toen was ze weg gereden. Nu stond ik hier wat verlaten te wachten op moed om naar binnen te gaan. 'Brad, ik haat je.' zei ik zachtjes in mezelf en ik liep naar de deur. Als ik binnenkom gooi ik mijn koffer op een van de bedden en ga ernaast zitten. Waarom had hij me dit aangedaan, en waarom moest ik nu naar dit stomme kamp.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ivan McCall

    Ik gaf haar een knuffel en zij zwaaide mij uit. Ze was zo beetje de enige die ik nog een beetje vertrouwde. Dat was voor mij een hele grote wonder. Zij is ook diegene die mij hier heen heeft gestuurd. Ik wou eigenlijk niet, maar zij stond er op. Ik glimlachte vriendelijk naar haar en pakte mijn koffer op. Ik draaide mijzelf om en liep weg. 'Iv,' hoorde ik haar zeggen en eventjes later voelde ik nog een klein kusje op mijn wang terecht komen. Ik verstarde even, maar er verscheen toch een klein glimlachje op mijn gezicht. 'Doei Emmelie,' zei ik vriendelijk en ik liep verder. 'Dag,' zei ze nog. Een eindje verder op stond een vrouw, die me eventjes later mij naar de slaap zal bracht. Ik keek een beetje rond en zocht toen een plekje uit.


    Scott Jefferson

    Met mijn rugzak om liep ik naar de grote poort toe. Mijn rugzak was gevuld met weinig dingen. Twee setjes kleding, tandpasta en een tandenborstel. Een vrouw zei me dat ik naar slaapzaal één moest. Ze legde het mij uit en vroeg ik ze mee moest lopen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en liep naar slaapzaal één. Daar zag ik een jongen staan. Ik keek eventjes naar hem en blijkbaar viel het nogal op. De jongen keek terug. Er zat een glimlach op zijn gezicht al wist ik niet waarom. Ik liep naar een bed toe en liet me daarop zakken. De jongen was zijn koffer aan het uitpakken. Ik keek een beetje toe. Ik schudde lichtjes mijn hoofd, legde mijn rugzak op bed en ging een beetje rondlopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    Ik heb een paar baantjes getrokken, het is een lekker zwembad, ik weet niet waarom maar ik wilde gewoon even zwemmen.
    Ik klim uit het zwembad pak mijn handdoek en doe hem om mijn nek, dan loop ik richting de slaapzaal, wanneer ik binnen kom zie ik twee jongens.
    "Hallo." Glimlach ik en loop door naar de kast die ik open en schone kleren pak.
    "Ik ben Flynn," Zeg ik terwijl ik de kast weer dicht doe en me naar hen toe draai. "Ik heb jullie niet aan zien komen." Zeg ik met een klein glimlachje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Scott is al wezen rondlopen (: Ik zal die dingetjes maar even negeren ;P]

    Ivan McCall

    Niet veel later kwam er een jongen binnen. Ik keek en glimlachte een beetje naar hem. Ik ging mijn koffer uit pakken. Ik hoorde voetstappen en keek eventjes op. De jongen liep weg. Ik keek een beetje vluchtig rond en zag een rugtas op een bed liggen. Die was er net nog niet. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en ging verder met mijn koffer. 'Hallo,' hoorde ik opeens. Ik keek op en zag een jongen. Een andere dan daarnet. Hij liep naar een kast toe en pakte kleren uit. Was hij hier al lang? 'Ik ben Flynn. Ik heb je niet zien aankomen,' zei hij en ik zag dat hij een klein glimlachje had. Ik glimlachte vriendelijk terug. 'Ivan,' zei ik en ik pakte wat laatste beetje kleding om die in de klerenkast te stoppen. 'Ben je hier allang?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Iemand die Felicia komt vergezellen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Zoals ik net al zei ;d Scott die loopt rond. Dus voel je vrij als je met hem wilt praten (: Ik kan moeilijk met een jongen naar de meisjes zaal lopen ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you