• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hugo

    'Lily zullen we even in de leerlingenkamer gaan zitten? We zijn de enige die hier zitten.' Ik stond op en liep naar boven.

    Roos

    'Denk je dat de les bijna gaat beginnen, Albus?' vroeg ik. Ik begon mijn boek door te bladeren en zag wat leuke dingen staan die ik vast al zou kunnen voordat die les was geweest. Ik oefende heel veel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat is onze volgende les of wachten we op een nieuw topic?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [kan...ben een beetje de weg kwijt XD maar ik moet gaan...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik kijk Hayde bedenkelijk aan. 'Wat een vragen allemaal in één ochtend. Ik denk daar nog even over na goed? En wat iets vertellen betreft... Kan ik je tijdens de lunch spreken? Je moet wel beloven dat je het tegen niemand vertelt.' Ik kijk even naar James en Mason die alvast het lokaal uitlopen. 'En dan ook echt tegen niemand.'
    Hayde knikt en ik haal opgelucht adem. 'Ik moet nu even iets bespreken met professor Valor.'
    Hayde verlaat nu ook het lokaal en ik ga voor professor Valor zitten, die plaats genomen heeft aan zijn bureau.
    'Wat wilde je met mij bespreken Jasmine?' vraagt hij vriendelijk. Ik ben echt blij dat we hem als afdelingsleider hebben.
    'Nou, James vroeg of ik bij het zwerkbal team wilde. Blijkbaar heeft hij mij voorgaande jaren wel eens zien oefenen of zo. Ik wil heel graag maar...' Mijn stem stokt in mij keel. Het is alsof ik het probleem niet onder ogen wil zien. Ze zijn mijn ouders.
    'Ik denk dat je het gewoon moet doen, Jasmine. Wat jij wil is veel belangrijker dat wat je ouders willen. Maar natuurlijk hoeven zij dat niet te weten.' Er verschijnt een ondeugende glimlach op het gezicht van Valor. Zijn ogen beginnen er helemaal van te twinkelen. 'En als ze er wel achterkomen, neem ik het wel voor je op.'
    Ik knik, bedank hem en loop het lokaal uit. Op naar de volgende les.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:40 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    'Natuurlijk kan je me tijdens de lunch spreken Jasmine.' ik zeg haar gedag en loop dan het lokaal uit. Waarheen, ik heb geen idee. Even een frisse neus halen denk ik. Ik verander in een lynx en ren over het terrein voor Hogwarts.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:32 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Catnipp is er! Jeeeeeej! Nu kunnen we deze pagina ook volspammen en een tweede topic beginnen :) Ow, wacht nu is de rest weg -zucht-)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 22:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mason

    Ik kijk naar het briefje. Morgenavond...Mij best. Ik krabbel een briefje terug.; Oké, mij best. Kom je straks mee om eten uit de keukens te pikken? Ik heb honger :) [dat was ff voor dat de les afgelopen was.]


    Lily

    Ik grijns. 'Mij best, we zijn toch de enige.' ik kijk op mijn horloge. 'Nog een uurtje.' mompel ik terwijl ik Aqua begin te aaien.

    [helaas moet ik zo ook weg :) Maar ik open morgen wel een tweede topic...]
    Albus

    Ik knik. 'De les begint zo wel, ja.' zeg ik terwijl ik in mijn boek blader. 'Ik ben benieuwd wat we gaan doen!' zeg ik hoopvol. Ik lees in mijn boek een stuk over fisterdistelpus. Er staat dat het zweren in je handen maakt waar vies groen pus uit komt. Bah.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Professor Snape

    Ik knik. "Dat is waar en wat we gaan doen dat ziet u straks wel" zegt ik.
    Ik kijk wat hij aan het lezen is en lach "Geweldige toverdrank, maar meneer Potter weet u misschien ook wat een van de sterkste toverdranken is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    De les is afgelopen en Mason en ik lopen het lokaal uit. 'Wat hebben we nu? Ik moet nog wel even langs de leerlingenkamer want daar liggen mijn boeken nog. Ga je mee?' Ik wachtte niet op Masons antwoord en ik spurte naar boven, liep langs Hugo en Lily, Liet ze allebei struikelen en riep 'Stomme vuurtorens!' Ik grinnikte en pakte mijn boeken. Hugo en Lily waren net opgestaan en ik schopte hun boeken weg 'Nu moeten julie ze gaan zoeken.' Ik rende weer naar Mason en liet mijn boeken zien. 'Laten we gaan!'


    Hugo

    'Waarom duurt wachten zo lang?' vroeg ik aan Lily. James kwam binnen en liet ons struikelen 'Stomme vuurtorens!' riep hij en hij liep verder. We stonden op en James schopte onze boeken weg. Nu moesten we die ook nog gaan zoeken!

    [moet naar school]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [mag ik doorspoelen naar de lunch?]
    Amarantha Hayde Asker

    Ik verander terug en loop Hogwarts weer in. Ik kom Foppe tegen en geef hem een grote bek. Hij weet niks te zeggen en vliegt jankend weg. Ja, zo'n grote bek had ik nog nooit gegeven. Daarna loop ik langs wat harnassen en even snel de bieb in. 'Op naar de geheime afdeling.' Ik loop helemaal naar achter en haal het boek voor animagi. Daarna loop ik weer weg.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik loop richting de leerlingenkamer, want ik heb toch een tussenuur. Daar aangekomen zie ik dat er overal boeken verspreid liggen en lily en hugo er middenin zitten.
    'wat is hier gebeurd?' vraag ik verbaasd. Ik pak mijn stok en tovert de boeken op een net stapeltje voor hun neus.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 9:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Amarantha Hayde Asker

    Grijnzend loop ik naar de common room. Als ik zie wat er met Lily en Hugo is kan ik mijn lach toch niet inhouden. 'Wat is er gebeurd?' hik ik. Jasmine kijkt me een beetje verbaasd aan. 'Sorry, maar een blik is genoeg voor mij om te moeten lachen.' Jasmine grijnst en tovert een blikje tevoorschijn. Ik val op de grond van het lachen. 'Geef hier dat blikje.' Cola. Ik klik het open en giet de inhoud in mijn mond. 'Kijk, de Niagara colafall.' Ik laat het kletterend in mijn mond vallen. Ik verslik me en de cola komt uit mijn neus. 'Hm, snot met colasmaak,' lach ik. Uiteindelijk liggen we met zijn allen lachend op de grond.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hugo

    'James kwam langs en duwde ons op de grond omdat wij rood haar hebben. Wij stonden weer op en James kwam weer langs en schopte onze boeken weg.' Zei ik kwaad nadat we uitgelachen waren 'Waarom doet hij dat? Lily en ik zijn toch z'n familie?' Ik probeerde mijn gedaanteverwisselingsboek schoon te maken en keek op de klok 'Over een half uur hebben we onze eerste les!' zei ik in paniek. Ik stond op, kamde mijn haar en keek in de spiegel 'Je haar zit leuk, schatje!' kraste de spiegel. Ik zuchtte en hielp Lily overeind. Zullen we gaan? We moeten namelijk ook nog de goede kas vinden.' Ik pakte mijn boeken, bedankte Jasmine en liep samen met Lily weg.


    [:O dit is het eennaarlaatste bericht wat er in het topic past. als we die laatste nou overhouden voor catnipp dan kan zij de link hier in zetten:P]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 12:37 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hier is het tweede topic. :)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    What do we say to the god of death? ''Not today.''