• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake Sadler
    Ik kijk even naar Alexi en Axton die samen in Alexi's bed liggen. Zolang ze beiden hun kleren aanhouden heb ik er geen probleem mee.
    Eigenlijk zit ik hier maar zielig. Ik sta weer op. ik heb geen zin om eenzaam bij dat kleffe gedoe te zitten. Sky is bij Daniel dus moet ik maar een andere slaapplek zoeken.
    'hey.' zeg ik tegen een blond meisje. Duidelijk geblondeerd. 'Weet je toevallig een slaapplek voor vannacht? Mijn twee kamergenoten zijn iets te klef bezig.'
    'Slaap maar bij mij.' zegt ze en knipoogt. Ik neem haar even in mij op. Haar broek spant strak rond haar billen en haar topje laat weinig aan de verbeelding over.
    Ze pakt me bij mijn hand en sleurt me mee naar haar kamer. dit word een leuke nacht.

[dit is een random meisje. Nog steeds medelijden Jamie?]

[Mijn naam is Jaimy ^^ maar al wel minder medelij, maar nog steeds een beetje :') hij is toch een beetje zijn kamer uitgejaagd!]

Sky Leslie White
    'Wacht eens even,' zeg ik tegen Daniël,'ik weet al waar jouw kamer is.' en dan loop ik samen met hem naar zijn kamer. Ik doe de deur open, de kamer is leeg. Ik dacht heel even over waar Nathan kon zijn, maar die zou wel ergens anders dus uithangen. Ik loop voor hem uit en ga op een bed zitten.
    'Ik hoef er niet bij te zijn als Axton en Alexi klef doen,' zeg ik lachend. 'En daarbij wil ik er eerst zeker van zijn dat het met jou goed gaat.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[oeps sorry :$ ]

[Geeft niets hoor :3]

jaimyhoi schreef:
    [Mijn naam is Jaimy ^^ maar al wel minder medelij, maar nog steeds een beetje :') hij is toch een beetje zijn kamer uitgejaagd!]

Sky Leslie White
    'Wacht eens even,' zeg ik tegen Daniël,'ik weet al waar jouw kamer is.' en dan loop ik samen met hem naar zijn kamer. Ik doe de deur open, de kamer is leeg. Ik dacht heel even over waar Nathan kon zijn, maar die zou wel ergens anders dus uithangen. Ik loop voor hem uit en ga op een bed zitten.
    'Ik hoef er niet bij te zijn als Axton en Alexi klef doen,' zeg ik lachend. 'En daarbij wil ik er eerst zeker van zijn dat het met jou goed gaat.'

{even snel voordat ik ga slapen}

Daniël

'ik hoef er niet bij te zijn als Axton. En Alexi klef doen.' zegt ze lachend 'en daarbij wil ik er eerst zeker van zijn dat het met jouw goed gaat' zelf ga ik look op het bed zitten, het gevoel dat ik mijn hand niet kan bewegen ik uitermate iritand. 'met mij gaat het wel' zeg ik met een korte glimlach.

Don't be like the rest of them, darling

Sky Leslie White
    'Zeker weten?' vraag ik met een lachje aan hem. 'Je wilt me waarschijnlijk wel weg hebben, dus ik denk dat ik dan maar ga?' en ik zeg het vragend. Een vraag. Misschien om te blijven, of om hem morgen wel weer te zien. We zitten naast elkaar op het bed. En ik kijk hem vragend aan.

Axton Crawford
    "Ik blijf bij je." glimlach ik. Ik druk nog even mijn lippen op de hare. Deze kus duurt wat langer dan de vorigen en mijn hand verdwijnt speels in haar haren.

{sorry dat ik zo plots weg moest. Maar mijn ouders deden moeilijk.
    Sorry!}

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi Parker
    Ik kruip nog wat dichter bij me aan. Het valt me plots op dat ook Jake de kamer heeft verlaten. 'He? We zijn alleen?' mompel ik lichtjes verbaast en druk nog een kusje op zijn lippen.

[niet erg. Ik ken dat, hier is het hetzelfde]

[ wacht wat is de kamer verdeling? ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

[euh Vans & Xav, Dalena & Timo, Jake & Axton & Sky & Alexi, Nathan & Daniel, van de rest weet ik het niet]

[ Hmm okee, ik dacht net ik wist niet waar Amare lag XD ]

[anders moet je haar bij een bestaande indeling invoegen? Het is max. 4 op 1 kamer :P]

Axton Crawfrod
    Ik kijk over mijn schouder en zie dat de kamer inderdaad leeg is.
    "Hmmm." grijns ik. "Dus dat moet je doen om ze weg te krijgen." glimlach ik, waarna ik zachte kusjes in haar nek druk.

“To live will be an awfully big adventure.”

[ Okaay ^^ ik zal even kijkenm ]

Alexi Parker
    Ik ril zachtjes als ik zijn lippen in mijn nek voel. Gevoelig plaatsje.
    'Blijkbaar.' zucht ik en houd me nog steviger aan hem vast.