• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik zag dat Daniël aanstalten maakte om naast me te komen zitten, toen hij uitgleed. Gesprokken [HAHAHAHAHA, IK FAAL, ik schreef eeerst gesprokken, ik combineerde geschrokken sprong ik op. en toen werd het gesprokken xd.] Geschrokken sprong ik op en knielde bezorgd neer naast Daniël. 'Ik hoorde een krak, volgens mij is het gebroken.' zei ik tegen Daniël. Ik had mijn EHBO-diploma, dus ik wist wat ik moest doen. 'Doet het pijn?' vraag ik bezorgd, en ik kijk hem aan. Wauw, hij heeft mooie ogen. Ik schud mijn hoofd, focus Sky.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {XD.. Fail..}

    Daniël

    Ik zie hoe Sky geschrokken op springt en naast me neer knielt 'Ik hoorde een krak, volgens mij is het gebroken' Zegt ze, nee! niet mijn arm! waarom kon ik niet gewoon mijn voet breken? dacht ik en ik werd weer uit mijn gedachten gehaald toen Sky bezorgt vroeg of het pijn deed. 'Gaat w-' Zeg ik terwijl ik mezelf omhoog wil drukken met mijn arm, dat was dus in iedergeval geen slimme poging.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Voorzichtig, anders gaat het dadelijk nog scheef staan,' zeg ik tegen Daniël terwijl ik hem overeind help. 'Je moet je arm ondersteunen.' zeg ik. Ik trek zijn vest uit, krijg het gelijk koud, maar dat maakt me niets uit, en ik sla hem voorzichtig om hem heen. Dan zeg ik: 'Oke, dit gaat wellicht even pijn doen. Maar ik moet dit even doen.' en dan haal ik een mouw onder zijn arm door, en ook de ander. En dan knoop ik het met een platte knoop op de andere schouder vast. 'Zo is hij goed ondersteund.' zeg ik tegen hem. En ik kijk hem nog steeds aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I have to eat, ik kom misschien vanavond nog terug, maar dat is dan pas half 10 of later ^^

    Adios amigos!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Het voelde totaal niet prettig, maar mischien was het juist erger doordat ik nog nooit iets gebroken had, ik was meestal voorzichtiger. Waarom zou dat nu niet zo zijn? 'Zo is hij goed ondersteund' Zegt ze en ik kijk even naar mijn arm, het voelde op veel manieren niet prettig, zoizo in de manier dat ik er nu niets meer mee kon doen... Wat betekende dat ik niet meer zou kunnen tekenen tot het weer beter was. 'Dankje' Andwoorde ik met een korte glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Nhoooo! (no_chears) Natuurlijk gaat eten voor alles.. Maar wel jammer..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Toen ik stopte hoorde ik wat hij zei. Ik glimlacht en mijn wangen keurde lichtjes. 'Dankjewel' zei ik toen en stond op waarna ik zijn richting op liep. Ik keek hem na. Hij was de allereerste die mij heeft horen zingen. 'Weet je.' Begon ik toen.' Jij bent de eerste die me ooit heeft horen zongen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amarantha Hayde Smith

    Zoals normaal ga ik buiten vliegen. Ik strek mijn zwarte, gevederde vleugels en vlieg over de boomtoppen weg. Over de zee en op het strand, dat verlaten is, strijk ik neer. Ik vouw mijn vleugels in en neem een duik in de zee. Verfrissend, maar koud. Na wat zwemmen vlieg ik omhoog om te drogen. Ik vlieg nog wat, ik kom mijn beste vriendin tegen en blijf even hangen om te praten. Het is al lang geleden dat ik Sharon heb gezien. De laatste keer was volgens mij drie jaar geleden.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nathan

    'Weet je.' Begon ze, 'Je bent de eerste die me ooit heeft horen zingen.' Zegt ze. 'Waarom is dat?' Vroeg ik haar nieuwschierig, met zo'n stem zou ze vast wel vaker voor iemand hebben gezongen toch? Al had ik het zelf alleen nog maar in gezelschap van Daniël gezongen, verder niemand dus ze was eigelijk de enige die ik het had laten horen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik glimlach. 'Eerlijk?' Vraag ik dan en ga naast hem zitten. ' Omdat ik meestal nerveus ben. En ik zing altijd achtergrond. Ik speel meestal terwijl de ander zingt.' Zeg ik eerlijk en begin met mijn vingers te spelen terwijl ik wegwijs.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    'Omdat ik meestal nerveus ben. En ik zing altijd achtergrond. Ik speel meestal terwijl de ander zingt.' Zegt ze eerlijk, 'Hmm.. Volgens mij ben je bij mij ook de eerste die me heeft horen spelen en zingen afgezien van mijn broer' Zeg ik terwijl ik het lokaal rond kijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik grinnik. 'Dat geloof ik niet.' Zeg ik dan met een grijnsje. Hij zong zo goed. Ik draai me naar hem toe en kijk hem aan. 'Maar wat nu?' Vraag ik dan terwijl ik mijn benen optiek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    'Dat geloof ik niet.' Zegt ze met een korte grijns en draait zich dan om en kijkt me aan. 'Maar wat nu?' Vraagt ze terwijl ze haar benen optrekt. 'Het maakt mij niet uit, ben je al moe?' Vroeg ik haar, 'Waarom geloof je het niet trouwens?' vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Dankje,' zegt hij met een kleine glimlach. 'Dat is geen probleem,' zeg ik, met een glimlach terug. 'Ik weet dat het waarschijnlijk pijnlijk en ongemakkelijk voelt. Eigenlijk zou ik het moeten spalken, met houten staven ofzoiets. Maar dat heb ik niet.' en ik glimlach nog steeds naar hem. 'Doet het erg pijn? Anders moet je maar zeggen wat ik kan doen om de pijn wat minder te maken.' Zoals je zoenen ofzo? Maar dat dacht ik alleen. En ik moest even om mezelf lachen. Daniël zou vast denken dat ik stemmen in me hoofd hoor ofzo. 'Misschien heb ik wel iets op mijn kamer liggen wat ik kan gebruiken om het nog beter te ondersteunen, laten we daar anders even heengaan.' en ik loop samen met Daniël terug naar de school. Ik kijk vaak naar hem, om me ervan te vergewissen dat hij er nog is.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 21:48 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Geirriteerd kijk ik even naar Jake. Als hij er niet was geweest kon ik nu bij Axton zitten en praten. Maar als ik het nu doe dan zal Jake weer commentaar geven.
    Zuchtend trek ik mijn deken over me heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'