• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Ahaha ik ook ik kreeg een 8+)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (Ahaha ik ook ik kreeg een 8+)


    {XD Lol.. Bij mij was het heel faalend.. Eerst stond die microfoon uit XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    ( ik moest het zonder mic . Zingen xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oke, een tip, ga nooit I'm yours doen.
    Je wordt uiteindelijk gek van het oefenen.

    Maar ja, ik moest zingen, en een vriendin van me speelde piano.

    En we hadden het een beetje aangepast, en we kregen een 10 ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Prisoner schreef:
    ( ik moest het zonder mic . Zingen xd )


    {Hmm.. Wij moeten het met mic. doen... :( en dat elk jaar.. Ugh.. Don't like it}


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Ahhh :()


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël

    'Als jij het koud krijgt, moet je het zeggen hoor.' Zegt ze lachend nadat ze mijn vast aan had gedaan. 'Ga je wel eens naar buiten, 's nachts?' vraagt ze dan 'Soms, hangt er vanaf' Andwoord ik dan, meestal kon ik toch niet in slaap vallen 's nachts dus moest ik iets anders zien te vinden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'En dat hangt dan waar van af?' vraag ik aan hem. Dan heb ik door dat ik hem nog steeds aankeek, dus wend ik schuddend mijn hoofd af. 'Ik vraag ook een beetje veel aan je geloof ik.' en ik schud weer mijn hoofd. 'Misschien moet ik maar gewoon me mond houden, en als ik te veel praat, vind dan maar een manier om me te laten stoppen met praten.' en ik kijk hem even aan en glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Dont forget Nathan case im bored. ;cc)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Even snel douchen.. Be right back..}


    Don't be like the rest of them, darling

    IHeartMusicc goes Prisoner


    The duty of youth, is to challenge corruption.


    Daniël

    'Verschillende dingen, als ik niet kan slapen ga ik meestal gewoon wandelen of iets dergelijks' Andwoord ik, 'Van mij mag je door blijven praten' Zeg ik lachend, 'Dat praat er in iedergeval nog één van ons.


    Don't be like the rest of them, darling

    Prisoner schreef:
    ( Ahaha ik was ook aan het eten ik begrijp je xd)

    Amare

    Ik zuchtte even. Ik had eigenlijk nog nooit gezongen voor iemand anders. Ik liet altijd iemand anders zingen. Ik ging met mijn handen over de toetsen en drukte ze uiteindelijk in. Ik speelde het lied vloeiend uit mijn hoofd. People help the people. Na de intro begin ik ook te zingen. Eerst iets zachter en dan wat harder.


    Nathan

    Met plezier luisterde ik naar haar stem die het liedje speelde terwijl mijn blik haar vingers volgden die zich over de toetsen bewogen, toen ze stopte vond ik het jammer dat het geluid uit de zwarte vleugel wegstierf. 'Je speelt en zingt mooi' Zeg ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Dan hebben we dat in iedergeval gemeen, dat we dan gewoon iets doen als we niet kunnen slapen.' zeg ik. En dan beken ik zacht;'Ik heb altijd het idee dat ik teveel praat. En dat mensen me niet onderbreken, omdat ze dat zielig of wat dan ook voor me vinden.' waarom zeg ik dit tegen Daniël? 'Oke, ik houd mijn mond.' zeg ik dan. 'Het is een mooie nacht. En dan zit ik hier ook nog eens met een aardige jongen. En er hoeft niet altijd gesproken te worden, dus ik houd mijn mond wel.' en ik ga zitten, het gras is een beetje vochtig, maar met Daniëls vest aan is het niet koud. Ik klop naast me op het gras, ten teken dat hij ook zou kunnen zitten. Maar het hoeft niet als hij dat niet wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    ergens vond ik het jammer dat ze zei dat ze haar mond zou houden, en was van plan naast haar te gaan zitten toen er iets gebeurde wat alle twee de dingen in de weg zat, ik gleed uit op het natte gras en kwam met mijn arm om een steen terecht en ik moest toegeven dat voelde niet echt prettig.


    Don't be like the rest of them, darling