• Bus monitor driven to despair by school bullies on school bus

Watch as an old lady (school bus monitor) is verbally bullied by school kids resulting in her crying in despair. The bullying includes physical threats, threats to ransack her place of residence, and cruel comments about her weight and dead mother.

Karen Huff Klein is a bus monitor at the Greece Central School District in Rochester, NY. There is no excuse for the horrendous bullying Klein endures in this video by a group of teens, which drives her to tears.

Among the taunts: "Dumb-ass, fat-ass." "Maybe she is an elephant." "She's gonna pick out which kid she's gonna rape next." "Karen wants herpes." "F**king hearing aid." "I'll egg your house." "What's your address so I can p*ss all over your door." "I'll f**king take a cr*p in your mouth." "You touched her arm flap. It's all stinky and smelly." "She probably eats deodorant because she can't afford real food." "What size bra are you? Triple sag?"

What is a bus monitor?

A school bus monitor monitors the conduct of students on school buses to maintain discipline and safety and participates in school bus safety drills. They also ride school buses to prevent altercations between students and damage to the bus.

[ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:44 ]

Oh mijn god wat een verschrikkelijk slecht opgevoede kinderen. Ik vind het hier af en toe al erg, maar dit slaat echt alles.

[ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 23:13 ]

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

ziekelijk...

Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

PUKKELxDING schreef:
    Faith in humanity: restored

Ze gaat de vakantie van haar leven hebben, gelukkig ^.^

Seriously...de jeugd van tegenwoordig...ik ga niet eens dat filmpje kijken...dan ga ik zeker in janken uitbarsten...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ohh, ik kan me hier echt zo kwaad om maken. Heb gewoon respect voor je medemens verdomme, is dat nou zoveel gevraagd? Waarom, oh waarom vinden sommige kinderen het nodig mee te gaan met de groep om er zo maar niet buiten te vallen en dan gewoon tegen een oude vrouw te zeggen: 'Je kinderen hebben vast allang zelfmoord gepleegd omdat je zo dik bent.' Zoiets zeg je gewoon niet, gewoon tegen niemand niet. Die kinderen hebben nu tenminste hun les geleerd aangezien ze gewoon de halve wereld over zich heen hebben gekregen, zijn deze pesters tenminste aangepakt. Eikels.

[ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 23:13 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

PUKKELxDING schreef:
    Faith in humanity: restored

Aw wat ontzettend leuk voor haar!

Bleach schreef:
    Heb echt medelijden met die vrouw.
    Die kinderen hebben echt een pak slaag nodig.

De jeugd van tegenwoordig...

Life is all about having a good time.

Ik heb zo`n medelijden met haar. En dat niemand iets deed om het gepest tegen te houden?

-

Ik heb echt de neiging om haar een knuffel te geven. Wat een vreselijke rotkinderen.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Ik heb het gezien op het nieuws!

Ze heeft uiteindelijk geen aanklacht ingediend, en zoals er al over dat geld inzamelen werd gezegd, het was de bedoeling om iets van 5000$ in te zamelen, maar het was iets van 495000 $ geworden ofzo, dacht ik op het nieuws te horen. En ze heeft een reis naar disney aangeboden gekregen.

Echt, dat kinderen zo zijn tegenwoordig.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Quiescent schreef:
    Ohh, ik kan me hier echt zo kwaad om maken. Heb gewoon respect voor je medemens verdomme, is dat nou zoveel gevraagd? Waarom, oh waarom vinden sommige kinderen het nodig mee te gaan met de groep om er zo maar niet buiten te vallen en dan gewoon tegen een oude vrouw te zeggen: 'Je kinderen hebben vast allang zelfmoord gepleegd omdat je zo dik bent.' Zoiets zeg je gewoon niet, gewoon tegen niemand niet. Die kinderen hebben nu tenminste hun les geleerd aangezien ze gewoon de halve wereld over zich heen hebben gekregen, zijn deze pesters tenminste aangepakt. Eikels.

Het erge is ook nog dat haar zoon écht zelfmoord heeft gepleegd... Dat zei ze ook een x ergens in een interview.

Interviewer: Wat was het ergste dat ze zeiden?
    Karen: Ze zeiden dat mijn kinderen vast allang zelfmoord hadden gepleegd, terwijl ze niet wisten dat mijn zoon echt zelfmoord heeft gepleegd...

prejudices schreef:
    (...)

Het erge is ook nog dat haar zoon écht zelfmoord heeft gepleegd... Dat zei ze ook een x ergens in een interview.

Interviewer: Wat was het ergste dat ze zeiden?
    Karen: Ze zeiden dat mijn kinderen vast allang zelfmoord hadden gepleegd, terwijl ze niet wisten dat mijn zoon echt zelfmoord heeft gepleegd...

Dat is echt erg ja. Stomme rotjongens (en meiden als die er bij zaten)

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Smalth schreef:
    Ik moet me nu dus echt inhouden om hier niet een hele tirade neer te zetten. Godver. Ik vind dit echt zo zielig voor die vrouw, die kinderen zijn fucking harteloos ofzo. Die denken zeker hé kom we gaan stoer doen en dat vrouwtje pesten. Jezus. Mijn gezicht ziet er nu ongeveer zo uit --> (6)
    Okey, dat moest er gewoon ff uit.

Don't be like the rest of them, darling

Verschrikkelijk! Hoe halen ze het in hun hoofd! Arme vrouw =[

The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

Opsluiten die kinderen en niet meer vrijlaten tot ze weten wat manieren zijn.

Oké, dat is een beetje overdreven maar dat is iig wat ze verdienen. Ik wil weleens zien hoe ze er zelf over 50jaar uitzien en hoe ze zich dan voelen als hetzelfde bij hen gebeurt.
    Ik vind dit echt dieptriest.

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran