• Hey, ik heb is een vraag die je al wel zou kunnen afleiden van de titel? Wat is voor jouw de perfecte knuffel? Want ik heb nu bijna een vriendje en zijn knuffels zijn gewoon wauw, hij pakt me goed strak vast en wrijft met zijn vingers over men rug, nu zou ik graag weten van wat soort knuffels jullie houden?

    -Megan

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 23:39 ]


    I'm just beautiful me.

    Ehm...
    Heb nog geen goed vriendje gehad waarmee ik uit kon testen welke perfect is..
    Tot nu toe zijn ze allemaal nog perfect.

    Ik hou toch zo beetje van alle knuffels


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik hou van zachte knuffels, waar ik tegen een borstkas/in een nekholte kan liggen.
    Dat zijn hemelse knuffels! :Y)

    De knuffels die ik van mijn vriend krijg als ik hem na een paar dagen weer zie.


    I am an idiot, I move.

    Eentje van de knuffelbrigade! :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Uuhh weet ik veel. Spontante knuffels, denk ik? En sowieso zijn knuffels het fijnste als je er echt eentje nodig hebt.
    Het is niet zo dat als je op een bepaalde manier wordt geknuffeld dat dat fijner is dan op een andere manier, het ligt gewoon aan de persoon, vind ik ;'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I hate hugs. I suck at hugs :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Parachutes schreef:
    Uuhh weet ik veel. Spontante knuffels, denk ik? En sowieso zijn knuffels het fijnste als je er echt eentje nodig hebt.
    Het is niet zo dat als je op een bepaalde manier wordt geknuffeld dat dat fijner is dan op een andere manier, het ligt gewoon aan de persoon, vind ik ;'D


    Daar heb je een punt (: Maar hij is ook zo gespierd en dan vind ik het geweldig dat je die torso zo goed voelt, als iemand me goed stevig vastpakt, I just love those (:


    I'm just beautiful me.

    ;o Oh trouwens, knuffels van kleine kindjes zijn ook leuk ;o [Oké, dat klinkt misschien raar]

    Die klemmen dan hun armen en benen om je heen en leggen hun hoofd op je schouder xd.
    Genoeg ervaring ermee ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Antebellum schreef:
    Eentje van de knufifelbrigade! :')


    This^^


    Everybody wants happiness, nobody wants pain. But you can't have a rainbow, without a little rain <3

    Gingerette schreef:
    (...)

    This^^

    Hoezo heb je er nu weer knufifelbrigade van gemaakt? x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    De knuffels van mijn vriendje (H)
    Hij heeft lekkere sterke armen en het is heerlijk om heel zachtjes tegen hem aangedrukt te worden en zijn armen om me te voelen :$

    Maar mijn 2 beste vriendinnen, Marije en Iris, kunnen ook lekker knuffelen :P Hahaha, das soms ook wel eens fijn. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gabumon schreef:
    ;o Oh trouwens, knuffels van kleine kindjes zijn ook leuk ;o [Oké, dat klinkt misschien raar]

    Die klemmen dan hun armen en benen om je heen en leggen hun hoofd op je schouder xd.
    Genoeg ervaring ermee ;d

    Echt hé, zo lief! (flower)

    Zolang ik ongelofelijk veel van diegene houd, dan is het perfect :)


    Life is hard and then we die

    Voor mij zijn alle knuffels die mijn vriend me geeft perfect :3. Hij houdt van me en op de momenten dat hij me knuffelt voel ik me altijd speciaal en voel ik ook echt de liefde. Als ik verdrietig ben of ik voel me rot, dan knuffelt hij me op een troostende manier en als ik gewoon blij ben dan ja is de knuffel anders zeg maar. Maar zolang ik de liefde erin merk en ik merk hoeveel hij om me geeft en van me houdt, zijn alle knuffels die hij me geeft perfect <3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Bearhugs. Gewoon een grote brede lange knuffel. Just cute.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.