• Oke, gisteren was de beste dag van mij en Chantou ons leven!
    We gingen naar brokencyde en daarna kwam Phat J naar buiten (kerelvanbrokencyde) en toen gingen we heel chill met hem op de foto en met hem roken, en toen vroeg die 'Do you wanna come smoke with us backstage?' Dus wij zo ja (:
    En toen gingen we fuckin backstage bij brokencyde!
    En het was zooooooooooooo vet.
    BESTE DAG VAN ONS LEVEN OMG BACKSTAGE GEVRAAGD DOOR EEN BANDMEMBER ZELF! Wie kan dat nou zeggen :')

    OKe, en stiekem zijn we niet eens fan en het was heel grappig want ik zei zo tegen Chantou tijdens het concert 'Seven valt toch niet op emo's dus wij maken hier het meeste kans.' en toen werden we gevraagd omgggggggggg.
    en daarna gingen we tegen iedereen fangirlen, gewoon omdat het kan, en toen waren al die emo's echt fucking jaloers. x'D
    En ze zeiden zo 'O dus jullie waren dat. ja we hoorden al iets over twee meisjes die backstage mochten.' ja en volgens mij haten ze ons nu maar dat maakt niet uit want BACKSTAGE BIJ BROKENCYDE GEWEEEEST OMG!

    o, maar seven was best wel stom in het echt ): Antz en Phat J waren vet aardig, en gingen helemaal tegen ons praten enzo en seven ging steeds ergens emo zitten in zn eentje :') Maar hij blijft wel het knapst. oke hij is heel klein en heeft een heel groot hoofd, dus het lijkt net een poppetje. x'D

    En antz was zooo schattig, we wouden hem aaien :')



    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 17:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik snap er niet veel van maar ik vind het wel leuk voor je, heheh ^^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Ik snap er niet veel van maar ik vind het wel leuk voor je, heheh ^^

    jaaaaaaaaaaaaaaa, het was zo vet :')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Héé, dat is echt zo leuk hé :'DD

    Zo gaaf hee!
    Jaloers (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ha da's awesome :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Andante schreef:
    Ik snap er niet veel van maar ik vind het wel leuk voor je, heheh ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aaww dat klinkt heel erg leuk! ^^

    Marling schreef:
    Héé, dat is echt zo leuk hé :'DD
    Die keer met Sammeke vond ik ook echt leuk. Ah lieve jongens die Britten. Haha best grappig dat ik even zijn pint bij moest houden en ze naar ons wuifden toen we ze kwijt waren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Die keer met Sammeke vond ik ook echt leuk. Ah lieve jongens die Britten. Haha best grappig dat ik even zijn pint bij moest houden en ze naar ons wuifden toen we ze kwijt waren.

    britten? ze komen uit New Mexico?
    Ach. wij moest met ze meelopen naar de Coffeeshop en hun 20 euro bij ons houden omdat ze fans moesten knuffelen. en toen we net hadden besloten er mee weg te rennen kwamen ze al terug. Hahaha nee grapje, dat zou ik nooit doen., ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    (...)
    britten? ze komen uit New Mexico?
    Ach. wij moest met ze meelopen naar de Coffeeshop en hun 20 euro bij ons houden omdat ze fans moesten knuffelen. en toen we net hadden besloten er mee weg te rennen kwamen ze al terug. Hahaha nee grapje, dat zou ik nooit doen., ;o
    Ik heb het over Mallory Knox. Daarmee dat ik Marling quote.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Ik heb het over Mallory Knox. Daarmee dat ik Marling quote.

    oke, duidelijk...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''