• Okay dus bijna 4 jaar geleden is m'n moeder overleden.(op woensdag precies 4 jaar)
    En dus vind ik het heel kut omdat die datum sinds dat ze overleden is altijd in de vacantie viel.
    Maar nu is het dus op een school dag en ik heb dan ook een pw en een so dus ben ik heel bang dat ik ten eerste in tranen ga uit barste als iik op school kom en ten tweede twee onvoldoendes ga krijgen die echt niet kan hebben.
    Ik miss haar namelijk zooooo erg veel.
    En nu is mijn vader ook de hele tijd met een kut mens aan het daten en dan denk ik echt zo van kon dat niet even wachten tot na dat ik depri ben.
    moest er even uit (h)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 17:55 ]


    live long and prosper

    Laat een brief schrijven door je vader, en als die dat niet wilt, maak die toetsen dan niet. De docent begrijpt dat heus wel. Sterkte :')

    Ik snap dat je je kut voelt, ik zou je vader naar school laten bellen en gewoon een dag vrij nemen. Dit is belangrijker dan een paar toetsen..

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 11:00 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Abruzzi schreef:
    Laat een brief schrijven door je vader, en als die dat niet wilt, maak die toetsen dan niet. De docent begrijpt dat heus wel. Sterkte :')


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Voiceless schreef:
    Hé, dan ben ik jarig.

    Ik snap dat je je kut voelt, ik zou je vader naar school laten bellen en gewoon een dag vrij nemen. Dit is belangrijker dan een paar toetsen..

    oow ja idd datis echt kut >.< heeeel veel sterkte meis!!(flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Heel veel sterkte!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Abruzzi schreef:
    Laat een brief schrijven door je vader, en als die dat niet wilt, maak die toetsen dan niet. De docent begrijpt dat heus wel. Sterkte :')

    Ten eerste, wens ik je veel sterkte toe. Een ouder verliezen, is echt verschrikkelijk pijnlijk. Ten tweede, ik denk dat jou docenten echt wel in zien hoeveel pijn het je doet. En dan maakt het voor hun ook weinig uit of je die toetsen een week eerder of later doet.

    Sterkte(flower)

    ik zou zeggen dat je het overlegt met je vader, en aangeeft dat je haar niet zo aardig vindt. (dat kut-mens)
    Daarna zou ik meteen vertellen dat je het moeilijk vindt om woensdag naar school te gaan omdat je moeder dan is overleden. Dat je bang bent dat je het niet aankan..
    misschien is het iets...


    succes!
    xx


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Abruzzi schreef:
    Laat een brief schrijven door je vader, en als die dat niet wilt, maak die toetsen dan niet. De docent begrijpt dat heus wel. Sterkte :')


    We accept the love we think we deserve.

    Ik weet wat je voelt. Geef het in iedergeval door aan de leraren, laat je vader een brief schrijven of zeg het zelf.
    Blijf bij je vriendinnen, als je opeens moet huilen, dan zullen ze er voor je zijn en kunnen ze je troosten.
    Neem veel frisse lucht en als je het even niet aan kunt, vraag dan of je misschien even met je vriendin de klas uit mag. (of vriend).
    Ik hoop dat je er wat aan hebt (:
    Sterkte <3

    Je docenten zullen je vast wel begrijpen. In ieder geval, heel veel sterkte! <3


    Even a white rose has a black shadow.

    Abruzzi schreef:
    Laat een brief schrijven door je vader, en als die dat niet wilt, maak die toetsen dan niet. De docent begrijpt dat heus wel. Sterkte :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Abruzzi schreef:
    Laat een brief schrijven door je vader, en als die dat niet wilt, maak die toetsen dan niet. De docent begrijpt dat heus wel. Sterkte :')


    Ik denk zelf dat je een briefje kan laten schrijven om helemaal niet naar school te moeten, maar daar ben ik niet zeker van...
    In elk geval veel sterkte. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Meld je ziek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wow,alsof je het over mij heb.
    Zeg het tegen je leraren,die zullen het wel begrijpen. En met je vader,praat met hem(als dat niet werkt moet je boos worden,dat werkte bij mij).

    Veel sterkte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall