• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk


    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië


    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cadentium schreef:
    Stiekem hoop ik dat Portugal verliest, anders krijgen Duitsland en Spanje het moeilijk (cat).


    Duitsland niet perse. Stiekem wil ik nog steeds dat Portugal wint van Spanje (cat) Dan hebben we El Clasico, mooiste wedstrijden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ach, ik heb Duits sinds dinsdag officieel laten vallen en mijn Frans is een mooi opstapje. In de kerstvakantie heb ik mezelf de basis aangeleerd. Nu kan ik zeggen wat ik drink en eet, mezelf voorstellen en anderen beschrijven :')


    In de brugklas heb ik 10 lessen Spaans gehad, als een soort extra les maar daar weet ik echt niks meer van ;p
    En goed van je dat je Duits hebt laten vallen (: Ik vind dat echt zo'n ontzettend lelijke taal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    (...)

    Duitsland niet perse. Stiekem wil ik nog steeds dat Portugal wint van Spanje (cat) Dan hebben we El Clasico, mooiste wedstrijden.


    Nouu, ik denk dat Duitsland het wel moeilijk zal krijgen door de verdediging heen te breken bij Portugal.. Het zou wel een mooie finale zijn. Maar da's altijd zo bij Duitsland, Spanje en Portugal (en Engeland en Frankrijk).


    The odds are néver in our favor.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik ben er heel erg blij mee. Ik praat en denk bijna vaker Brits dan Nederlands. Vind het zo gigantisch leuk <3

    Ik ga zo afsluiten en beneden de wedstrijd kijken van Tsjechië - Portugal!


    Have fun sweety(flower)


    ~

    Ik hou van onweer en regen. Maar hier is het nog niet zo erg. Ik hoop dat het heel erg word. Ik hou van extreem weer. (cat)

    Nu ga ik echt beneden de wedstrijd kijken, doei! (flower)

    Bisous schreef:
    (...)

    In de brugklas heb ik 10 lessen Spaans gehad, als een soort extra les maar daar weet ik echt niks meer van ;p
    En goed van je dat je Duits hebt laten vallen (: Ik vind dat echt zo'n ontzettend lelijke taal.


    Argh, ik heb er zo'n hekel aan. Het klinkt zo lelijk en al die accenten etc. Verschrikkelijk en ik vind het nog moeilijk ook!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cadentium schreef:
    (...)

    Nouu, ik denk dat Duitsland het wel moeilijk zal krijgen door de verdediging heen te breken bij Portugal.. Het zou wel een mooie finale zijn. Maar da's altijd zo bij Duitsland, Spanje en Portugal (en Engeland en Frankrijk).


    Nomnomnom, finale Duitsland - Portugal dat zou toch eens een verrassing zijn!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Argh, ik heb er zo'n hekel aan. Het klinkt zo lelijk en al die accenten etc. Verschrikkelijk en ik vind het nog moeilijk ook!


    Duits is leeeeuk! Ik heb juist Frans laten vallen! Maar wij hebben ook wel slechte leraren bij dat vak dus dat speelt ook wel een rol.


    The odds are néver in our favor.

    Boutella schreef:
    (...)

    Argh, ik heb er zo'n hekel aan. Het klinkt zo lelijk en al die accenten etc. Verschrikkelijk en ik vind het nog moeilijk ook!


    Erg moeilijk vind ik het niet. Ik had het in de derde afgesloten met een 7.5 a. Maar Frans is een veel mooiere taal en je kunt er ook meer mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fuck splitsen ik maak gewoon één megahoofdstuk. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:50 ]


    ars moriendi

    Bisous schreef:
    (...)

    Erg moeilijk vind ik het niet. Ik had het in de derde afgesloten met een 7.5 a. Maar Frans is een veel mooiere taal en je kunt er ook meer mee.


    Het lezen kan ik niet in het Duits. Dat vind ik verschrikkelijk, stapen kan ik wel hoor ;D. Maar Frans koos ik alleen omdat het een mooi opstapje is naar Spaans.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hmm, vind de Portugese shirtjes niet echt mooi...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cadentium schreef:
    Stiekem hoop ik dat Portugal verliest, anders krijgen Duitsland en Spanje het moeilijk (cat).

    Denk niet dat duitsland het moeilijk krijgt tegen Portugal, Portugal is een goede poeg hoor, maar denk niet dat ze van Duitsland winnen, sowieso komen ze elkaar niet tegen in de halve finale

    Boutella schreef:
    (...)

    Het lezen kan ik niet in het Duits. Dat vind ik verschrikkelijk, stapen kan ik wel hoor ;D. Maar Frans koos ik alleen omdat het een mooi opstapje is naar Spaans.

    Ik heb 1 jaar Spaans gehad, zou eigenlijk 2 jaar moeten zijn, maar die lerares had veel problemen rondom haar priveleven, en we hebben nooit een vervanger gehad

    Jakhals schreef:
    (...)
    Denk niet dat duitsland het moeilijk krijgt tegen Portugal, Portugal is een goede poeg hoor, maar denk niet dat ze van Duitsland winnen, sowieso komen ze elkaar niet tegen in de halve finale


    Duitsland wint:9~


    ~