• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk


    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië


    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bellisario schreef:
    @Demi
    Wanneer komt er een nieuw hoofdstukje? :9~

    & Ik ga nu Part OO2 schrijven op het nummer Afscheid van Glennis Grace <3


    I think tonight. In de rust van Portugal ga ik weer wat schrijven en dan ontmoet hij Lori ^^ Maar maandag worden jullie overspoelt met stukjes want van het weekend komt helemaal niets ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bellisario schreef:
    (...)

    HELLEU!
    Ik heb The Avengers gezien en Clint is sexy.
    :9~

    Agree 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn reactie staat op pagina 11 onderaan. Aangezien de reacties die onderaan staan altijd over het hoofd worden gezien. (cat)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:29 ]

    Boutella schreef:
    (...)

    I think tonight. In de rust van Portugal ga ik weer wat schrijven en dan ontmoet hij Lori ^^ Maar maandag worden jullie overspoelt met stukjes want van het weekend komt helemaal niets ):


    OELALA!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Clint schreef:
    (...)
    Agree 8D


    Maar Thor is mijn favoriet hihi.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat ik na mijn VWO, wat ik nog drie jaar moet volgen, mijn eigen keuzes kan gaan maken. Ik ben dan achttien en niet leerplichtig meer dus ik kan doen en laten wat ik wil. Het feit dat ik niet meer gebonden zit aan een rooster vind ik geweldig. Sowieso ga ik na mijn VWO niet meteen weer de banken in, daar ben ik geen kind voor. Ik ga reizen door Europa met de trein door middel van couchsurfing en tussen het reizen door lekker werken en vreemde talen leren. Daarna wil ik Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie studeren dus dat zal wel weer een aantal jaar in beslag nemen. Daarna ga ik denk ik door tot iets toeristisch met Spaans; ik moet en zal Spaans spreken!


    Ik moet nog twee jaar, als ik dit jaar overga tenminste. Wat ik daarna nog iets ga doen weet ik nog niet zeker. Waarschijnlijk iets van toerisme ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik ga nu dus eerst een MBO Doktersassistente doen. Met die MBO kan ik nog altijd van alles worden. En dan ga ik of voor fysiotherapie, of voor de Engelse taal. En het zal waarschijnlijk dat laatste worden.

    Als ik op paardrijden had gezeten en er was veel werk in te verdienen, had ik een opleiding met paarden gekozen... Maar helaas.


    Ik rij vanaf me 9e paard -wbw-


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik ga nu dus eerst een MBO Doktersassistente doen. Met die MBO kan ik nog altijd van alles worden. En dan ga ik of voor fysiotherapie, of voor de Engelse taal. En het zal waarschijnlijk dat laatste worden.

    Als ik op paardrijden had gezeten en er was veel werk in te verdienen, had ik een opleiding met paarden gekozen... Maar helaas.


    Doe geen Fysiotherapie. Ik raad het je echt niet aan. Mijn stiefvader en mijn neef zijn zulke therapeuten en het wordt alleen nog maar papierwerk. Geen oefeningen meer, geen contact met de mensen mee. Je geeft ze een oefening mee en ziet ze pas weer na zes maanden. Ook zijn er veel meer fysiotherapie studenten dan er banen zijn. Er wordt continue bezuinigd, echt zonde als je dat gaat doen maar dit is wat ik weet en denk er alsjeblieft goed overna.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bellisario schreef:
    (...)

    Maar Thor is mijn favoriet hihi.

    Thor is ook awesome. Loki ook. Steve ook. Bruce ook. Tony ook. Natasha ook. En Clint ook.:Y)
    THE AVENGERS ZIJN ALLEMAAL AWESOME. The Defenders are awesomer, though 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Thor is ook awesome. Loki ook. Steve ook. Bruce ook. Tony ook. Natasha ook. En Clint ook.:Y)
    THE AVENGERS ZIJN ALLEMAAL AWESOME. The Defenders are awesomer, though 8D


    Chris was ook sexy in Show White. En zijn accent... Oh boy..


    The odds are néver in our favor.

    Bisous schreef:
    (...)

    Ik moet nog twee jaar, als ik dit jaar overga tenminste. Wat ik daarna nog iets ga doen weet ik nog niet zeker. Waarschijnlijk iets van toerisme ^^


    I really like Tourism. Heel lang heb ik getwijfeld of ik voor de opleiding Toerism zou gaan in het Engels maar toch wil ik de culturele verbanden in mijn basis hebben. Bij elke toeristische studie krijg je trouwens verplicht Engels en Spaans, really nice!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bellisario schreef:
    (...)

    OELALA!


    Ik weet nog niet precies hoe en wat hoor maar het wordt complex.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Clint schreef:
    (...)
    Thor is ook awesome. Loki ook. Steve ook. Bruce ook. Tony ook. Natasha ook. En Clint ook.:Y)
    THE AVENGERS ZIJN ALLEMAAL AWESOME. The Defenders are awesomer, though 8D


    Ik heb nou eenmaal een zwak voor Chris Hemsworth haha, kan niet wachten op de tweede Thor film en tweede van Captain America!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik weet nog niet precies hoe en wat hoor maar het wordt complex.


    Okido! Ik ga weer even schrijven, morgen aan me andere verhaal. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    I'm gonna watch my Cris. See you later.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."