• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk


    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië


    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Net terug van m'n werk. Echt wat een klote weer, heel de vloer lag daar blank van het water en kon ik natuurlijk weer gaan opdweilen, bah, vreselijk. En al dat onweer, holy. Nog iets interessants gebeurd toen ik weg was?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    Doe geen Fysiotherapie. Ik raad het je echt niet aan. Mijn stiefvader en mijn neef zijn zulke therapeuten en het wordt alleen nog maar papierwerk. Geen oefeningen meer, geen contact met de mensen mee. Je geeft ze een oefening mee en ziet ze pas weer na zes maanden. Ook zijn er veel meer fysiotherapie studenten dan er banen zijn. Er wordt continue bezuinigd, echt zonde als je dat gaat doen maar dit is wat ik weet en denk er alsjeblieft goed overna.

    Het is wel goed dat je het zegt. Maar ik denk dat het sowieso Engels word. Mijn moeder heeft collega's in Londen en die denken altijd dat ik zelf ook uit Engeland kom. En ook leraren en familie zeggen: Als je niks met Engels doet, zou het echt zonde zijn. Want ik praat zeg maar echt op z'n typische klassieke Engels (zoals er gepraat word in Pride and Prejudice)

    Bellisario schreef:
    Ik heb nou eenmaal een zwak voor Chris Hemsworth haha, kan niet wachten op de tweede Thor film en tweede van Captain America!

    Ik heb een zwak voor Taylor Lautner. En voor Zac Efron. Een een beetje voor Brad Pitt.

    I´m Back(flower)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    I really like Tourism. Heel lang heb ik getwijfeld of ik voor de opleiding Toerism zou gaan in het Engels maar toch wil ik de culturele verbanden in mijn basis hebben. Bij elke toeristische studie krijg je trouwens verplicht Engels en Spaans, really nice!


    Oehh, Spaans. Vind het echt jammer dat ze Duits geven op school ipv Spaans


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga voetbal kijken, xo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Nick Fury is niet awesome. Absolutely not. Hij is stiekem enorm evil bezig. 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    LHemsworth schreef:
    I´m Back(flower)


    HUPPA lezen jij! ^^
    En de rest ook _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik heb een zwak voor Taylor Lautner. En voor Zac Efron. Een een beetje voor Brad Pitt.


    Dat is echt geweldig! Mijn vriendinnen zijn me nog steeds Brits aan het aanleren maar ik heb hopeloos, mijn accent lijkt wel Italiaans verschrikkelijk!

    @ Naomi en Amy; Welcome back. Niets gebeurt :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Clint schreef:


    Nick Fury is niet awesome. Absolutely not. Hij is stiekem enorm evil bezig. 8D


    HAHA indeed ik vindt Tony zijn humor echt heerlijk C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bisous schreef:
    (...)

    Oehh, Spaans. Vind het echt jammer dat ze Duits geven op school ipv Spaans


    Ach, ik heb Duits sinds dinsdag officieel laten vallen en mijn Frans is een mooi opstapje. In de kerstvakantie heb ik mezelf de basis aangeleerd. Nu kan ik zeggen wat ik drink en eet, mezelf voorstellen en anderen beschrijven :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Dat is echt geweldig! Mijn vriendinnen zijn me nog steeds Brits aan het aanleren maar ik heb hopeloos, mijn accent lijkt wel Italiaans verschrikkelijk!

    @ Naomi en Amy; Welcome back. Niets gebeurt :')

    Ik ben er heel erg blij mee. Ik praat en denk bijna vaker Brits dan Nederlands. Vind het zo gigantisch leuk <3

    Ik ga zo afsluiten en beneden de wedstrijd kijken van Tsjechië - Portugal!

    Bellisario schreef:
    (...)

    HUPPA lezen jij! ^^
    En de rest ook _O_


    Zal ik nu even doen:)


    ~

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik ben er heel erg blij mee. Ik praat en denk bijna vaker Brits dan Nederlands. Vind het zo gigantisch leuk <3

    Ik ga zo afsluiten en beneden de wedstrijd kijken van Tsjechië - Portugal!


    Hahaha. Have fun en geniet van mijn mannetje!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stiekem hoop ik dat Portugal verliest, anders krijgen Duitsland en Spanje het moeilijk (cat).


    The odds are néver in our favor.

    Bellisario schreef:
    (...)

    HAHA indeed ik vindt Tony zijn humor echt heerlijk C:

    Ja, hij is echt geweldig :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.