• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië

[ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:31 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
    (...)

Bah. Geschiedenis zelf vind ik heerlijk, laat die man maar praten en ik schrijf wel mee. Echt een top vak maar zodra de data's komen laat ik het al snel zitten. Net als namen, nooit aan beginnen.

@ Marjolien; Hoe lang al? Het lijkt me echt heerlijk om van school af te zijn.

Sinds me 14e á 15 ergens. Wegens gezondheidsproblemen kan ik niet meer naar school helaas. Zo leer ik geen nieuwe mensen kennen van mijn leeftijd, naja. Ik ging sinds me 15e naar een soort verzorgboerderij waar ik meer met dieren kon werken enzo - wil ik ook heel graag doen later - maar wil nu weer wat anders doen wel met dieren, maar ik ben daar al vier jaar aan de slag en zoek nu wel weer wat nieuws om te doen.

Normal girl at day, Catwoman at night.

Mijn lievelings vak is Engels. Is het altijd al geweest en zal het ook altijd blijven. Nederlands vind ik het saaiste. Wiskunde kan ik totaal niet en dus het moeilijkste en gym vind ik het vreselijkste omdat ik dat ook niet kan.

Bellisario schreef:
    (...)

Sinds me 14e á 15 ergens. Wegens gezondheidsproblemen kan ik niet meer naar school helaas. Zo leer ik geen nieuwe mensen kennen van mijn leeftijd, naja. Ik ging sinds me 15e naar een soort verzorgboerderij waar ik meer met dieren kon werken enzo - wil ik ook heel graag doen later - maar wil nu weer wat anders doen wel met dieren, maar ik ben daar al vier jaar aan de slag en zoek nu wel weer wat nieuws om te doen.

Oh, dat is dan wel iets minder. Mag ik weten wat je hebt of heb je dat liever niet? Ik ben wel blij dat ze van die soort vervangers hebben voor school zodat je toch wel bezig bent. Maar kan je nu dan ook geen opleiding volgen of een diploma halen?

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
    Bah. Geschiedenis zelf vind ik heerlijk, laat die man maar praten en ik schrijf wel mee. Echt een top vak maar zodra de data's komen laat ik het al snel zitten. Net als namen, nooit aan beginnen.

@ Marjolien; Hoe lang al? Het lijkt me echt heerlijk om van school af te zijn.

Heerlijk?! Het lijkt mij verschrikkelijk. Ik ken mensen die nu al werken enzovoorts. Natuurlijk, iedereen heeft daar zijn eigen voorkeur in maar ik wil zo lang mogelijk doorstuderen en zoveel mogelijk leren. In september ga ik een MBO op niveau 4 doen voor 3 jaar en daarna wil ik een HBO.

[ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:17 ]

Fierte schreef:
    Mijn lievelings vak is Engels. Is het altijd al geweest en zal het ook altijd blijven. Nederlands vind ik het saaiste. Wiskunde kan ik totaal niet en dus het moeilijkste en gym vind ik het vreselijkste omdat ik dat ook niet kan.

Engels is ook mijn lievelingsvak ^^ Deels omdat ik er helemaal geen moeite voor hoef te doen, maar ik vind het ook wel een mooie taal. Wiskunde vind ik ook het moeilijkst. Voor geschiedenis en aardrijkskunde ben ik gewoon te lui om te leren. Gym vind ik ook een leuk vak, en het is ook mijn beste vak haha.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Fierte schreef:

Engels is een heerlijk vak als je de goede leraren hebt. Anders kan je er echt niets mee. Mijn lievelingsvak ik denk ik Frans; niet omdat ik het zo goed kan maar meer omdat ik het gewoon een hele mooie taal vind en het graag wil leren. Mijn slechste weet ik eigenlijk niet maar ik denk dat ik dan voor Duits moet kiezen maar als ik iets meer inzet heb kan ik dat nog wel verbeteren. Mijn beste is Scheikunde maar ik heb er echt een bloedhekel aan en voor gym heb ik zo mijn oplossingen: chronische knieblessure.

Boutella schreef:
    (...)

Oh, dat is dan wel iets minder. Mag ik weten wat je hebt of heb je dat liever niet? Ik ben wel blij dat ze van die soort vervangers hebben voor school zodat je toch wel bezig bent. Maar kan je nu dan ook geen opleiding volgen of een diploma halen?

Ja bij een andere verzorgboerderij kan ik een opleiding volgen heb ik gehoord.
    & Je mag het wel weten hoor ik heb CVS (Chronisch Vermoeidsheids Syndroom) & daarnaast heb ik ook nog pdd nos.

Fierte schreef:
    (...)
    Heerlijk?! Het lijkt mij verschrikkelijk. Ik ken mensen die nu al werken enzovoorts. Natuurlijk, iedereen heeft daar zijn eigen voorkeur in maar ik wil zo lang mogelijk doorstuderen en zoveel mogelijk leren. In september ga ik een MBO op niveau 4 doen voor 3 jaar en daarna wil ik een HBO.

Ik bedoel dat ik na mijn VWO, wat ik nog drie jaar moet volgen, mijn eigen keuzes kan gaan maken. Ik ben dan achttien en niet leerplichtig meer dus ik kan doen en laten wat ik wil. Het feit dat ik niet meer gebonden zit aan een rooster vind ik geweldig. Sowieso ga ik na mijn VWO niet meteen weer de banken in, daar ben ik geen kind voor. Ik ga reizen door Europa met de trein door middel van couchsurfing en tussen het reizen door lekker werken en vreemde talen leren. Daarna wil ik Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie studeren dus dat zal wel weer een aantal jaar in beslag nemen. Daarna ga ik denk ik door tot iets toeristisch met Spaans; ik moet en zal Spaans spreken!

Ik ben best goed in Engels. Heb nooit lager dan een 8 gehaald in 3 jaar. En in Duits ben ik zooooooo slecht, stond er een 9 voor maar kon geen woord Duits uitspreken. En in Wiskunde stond ik gewoon standaard een 4, ik weet echt niks van rekenen of wiskunde. En in gym ben ik echt heel slecht, omdat ik altijd bang ben om iets te doen. Maar ik kan dagenlang Engels praten tegen mijn ouders, vind het zo heerlijk.

Bellisario schreef:
    (...)

Ja bij een andere verzorgboerderij kan ik een opleiding volgen heb ik gehoord.
    & Je mag het wel weten hoor ik heb CVS (Chronisch Vermoeidsheids Syndroom) & daarnaast heb ik ook nog pdd nos.

Oh, dat is wel echt heel vervelend. Het klinkt misschien een beetje lame maar ik weet niet heel goed hoe ik hierop moet reageren, ik vind het wel echt heel rot voor je. Gelukkig dat je een opleiding kan volgen dat is dan ten minste iets.

BOE. Ik ben terug van mijn piano-uitvoering ding en het onweert hier.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

@Demi
    Wanneer komt er een nieuw hoofdstukje? :9~

& Ik ga nu Part OO2 schrijven op het nummer Afscheid van Glennis Grace <3

Clint schreef:

Hier ook, heerlijk in mijn bedje met onweer!

Clint schreef:

HELLEU!
    Ik heb The Avengers gezien en Clint is sexy.
    :9~

Boutella schreef:
    Ik bedoel dat ik na mijn VWO, wat ik nog drie jaar moet volgen, mijn eigen keuzes kan gaan maken. Ik ben dan achttien en niet leerplichtig meer dus ik kan doen en laten wat ik wil. Het feit dat ik niet meer gebonden zit aan een rooster vind ik geweldig. Sowieso ga ik na mijn VWO niet meteen weer de banken in, daar ben ik geen kind voor. Ik ga reizen door Europa met de trein door middel van couchsurfing en tussen het reizen door lekker werken en vreemde talen leren. Daarna wil ik Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie studeren dus dat zal wel weer een aantal jaar in beslag nemen. Daarna ga ik denk ik door tot iets toeristisch met Spaans; ik moet en zal Spaans spreken!

Ik ga nu dus eerst een MBO Doktersassistente doen. Met die MBO kan ik nog altijd van alles worden. En dan ga ik of voor fysiotherapie, of voor de Engelse taal. En het zal waarschijnlijk dat laatste worden.

Als ik op paardrijden had gezeten en er was veel werk in te verdienen, had ik een opleiding met paarden gekozen... Maar helaas.