• Voor de mensen die niets van me afweten en toch willen weten waar ik het over heb, ik raad je aan eerst dit stuk te lezen! Ik zit al dagen te bedenken wat ik hier nu eigenlijk ga schrijven. Ik schrijf dit nu op 18 juni, terwijl ik het dus vandaag pas post. Tegen de tijd dat jullie dit lezen, zit ik op de Stena Hollandica naar Engeland. Daar ga ik bij mijn vriendin/verloofde Amy wonen. In dit algemene topic plaats ik alle updates hier over. So yeah. Ik heb hier geen toestemming voor, het is echt weglopen. Ik weet sowieso al dat die vraag gaan komen, dus zeg ik het nu al; dit is niet strafbaar, ik heb alleen meldingsplicht. Mijn ouders moeten weten dat ik veilig ben en ze hoeven niet te weten waar dat is.
    Is weglopen strafbaar? Weglopen zelf is niet strafbaar maar degene die je onderdak geeft, heeft wel een meldingsplicht: Ben je onder de 18 jaar dan moet hij of zij dit melden bij je ouders, je voogd, politie of een hulpverleningsinstelling. Tot je 18de sta je namelijk nog onder “ouderlijk gezag”, wat wil zeggen dat je ouders officieel nog verantwoordelijk voor je zijn. Als je 18 jaar of ouder bent dan heb je niet meer te maken met het “ouderlijke gezag”. Wel zijn je ouders tot je 21ste jaar financieel verantwoordelijk voor je. Bron: Opvanghuis.nl
    Meer updates volgen zodra ik ze heb. P.S. The nerves are killing me.


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    Miam schreef:
    Kunnen jullie hier alsjeblieft mee ophouden?
    Ik denk dat het voor Lizz al moeilijk genoeg gaat zijn dit topic te herlezen wanneer ze er tijd voor heeft, zonder dat jullie de boel op stelten gaan zetten of ervoor zorgen dat er een slotje op komt.
    De bedoeling van dit topic was dat Lizz iedereen op de hoogte kon houden, niet om elkaar af te kafferen.

    We all ship Amy and Lizz, end of story.

    Wil jij geen mod-reacties plaatsen? Hierboven is al gewaarschuwd.


    I am an idiot, I move.

    I hope you two find all the luck, love and happiness you deserve. I/We wish you the best. c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Morgue schreef:
    (...)

    Yea, maar er zijn genoeg mensen die een moeilijke jeugd hebben en om nou weg te vluchten naar Engeland.. Het was misschien beter geweest om met ze te praten, ze is 18, dus konden ze haar toch niet weerhouden om te gaan én er is minder spanning en ruzie achteraf.
    Ja.. sommigen faken dan dat ze een baby gekregen hebben enzo :'). Dan ben je best verknipt lijkt me..

    @OT: Wens jullie veel geluk samen. Hoop dat je daar alles een plekje kunt geven en een nieuw leven op kunt bouwen!


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ja.. sommigen faken dan dat ze een baby gekregen hebben enzo :'). Dan ben je best verknipt lijkt me..

    @OT: Wens jullie veel geluk samen. Hoop dat je daar alles een plekje kunt geven en een nieuw leven op kunt bouwen!


    Wat de fuck heeft dat met je jeugd te maken of met de mijne? Wat heeft het überhaupt met dit topic of mijn reactie te maken?

    Morgue schreef:
    (...)

    Wat de fuck heeft dat met je jeugd te maken of met de mijne? Wat heeft het überhaupt met dit topic of mijn reactie te maken?
    Het feit dat jij oordeelt over een ander, terwijl je zelf een grote kleuter bent.. Dat heeft het er mee te maken. En ik kon het gewoon niet laten, moest het even zeggen.. Is immers mijn mening. In topics mag gediscussieerd worden, of hoe zei je dat ook alweer zo mooi?


    Wie du mir, so ich dir.

    Guys, ik wil hier echt niet de moderator uithangen of zo. Maar doe niet zo rot tegen elkaar? Lizz zal dit waarschijnlijk ook nog allemaal gaan lezen, wat nú al niet fijn zal zijn, maak het nou niet erger?
    Ik wens je trouwens echt het beste met Amy en hoop dat je een geweldige tijd gaat beleven in de straten van Engeland. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben al stil (nerd)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Het feit dat jij oordeelt over een ander, terwijl je zelf een grote kleuter bent.. Dat heeft het er mee te maken. En ik kon het gewoon niet laten, moest het even zeggen.. Is immers mijn mening. In topics mag gediscussieerd worden, of hoe zei je dat ook alweer zo mooi?


    Als je verder hebt gelezen, wat je waarschijnlijk hebt gedaan aangezien je een van mijn andere reacties een soort van weet te quoten, weet je waarschijnlijk dat het niet mijn bedoeling is om te oordelen over Amy en Lizz en dat ik ze het beste toewens in hun verdere beslissingen.
    Het is trouwens niet heel volwassen om dingen van vroeger, die ik zelf stom van me vond en waar ik zelfs een ban van heb gehad op te halen in een topic wat er niks mee te maken heeft en me vervolgens uit te schelden.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 23:18 ]

    Ik ken jullie niet, maar veel plezier & geluk samen!

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Slotje op aanvraag topicmaakster.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.