• De organisatoren van Graspop Metal Meeting en de burgemeester van Dessel waarschuwen de festivalbezoekers voor mogelijk onweer. De 17e editie van Graspop vindt plaats van vrijdag tot en met zaterdag. Vanmiddag opent de camping de deuren en de houders van een combiticket kunnen vanavond al een fuif en enkele optredens volgen om in de stemming te komen.

    "Graspop Metal Meeting is klaar om weer tienduizenden metalfans te verwelkomen voor het jaarlijkse heavy metal festival. Alles is in het werk gesteld om er opnieuw een prachtig festival van te maken", klinkt het bij de organisatie van het festival.

    De optredens zelf gaan pas vrijdag van start, maar straks gaan de campings al open. Volgens de organisatie en de burgemeester van Dessel werden voor de veiligheid van de bezoekers dit jaar kosten noch moeite gespaard. Ze roepen de bezoekers van Graspop op om niet naar de weide af te zakken als er noodweer dreigt.

    Vanmiddag en vanavond wordt er een onweer voorspeld, mogelijk met stevige rukwinden. De organisatoren roepen de festivalgangers op om de weerberichten goed op te volgen er rekening mee te houden. "De campings gaan al om vier uur 's namiddags uur open, en net dan is er onweer voorspeld", aldus burgemeester Kris Van Dijck. "We roepen de bezoekers van Graspop dan ook op om, als het onweert in Dessel, iets later naar de camping af te zakken."

    Op de affiche van Graspop Metal Meeting staan onder meer Slayer, Ozzy Osbourne & Friends, Twisted Sister, Thin Lizzy, Gojira en Ugly Kid Joe.

    - Bron: VRT nieuws


    Ik hoop dat morgen het weer niet te erg zal zijn, want ik ga straks nog mijn ticket gaan kopen. Eén keer storm op een festival is meer dan voldoende voor mij. Gaan jullie een kaarsje voor mij branden en mee hopen op mooi weer vrijdag?(lol)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Retaliate schreef:
    Ik vind het echt verschrikkelijk dat ik niet kan gaan dit jaar! ):
    Normaal kon ik ook eerst niet, maar nu ga ik morgen toch een dagje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Okee, wacht, het kan wel gevaarlijk worden... ik hoop echt zó hard dat dat goed gaat :/


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Veel plezier (;
    En hopelijk zal het idd niet lelijk doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sonde van het feest!
    Dan sta je toch niet op je gemak!


    Life is full of fake people

    Als jullie het willen zal ik jullie nog wat op de hoogte houden over het weer hier.

    Het regent hier nu al een halfuurtje goed, maar donderen ofzo niet. De lucht ziet er redelijk normaal uit.

    Ik weet niet wat er nu bezig is, maar ik kan meedansen in mijn tuin (yeah)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    January12 schreef:
    Als jullie het willen zal ik jullie nog wat op de hoogte houden over het weer hier.

    Het regent hier nu al een halfuurtje goed, maar donderen ofzo niet. De lucht ziet er redelijk normaal uit.

    Ik weet niet wat er nu bezig is, maar ik kan meedansen in mijn tuin (yeah)
    Dat mag. Ja, vanavond spelen er 3 bands, normaal moest het om 18u beginnen, maar door het weer was het uitgesteld tot 20u


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Dat mag. Ja, vanavond spelen er 3 bands, normaal moest het om 18u beginnen, maar door het weer was het uitgesteld tot 20u


    Oke, ik zal jullie een beetje op de hoogte houden. Nu is het even droog hier. Maar ik zal jullie morgen tot ongeveer 17/18 uur niets kunnen zeggen, ik moet naar school en na de middag gaan we iets met onze klas doen.




    Aanpassing: ik zag net een bliksem, en hoor nu donder. Maar het is nog niet zo extreem.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    January12 schreef:
    (...)

    Oke, ik zal jullie een beetje op de hoogte houden. Nu is het even droog hier. Maar ik zal jullie morgen tot ongeveer 17/18 uur niets kunnen zeggen, ik moet naar school en na de middag gaan we iets met onze klas doen.




    Aanpassing: ik zag net een bliksem, en hoor nu donder. Maar het is nog niet zo extreem.
    Dan ben ik daar al, dus zal ik het zelf wel merken. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het was echt super gisteren. We hebben enkel een paar druppels gehad, maar het was wel koude wind als de zon weg was. En ik ben gewoon kei hard verbrand door het beetje zon dat er was tussen 18u30 en 19u30. Hoe triestig is dat niet. In ieder geval raad ik iedereen af die een dagticket heeft om vroeg de weide te verlaten (indien de laatste trein al weg is), want het station van mol is dicht en het is echt koud om buiten te slapen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?