• wie jullie het beste bij het rol van Finnick Odair vinden passen.
    voor het duidellijkheid: In vlammen van de HG serie, moet er een hele aantrekkelijke jongen komen die Finnick heet. Ik deed wel research op internet en ik kwam op bij verschillende namen. Mijn favoriete kantidaten zijn wel Taylor Lautner en Grant Gustin (niet dat het bekend is dat ze kans maken voor die rol).

    wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:45 ]


    -

    ik denk niet dat Taylor goed zou zijn voor finnick. Ik vind Grant Gustin wel wat hebben, maar ik ga niks zeggen, want in het boek is Finnick zo perfect, dat ik niemand kan bedenken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Peetniss schreef:
    ik denk niet dat Taylor goed zou zijn voor finnick. Ik vind Grant Gustin wel wat hebben, maar ik ga niks zeggen, want in het boek is Finnick zo perfect, dat ik niemand kan bedenken.


    ja, dat dacht ik ook. Zo perfect kan niemand zijn.


    -

    Grant Gustin. He's amazing.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nobody, 'cause nobody is that perfect.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    James Gaisford (:

    Hij is dan wel achttien, maar in de Finnick & Annie web series is hij gewoon perfect!
    & ik hoorde een paar geruchten dat Robbert Pattison misschien hem gaat spelen. Maar nee, hij was dan wel leuk in Twilight. Maar ik wil hem absoluut niet in TGH..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    James Gaisford (:

    Hij is dan wel achttien, maar in de Finnick & Annie web series is hij gewoon perfect!
    & ik hoorde een paar geruchten dat Robbert Pattison misschien hem gaat spelen. Maar nee, hij was dan wel leuk in Twilight. Maar ik wil hem absoluut niet in TGH..


    Robert Pattinson? Nee hoor, dankje (hopelijk blijft het bij een roddel!)
    en dan Kirsten Steward als Annie zeker.
    Die James lijkt me wel wat :9~


    -

    Grant Gustin? Dan denk ik de hele tijd aan die gemene!


    Your make-up is terrible

    Dat van Robert Pattinson was een roddel als ik het goed heb. :3
    Ik vind ook dat James Gaisford Finnick moet spelen en anders ook Grant Gustin.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:59 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Toby Hemingway, die is wel knap ^^
    En Taylor Lautner is ook een ongelooflijk lekker ding ^^, al weet ik niet of hij qua uiterlijk in de rol van Finnick past aangezien ik me hem altijd voorstel met blond haar en blauwe ogen c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Géén Taylor Lautner en Robert Pattinson, please :3
    Ik vind die Grant Gustin en James Gaisford wel beter voor de rol van Finnick. (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kendall Schmidt of James Maslow :3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Taylor zo wie zo niet, want hij is dus niet echt iemand die ik in me hoofd op Fannick vind lijken kwa uiterlijk. James lijkt me ook wel wat ^^

    LaCerise schreef:
    Toby Hemingway, die is wel knap ^^
    En Taylor Lautner is ook een ongelooflijk lekker ding ^^, al weet ik niet of hij qua uiterlijk in de rol van Finnick past aangezien ik me hem altijd voorstel met blond haar en blauwe ogen c:


    volgens mij was het groene ogen, maarja.
    Toby is eerder goed voor een vampier vind ik (sorry)


    -

    Misschien iets voor in beginpost? ;p

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    FlameStriker schreef:
    Kendall Schmidt of James Maslow :3

    echt een BTR fan jij, he?
    en nee ik denk niet dat het goed overeen gaat komen met het boek.


    -