• A little introduction.
    Hoi! Ik heb iets bedacht en heb totaal géén idee of het wat gaat worden, maar in ieder geval werk ik het even uit. (:
    Zoals er velen mensen zijn die covers maken, wil ik kleding outfits gaan maken voor de mensen hier op Quizlet. Die outfits zijn dan bedoelt voor roleplays, storys of iets compleet anders.

    About me.
    Voor iedereen die een indruk wil krijgen van mijn stijl; Ik heet xcloudbreaker op Polyvore. [Klik hier.]
    Ik heb redelijk veel ervaring, ook al staan er niet veel gepubliceerde ontwerpen op mijn profiel.

    Interested?
    Heb je een opdracht voor me? Vul dit dan even in;
    Story-naam; [Niet verplicht.]
    Seizoen; [Lente, zomer, herfst of winter?]
    Kleuren; [Één, twee of meerdere kleuren die je absoluut in je outfit wilt hebben.]
    Accessoires; [Wel of niet?]
    Budget; [Goedkoop, normaal of duur?]
    Spoed; [Met of zonder spoed?]
    Persoon; [Onbekende persoon of een celebrity?]
    Extra; [Nog iets toe te voegen?]

    Ik hoop dat ik mensen kan helpen met mijn creativiteit. (:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:13 ]

    Sorry ik vind je net iets te gewoontjes..
    Maar leuk idee!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:34 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik maak mijne liever zelf, hihi. Sorry!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben misschien wel geinteresseerd. Ik schrijf samen met iemand een story (nog niet geactiveerd) en we hebben nog niet besproken of we het zelf gaan doen of door iemand anders. Ik hou je op de hoogte! Je mag mij ook altijd een privebericht sturen voor meer informatie te geven of alvast iets over onze story te vragen ofzo ;)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.