• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    Ik sloeg de grote deuren open en liep rustig naar kamer twee toe. Ik deed de deur open en deed mijn muts, beats en zonnebril af. Het ligt deed pijn aan mijn ogen en meteen dook ik weer in bed. Een aspirine had geen zin, hij zou toch zo weer in de wc liggen. Ik liet mijn kleren aan en liet de dekens aan de kant liggen. Slapen lukte niet maar ik kon wel even heerlijk in een donkere kamer liggen, zonder harde geluiden om mij heen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Noooooo, ik ben het bestand kwijt waar alle lessen enzo in stonden u moet ik helemaal overnieuw... :(]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Oh neeeee! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ik ben door! Tot straks! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    'Weet ik,' zei ik glimlachend als grap. Dawn keek me verliefd aan en meteen vond ik het helemaal niet erg meer. Dit is veel belangrijker dan lust. Ik hou veel van haar, en haar verlangens zou ik altijd boven de mijne proberen te stellen. 'Je bent het eerste meisje voor mij waarmee het echt serieus is.' gaf ik toe. Voor haar had ik alleen scharrels, voor de seks. Niet omdat ik ze leuk vond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Je bent het eerste meisje voor mij waarmee het echt serieus is.' gaf hij toe. Ik wist niet wat ik moest zeggen en keek hem maar aan. Dus ik was het eerste meisje, waarmee hij echt een relatie had, dus hij had voor mij alleen maar meisjes voor de seks. Een zwake glimlach kwam rond mijn lippen en ik voelde me ergens toch vereerdt. 'En jij bent mijn eerste vriendje' zeg ik glimlachend en blozend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Hoe kan dat nou? Je bent zo prachtig, ik durf te wedden dat ik nog voor je zou moeten vechten.' grijnsde ik waarna ik met mijn lippen de hare streelde en er vervolgens een liefdevolle kus op drukte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [@thirlwall krijg ik nog een reactie van Abbey?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    'Hoe kan dat nou? Je bent zo prachtig, ik durf te wedden dat ik nog voor je zou moeten vechten.' grijnsde hij en druk zijn lippen liefdevol op de mijne. Ik glimlachte zwakje en voelde tranen in mijn ogen komen. Ik dacht aan de volgende keren, alle jongens deden raar tegen me en scholden me uit en alles. Alleen stefano was anders, hij hield van mij. Er liep zonder dat ik het merkte een traan langs mijn wang. Ik was echt erg gepest.


    One Who Travels A Higher Path.

    [sorry, daar heb ik overheengekeken]
    Abbeygail
    'gaat het wel?' roep ik vragend naar beneden. 'wacht even, ik kom naar beneden, dan kan ik je vangen als het weer gebeurt,' Ik klim naar beneden en ga achter haar staan. Ik leg heel even mijn handen op haar heupen, zodat ik weet hoe groot ze ongeveer is, voor het geval ze weer valt. 'Wanneer jij er klaar voor bent,' zeg ik aanmoedigend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sarah

    Toen Austin en ik uitgezongen waren stond ik recht en zei : 'Ik heb dorst gekregen van al dat zingen ! Wie komt er mee naar de fontein?' En ik knipoogde naar Brooke. Dat fonteinidee was echt enorm handig. Als ze ooit de kamer zouden doorzoeken zouden we nooit zonder drank geraken. Het enige wat ik nog moet doen is een goed plekje vinden voor de heroïne die nu onder mijn matras ligt. Voor nu ligt die daar goed, maar ik ga toch dringend een nieuw plekje moeten zoeken. Misschien ergens bij de kotjes van de toiletten op onze gang. Die is toch stuk en het ziet ernaar uit dat ze niet snel gemaakt zullen worden.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    Bezorgd keek ik haar aan en veegde haar traan weg met mijn duim. 'Zei ik iets verkeerds?' vroeg ik. Het zou me niets verbazen, ik kon mezelf soms wel voor mijn kop omdat ik soms de verkeerde woorden zeg, of omdat de verkeerde dingen op het verkeerde moment zeg. En meestal heb ik dat niet eens door.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brooke

    Ik had al wat drank in mijn lichaam dankzij Austin, maar toch stemde ik wel met Sarah in.
    Zij had als het goed is nog niets op. 'Sure, hunn.' lachte ik.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:39 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ben ik weer]

    Sarah

    'Sure hunn.' lachte Brooke. Samen wandelden we naar de fontein. 'Ik sta echt droog! ' riep ik. Ik lachte en huppelde naar de fontein. Ik was al een beetje aangeschoten . Ik liep naar de fontein en zag dat Brooke achter bleef. Ik kwam als eerste aan de fontein en Brooke was nog achter de haag. Ik kwam aan de fontein en wou gaan drinken , maar toen zag ik ... 'Brook!' riep ik geschrokken. 'Kom kijken! De fontein! ' Brooke kwam eraan. 'Hij is leeg! ' riep ik . 'Hoe kan dat? Iemand van de leraren moet het gezien hebben en het toen leeg hebben laten lopen! Shit we zitten in de problemen Brooke! '


    Imagination set us free to be just what we want to be ~