• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    "Whatever" lachte ik waarna ik even met mijn ogen rolde. Ik ging weer op mijn rug liggen. Was ik blij dat mijn kleedje nu geen inkijk had, anders was ik nu wel heel populair. Een jongen stond me aan te staren. "What ?" vroeg ik, hij opende zijn mond, "Ah, go fuck Yourself". Ik zei toch dat ik niet op mijn mondje was gevallen. En ik wist gewoon dat hij iets niet al te leuks ging zeggen voor mijn kant. Ik had een vriendje hoor.

    Sarah

    'Nope, geen last van kater.' zei Austin. Hij was de enige die echt reageerde want de rest had precies wel last van een kater. Iedereen was echt dood. 'Austin? Kun jij gitaar spelen ? Laat me eens een stukje horen. Je kan het waarschijnlijk fantastisch!' zei ik. Austin knikte en zei : 'Als jij er bij gaat zingen,want da doe ik niet. Welk nummer wil je horen?' vroeg hij. 'Hmm.. ik zingen? Vroeger zong ik wel eens en ze zeiden dat ik het wel kon , maar de meesten waren zat toen ze het zeiden dus ik weet niet of ik wel echt kan zingen. ' Maar uiteindelijk zei ik : 'Alez dan , voor het plezier. Er moet hier toch dringend wat leven in de brouwerij komen. En jij mag kiezen welk liedje. Ik zing mee.'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Felicia
    Hij knikt en kijkt me aan. 'Ik meen het hoor. En als je het wilt weten, ik ben 's werelds slechtste leugenaar, dus je zou het echt wel doorhebben als ik niet de waarheid spreek.' zegt hij en hij trekt me voorzichtig weer naar zich toe. Er gebeurt niks, we kijken elkaar alleen aan. Zoveel dingen schieten door mijn hoofd heen. Meent hij het allemaal wel? Zie ik er wel goed genoeg uit voor hem? Gaat dit allemaal niet te snel? Word ik niet naar huis gestuurd als ik de regels te vaak overtreedt? Ik richt mijn blik nadenkend naar beneden, iets wat ik altijd doe, op mijn lip bijten en naar beneden kijken, standaard als ik niet weet wat ik moet doen en me ongemakkelijk voel.

    Brandon
    Ze ging weer op haar rug liggen en een of andere rare stond te kijken. 'What?' vroeg ze. 'Ah, go fuck yourself.' zei ze toen. Ik begon te lachen. 'Die had ik echt niet van je verwacht.' zeg ik dan lachend. Ik kom moeilijk uit mijn woorden want de lieve Vanessa die er net was was nu ingewisselt voor een hele andere Vanessa die jongens uitschold. 'Je weet toch helemaal niet wat die wilde zeggen?' lachte ik toen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin
    'Alez dan , voor het plezier. Er moet hier toch dringend wat leven in de brouwerij komen. En jij mag kiezen welk liedje. Ik zing mee.' Ik denk over een liedje en kan dus echt niks verzinnen. Ik zucht even,'Ik kan te veel spelen kan dus niet kiezen,en voor de gezelligheid huh,dan zing ik ook wel mee. Maar ik waarschuw je,ik kan niet zingen!'voeg ik er lachend aan toe.

    Sarah


    'Ik kan te veel spelen kan dus niet kiezen,en voor de gezelligheid huh,dan zing ik ook wel mee. Maar ik waarschuw je,ik kan niet zingen!' lacht Austin . 'Ik denk dat je prachtig kan zingen. Ik ben daar dus echt zeker van. En hmm ... speel maar lego house van Ed sheeran? '


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Vanessa Goodman.

    Ik keek hem beledigd aan, "Heb je de blik in zijn ogen niet gezien ?" vroeg ik. Urgh. Of hij wou iets zeggen als, God you're pretty, of iets zeggen als, he meid waar heb je dat jurkje gekocht ?! Maar dat leek me nu niet echt iets wat hij ging zeggen.

    Austin
    'Is goed'zeg ik als ze voorstelt om Lego house van Ed Sheeran te spelen. Ik dacht even na over de akkoorden en begin de intro te spelen. Na een tijdje begin ik zachtjes erbij te zingen.
    'm gonna pick up the pieces,
    and build a lego house
    when things go wrong we can knock it down

    My three words have two meanings,
    there's one thing on my mind
    It's all for you

    Terwijl ik zing kijk ik even onzeker om me heen,omdat ik dus echt niet kan zingen en ik hoop niet dat ze gaan lachen of zo.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 14:07 ]

    Brandon
    Ze keek me beledigd aan, 'Heb je die blik in zijn ogen niet gezien?' vroeg ze. Ik stak onschuldig mijn handen in de lucht. 'Eeh eeh, ik heb niks gedaan!' zei ik grijnzend. Ik vond het wel grappig als meisjes boos werden. 'Maak je niet zo druk joh,' zei ik, 'Die jongen is gewoon helemaal niks gewend blijkbaar.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sarah

    'Is goed.' zegt Austin en hij begint te spelen. Na een tijdje begint hij erbij te zingen.
    ...
    Ik vul hem aan. And it's dark in a cold December,
    but I've got ya to keep me warm
    and if you're broken I will mend ya and keep you sheltered from the storm that's raging on now


    Samen zingen we :

    I'm out of touch, I'm out of love
    I'll pick you up when you're getting down
    and out of all these things I've done
    I think I love you better now

    I'm out of sight, I'm out of mind
    I'll do it all for you in time
    And out of all these things I've done
    I think I love you better now, now


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [ik moet door! Leren :( tot straks ofzo]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Vanessa Goodman.

    "Tuurlijk niet" lachte ik, "Wie kan er mij nu weerstand, i mean-" deed ik er nog een schepje bovenop. Ik rekte me uit en zuchtte zachtjes. Man het was echt warm hier ! De zon scheen fel op mijn gezicht, maar ik was al lichtgetint, dusja.

    [Oke tot straks]

    Austin
    Samen zingen we het liedje uit en kijk haar met een grote glimlach aan. 'je kan mooi zingen'zeg ik gemeend. Eigenlijk best wel falend dat ik nu samen met haar zong dan klonk mijn stem nog veel slechter.

    Brandon
    'Arrogant much.' zei ik grinnikend. 'Nee, ik ben wel wat gewend van het nachtleven in Bradford hoor, wat je daar wel niet allemaal tegenkomt.' zei ik overdreven. De meeste meisjes daar liepen half naakt rond, met rokjes die net onder hun kont uitkwamen en dikke lagen make-up dat ze net barbies leken. Ik viel meer op natural beauties.

    [Good, ik ben even weg, mijn nagels laten doen. Ik weet niet of ik nog online kom, want ik moet nog werken en daarna ga ik bij een vriendin logeren. Sorry! x]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 14:15 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik moet leren, urgh]