• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brooke

    Ik slenterde naar Sarah toe en zuchtte melodramatisch. Het kon me eigenlijk niets schelen over dat ik in de problemen zat, maar meer dat ons plekje ontdekt was en dat we nu geen drank hadden. 'Godverdomme, wat zonde van de Vodka.' zuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij keek me bezorgd aan en veegde mijn traan weg met zijn duim. 'Zei ik iets verkeerds?' vraagt stef. Ik kijk hem geschrokken en schudde mijn hoofd. 'Nee, nee. Je hebt niet verkeerds gezegd' zeg ik en sla mijn ogen even neer, waarnaar ik hem weer aankijk. 'Ik ben gewoon blij, dat jij verliefd op mij bent' zeg ik en voel dat er tranen over mijn wangen rollen. 'Andere jongens zouden je voor gek verklaren, vooral de jongens die mij hebben gepest' zeg ik nu snikkkend en sla mijn handen op mijn gezicht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinten

    Ik lag in bed, eigenlijk was het best saai. Maar het was de enige plek waar het even stl, donker en rustig was. Ik hoopte dat niemand iets van me verlangde en er niet oeens een kamergenoot binnen kwam stormen. De muziek van Austin en Sarah klonk gezellig maar het hield in eens op. Nu was het al helemaal saai hier en ik had hier ook geen tv. Ik bleef liggen op mijn rug met mijn ogen dicht.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    'Godverdomme, wat zonde van de Vodka.' Zuchtte Brooke! 'Ja! Geen vodka meer tot we naar het dorpje kunnen. Pfff.... Wat nu? Ergens stelen? Ik kan echt niet zonder drank schat. ' zei ik


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    Ik stond op en pakte mijn gitaar mee,ik zal maar is gaan kijken hoe het met Quinn gaat. Ik liep rustig naar de kamer en liep naar binnen. 'Heey,gaat ie een beetje?'vraag ik aan hem en ga op het best naast hem zitten.

    Tiffany
    'Daar ga ik weer.' Die extra hulp is echt niet nodig, maar toch aardig. Een stuk voorzichtiger dan eerst klim ik naar boven, wat nu wel lukt. Ik kies de laagste tak uit, die wel stevig is. Het zal typisch iets voor mij zijn om er nu uit te vallen. 'I did it,' roep ik vrolijk.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Ik sloeg mijn armen weer om haar heen en wiegde haar voorzichtig heen en weer. 'Ik verklaar die jongens als gek. 'Je bent prachtig, echt waar.' zei ik fluisterend tegen haar. Ik vond haar echt heel erg mooi, van binnen en van buiten. En dat had ik al vaker gezegd, maar ik zou het blijven zeggen tegen haar.

    Brooke

    'Ik kan niet zonder drank!' zei ik tegen Sarah waarnaar ik plaats nam op het fonteintje en Sarah gepanikeerd aan keek. 'Waar moeten we dat jatten dan?' vroeg ik verbaasd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    'Ik kan niet zonder drank!' zei Brooke. 'Ik ook niet, het gaat gewoon niet .' zei ik . Ik heb echt geen idee wat we nu zouden moeten doen. 'Waar moeten we dat jatten dan?' voeg Brooke. 'Geen idee.' zei ik. Maar plotseling had ik een idee. 'Brooke! ' Riep ik. 'In de lerarenkamer moet toch wel iets zijn. Het kan toch niet dat zij nooit drinken! En ze zullen toch ook wel een voorraad hebben voor als het ooit eens een feestje is ofzo?' vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    Of toch wel... Austin komt opeens binnen lopdn. "Gaat wel" lach ik sloom. " Zullen we anders buiten zitten? En dan ga jij nog eens wat zingen" zeg ik en ik sta op. Ik doe de zonnebril weer op. "Wel jmmr dat een drumstel te groot is om nee tenemen" zucht ik. " Anders waren we een bandje. Ik heb namelijk gehoord dat hier nog een ex-leadzanger rond loopt" ik voel ne nig steeds klote maar ik ga weer een poging nasr buiten wagen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Is goed'zeg ik en pak mijn gitaar weer mee. 'is er in het dorpje geen muziekwinkel ofzo,anders kun je daar gaan kijken.'zeg ik. 'Hmm die ex-leadzanger wil ik wel eens ontmoeten'zeg ik en loop naar de deur toe.

    Abbeygail
    'goed zo,' zeg ik vrolijk en ik klim achter haar aan. 'weet je, asl je heel hoog zit, is het uitzicht echt waanzinnig, maar ik denk dat we het vandaag maar hierbij laten,' zeg ik met een glimlach. 'opzich zou je deze boom ook heel goed als klimrek kunnen gebruiken, en dat is het eigenlijk ook, een moeilijk klimrek,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dawn Mary Claire:

    Hij wiegde me voorzichtig heen en weer. 'Je bent prachtig, echt waar.' zei hij fluisterend tegen me en ik veegde mijn tranen weg en keek hem aan. Zonder iets te zeggen, druk ik mijn lippen op de zijne en zoende hem liefdevol. 'Ik ben bang om weer terug te gaan naar huis, stef. Mijn oude school is daar ook en ik woon er vlakbij, stel dat ze het weten, dat ik terug kom. Dan peste ze me weer' zeg ik trillend.


    One Who Travels A Higher Path.

    (welke jongen was ook al weer leadzanger :$ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Nice!


    Life is full of fake people

    [Stefano (: ]

    Brooke

    'Misschien een wijnvoorraadje,' zei ik. Of misschien wel meer.. We konden altijd kijken. Zoals het spreekwoord zei: ''niet geschoten is altijd mis.'' Ik keek Sarah alweer iets vrolijker aan. 'Wanneer gaan we?' vroeg ik aan haar.

    Stefano

    'Dat zou ik nooit accepteren, Dawn. Ik zou je beschermen.' zei ik terwijl ik mijn armen beschermend om haar heen sloeg. Ik kon die gastjes wel aan, met gemak zelfs.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.