• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    *Mijn topics*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *mijn topics*

    hayden

    'Als jij perse met haar wilt dansen moet je het zelf maar weten, maar dan ga ik lekker met een heeeele knappe andere jongen zoenen, dus aan jou de keus' zeg ik grijnzend tegen hem

    Edward
    Ik leun tegen de bar aan en kijk haar even aan "Is dat zo, zou je mij inruilen voor hun" zeg ik lachend en wijs naar een gozer die heel uitbundig en dronken aan het dansen is, "Maar ik ga wel even met haar praten ik vind het een beetje zielig voor der" zeg ik en kijk nog een keer in de richting van het meisje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nee, ik zou jou niet inruilen voor hun, want ik hou niet van mensen die dronken zijn, nee joh laat dat meisje ze moet niet zo zielig doen als ze afgewezen word'

    Edward
    "Dat is waar" zeg ik even en luister even naar de muziek "Ik ga even naar de wc" zeg ik tegen Hayden en loop richting de toiletten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Oke, tot zo!' zeg ik tegen hem en leun weer tegen de bar aan.

    Edward
    Ik duw de deur van de toiletten open, en ik kijk even om me heen ik knik naar wat gozers die er ook waren. Toen ik klaar was waste ik mijn handen en liep de wc weer uit toen ik tegen iemand aan botste, toen ik opkeek zag ik het meisje van daarnet "Sorry" zeg ik lachend en bied haar mijn hand aan en trek haar omhoog. "Maakt niet uit" zegt ze lachend, ik kijk even om me heen "Nouja in iedergeval ook sorry voor daarnet" zeg ik weer en leg mijn hand even op haar schouder voordat ik weer terug naar Hayden loop.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 11:27 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Hey, ben je daar weer wat duurde dat lang zeg' zeg ik lachend naar hem terwijl ik mjn rokje een beetje naar beneden probeer te trekken.

    Edward
    ik lachte even "Ja ik moest lang wachten" loog ik snel ik wou niet dat ze boos werd en bestel nog een martini, ik had dus echt drank nodig. Ik voel hoe de barman het glas in mijn hand duwt en ik neem meteen weer een slok.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Hey, maar blijven we nou de hele avond hier bij de bar staan of wat, ik ben hier namelijk niet voor de drank hoor' zeg ik grijnzend en geef hem een kus op zijn voorhoofd.

    Edward
    "Maar ik wel" zeg ik lachend en sla mijn drankje in een keer achterover en trek haar mee de dansvloer op, ik voelde al weer dat gevoel dat ik krijg na een paar mixjes maar dat boeit me niet "Whoeee" schreeuw ik en begin te dansen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik sla mijn handen voor mijn ogen en grinnik om hoe edward zich gedraagt, en ga met mijn rug tegen hem aan staan en schuur met mijn kont tegen hem aan.

    Edward
    Ik voel hoe Hayden tegen me aan schuurt en ik sla mijn armen om haar heen en ik laat mijn handen op haar buik liggen, en ik lach even kort.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik draai mijn hoofd naar hem toe. 'Wat vind je hier zo grappig aan dan' vraag ik hem lachend en geef hem een kus op zijn mond.