• haai,
    ik ben opzoek naar verhalen over onbekende personen, dus geen 1D of harry potter ofzo, en het liefst een beetje een 'vrolijk' verhaal, niet zo'n depressieve!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:55 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Deel één heeft iets wat wel een happy end genoemd kan worden. Tegen het einde toe wordt het wel een iets 'zwaarder' verhaal, maar je houdt er geen trauma's of zo aan over. :P


    I've just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn thrillers met onbekende personen, romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I've just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Maar wat heeft haar daar eigenlijk toe gedreven? En waarom worden de mensen die haar hebben opgevangen toen ze voor de politie vluchtte steeds banger voor haar?


    Ik hield van hem.
    Hij niet van mij.
    En nu is hij dood.


    I just killed myself

    Mira-Jane is een jonge vrouw die net start met haar nieuwe cariere, maar al snel blijkt dat alles niet zo vlotjes loopt als ze had gehoopt. Haar superieur blijkt een oude bekende te zijn, haar bazin heeft een grote hekel aan haar en haar collega's zijn stapel zot. Een mooi begin voor Mira-Jane's sprankelende toekomst..




    Ik voelde hoe het paniek meester van me maakte.
    Wat moest ik doen? Dit was niet wat ik geplant had. Het had allemaal niet zo mogen lopen. Ik hoorde hem helemaal niet te zien, nooit meer. En nu bleek hij mijn superieur te zijn. Hoe had alles zo verkeerd kunnen lopen?
    Ineens voelde ik een aanwezigheid achter me "Lieve Mera, in je ogen zie ik je verwarring maar maak je nergens zorgen om," fluisterde hij zachtjes in mijn oor "I'll let you say you love me".


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.




    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    p.s het is niet een heel vrolijk verhaal, het is meer drama maar geen horror ofzo :)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:30 ]


    Not all those who wander are lost

    Klik, het is gewoon een verhaal. Niet met drama or whatever.

    Alleen ik post heel onregelmatig, en het zijn tot nu toe maar 6 hoofdstukken (;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    The Midnight Game.




    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."


    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:58 ]

    De titel zegt het al, superleuk verhaal wat ook echt loopt. Het is niet mijn verhaal maar dat va een vriendin, willen jullie alsjeblieft een kijkje nemen?



    Caitlin weet eigenlijk niks over zichzelf. Ze weet dat ze Caitlin heet, dat ze zeventien is en waar ze van houdt, maar ze weet niet wie haar echt ouders zijn en waarom ze sommige dingen kan. Ze kent niemand die gedachtes kan lezen, ze kent niemand die datums ziet in de ogen van sommige mensen en ze kent niemand die dromen heeft die echt uitkomen. Alleen zij heeft het. Nachtmerries die haar beangstigen, maar altijd uitkomen. Niemand weet van haar gaves, althans dat denkt ze. Ze krijgt vrienden, die volgens school de rare buitenbeentje zijn. Vijf personen die niemand kent. Volgens de school hebben zij duizenen geheimen. Net zoals zij zelf... Als haar ouders op een avond vermoordt worden, kan ze als enige bij haar drie vrienden terecht. Daar komt ze erachter hoe de echte wereld is en start ze een zoektoch naar zichzelf...

    - Met vampiers en wolven
    - Een verhaal aantal jaren na de geboorte van Renesmee
    - Met de Cullens en de Wolven


    ps. plaatje is link (hint;))
    pps. dus niet écht onbekende personen maar wel hoofdpersonen-onbekende personen;)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Oke dit zijn wel twee onbekende personen, allebei fantasie:




    Allynn is not just a normal girl, she isn't ordinary or a stereo type girl, she is special. Or at least she is special since the day an owl dropped by and gave her an amulet. The amulet changed her life forever, nothing will get back to normal and there's only one way to go... Forward





    Een gewoon meisje, een gewoon bestaan, een gewoon leven, totdat...
    'Het gaat niet meer,' ze klonk vastberaden 'We kunnen niet langer.'
    'Maar ze is nog zo jong!' protesteerde hij.
    'Je weet heus wel waarom, het moet nou eenmaal.' zei ze op kalme toon. Ze keek hem doordringend aan. Hij knikte en de tranen stroomden langs zijn wangen, ze liep weg.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"


    Jane komt uit een gezin gebazeerd op geadopteerde gezinnen. Hier volgde we Melodys leven, Jane's oudere zus. Nu Jane zelf in de pubertijd is, is het haar beurt om avonturen te beleven. Terwijl Melody vooral familie-problemen had laat Jane zien hoe het leven is op school, hoe moeilijk het is geaccepteerd te worden en hoe je in vervelende situaties terecht kunt komen in de hoop op vriendschap. Jane weet zich altijd weer in de nesten te werken, daarom is zij de perfecte kanidaat om te laten zien hoe haar leven verloopt.



    Wanneer Jane niet geaccepteerd word in de school van haar dromen knipt ze haar mooie rode haren af en infiltreerd zich als jongen in die school. Daar ondmoet ze een tweeling. ze hoop vriendschap met ze te sluiten, iets wat moeilijker is als ze had gedacht. Terwijl de één een grote brompot is lijkt de ander meer een tevrede filosoof te zijn. Niemand blijkt tussen deze twee knappen blonde jongens in te kunnen komen.. Tot Jane daar verandering in brengt.
    Maar met een tweeling aan je zeiden heb je dubbel zoveel herrie, dubbel zoveel problemen en dubbel zoveel avontuur.


    Pas op, dit verhaal kan:
    -grof taalgebruik bezitten.
    -lichtelijk geweld in voorkomen.
    -kan je op wraak ideeen brengen die afgeraden zijn.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.




    Wat zou je doen als... Je niet eens meer weet hoe je heet, je niet weet waar je bent en hoe je er terecht bent gekomen?



    - Neem abo ik waarschuw niet
    - Reacties & kudo's zijn altijd welkom
    - plus & min punten ook welkom




    De Orde van de Zwarte Roos bestaat uit slechts 13 mensen, die samen de wereld in evenwicht moeten zien te houden.
    Ieder hebben zij hun eigen gave die zij moeten leren te gebruiken en onder controle moeten zien te krijgen, voordat het te laat is..
    ||Release: 10 juni 2012||
    © Confused

    Genre: Romantiek, avontuur en fantasy.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:52 ]

    "I never asked you to be here in my life! I don't want you here I don't need you here!"
    ~ Let's write our own story! Let's choose the people that are in it! Visit our exhibition of people and write you own story.
    Write your perfect Love Story!


    - Short stories on request
    - Written by: ScarsStories & Newstyle
    - Onbekende personen
    - Bevat: Drama, Liefde, humor, soms stereotype,...
    - Cover made by: DreamerN



    Klik.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Lees mij verhaal aub Angels warriors, i hope you like it
    onbekende personen
    romantiek
    fantasy
    avontuur


    Hell is empty..al the devils are here

    ik heb ook nog wel een aantal verhalen hoewel ik niet echt weet of mijn schrijfstijl in de smaak valt bij die verhalen

    Once upon a time....


    vier welbekende woorden onder elk mens.
    Duizenden sprookjes bestaan er al op deze aarde, maar ik dacht, daar kunnen er altijd nog wel wat bij ! :]
    Mijn sprookjes zijn kort En af en toe niet geheel echt orgineel en onvoorspelbaar Maar desalniettemin hoop ik dat jullie ze leuk vinden ^^

    * Korte sprookjes
    * Los staande stukjes
    * Nederlands geschreven


    Twee meisjes die totaal van elkaar verschillen..
    Erin is behulpzaam, dromerig en door haar gepeste jeugdjaren kan ze heel verlegen zijn.
    Melody is een verwend meisje dat alles krijgt zoals zij het wil.
    maar toch hebben de twee meisjes iets gemeen...
    Hun uiterlijk.
    wanneer ze allebei op dezelfde school terechtkomen breekt de bom los.
    de meisjes kunnen elkaar sinds het eerste moment niet uitstaan.
    Maar dan blijken ze elkaar nodig te hebben om een aantal zaken op te kunnen lossen.
    Hoe komt het dat ze soms elkaar gedachten kunnen lezen ?
    Hoe komt het dat ze soms gevoelens zoals pijn delen ?



    * Nederlands geschreven
    * Om de beurt een POV
    * Drama, onbekende personen en wat paranormaal.
    * Cover made by Asgard


    Odette Maple is een doodnormaal meisje van negentien totdat ze verhuisd om naar een oude, kleine en geheimzinnige universiteit voor wanna be schrijvers/editors te gaan in een plaatsje zonder naam.
    Ten eerste gebeuren er in het huis waar ze komt te wonen genoeg dingen om haar uit het veld te doen slaan, maar zodra ze zich als vrijwilliger aanmeld bij de schoolbibliotheek word ze stapelgek op een jongeman die ze daar zit zitten.
    Maar niets blijkt onmogelijker te zijn dan die liefde.



    * Dit is een story zonder bekende mensen
    * Nederlands geschreven
    * Niet op bestaande locaties gebaseerd
    * Relatief korte stukjes
    * 12+ en later in het verhaal misschien zelfs wel 16+


    Daarnaast heb ik ook nog een hunger games fanfiction, die helemaal uit onbekende figuren bestaat en nog een verhaal over de Medici familie, maar ik weet niet of dat je leuk vind.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:22 ]


    Credendo Vides