• Een vraag die vast iemand zich wel eens afvraagt. Wat wordt het meest gebruikt?

    Link: [url] http://www.quizlet.nl/polls/29042/foundation-bbcream-cccream-of-helemaal-niks/ [/url]

    Ik gebruik niks, ik weet er dus niets van. En als ik jou was, zou ik BB cream ook niet gebruiken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Foundation.

    BB cream vind ik persoonlijk erg fijn, al gebruik ik ook foundation.

    Foundation, wanneer ik er zin in heb.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Helemaal niks. Ik heb een hele gevoelige huid, dus ik probeer zoveel mogelijk smeerseltjes te vermijden ook al staat er dat het ook voor de gevoelige huid is.


    From these ashes, I will rise

    Ik ga voor puur natuur :'D Helemaal niets!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Heel af en toe foundation, als het nodig is. :')
    Maar over het algemeen gebruik ik niks.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Irvine schreef:
    Ik ga voor puur natuur :'D Helemaal niets!


    *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik gebruik gewoon ochtend en avond creme maar vor de rest niets. als ik moet optreden of naar een feestje moet en ik zie erg bleek wat poeder maar meer ook niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik gebruikte bb-cream, totdat ik de huidzuiverende lijn van kruidvat zelf ontdekte (cleanser en dag/nachtcrème) en dat werkt zo top dat ik niks meer gebruik :Y) Veel makkelijker ook met al die regen, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik gebruikte bb-cream, totdat ik de huidzuiverende lijn van kruidvat zelf ontdekte (cleanser en dag/nachtcrème) en dat werkt zo top dat ik niks meer gebruik :Y) Veel makkelijker ook met al die regen, haha.


    Klinkt als een zin voor in een reclame, haha. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Klinkt als een zin voor in een reclame, haha. :'D


    Hahaha, het is wel een goede tip voor mensen. Ik heb een gemengde huid (ramp) en had best grove poriën maar damn dat spul van de kruidvat ruikt een beetje gek (tea tree oil), maar werkt wel goed (: En je doet er lang mee en het is nog goedkoop ook, dus even een tip voor mensen die onzeker zijn over hun huid :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bieberen schreef:
    BB cream vind ik persoonlijk erg fijn, al gebruik ik ook foundation.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lol, moest eerst even nadenken wat het was :') ik gebruik niks


    Don't be like the rest of them, darling

    Foundation.


    I live for the applause, you will die for it.