• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    ik begon best honger te krijgrn en besloot maar is opzoek te gaan naar de eetzaal. Na even lopen had ik hem gevonden en zag Mia ook. 'Goeiemorge'zei ik met en slaperige stem tegen haar en glimlachte even.

    Quinten

    Ik word wakker van licht in mijn ogen. Ik doenmijn ogen voorzichtig open en doe ze me teen weer dicht. ik ben duizelig en ik ben kotsmisselijk. Ik lig met mijn kleding aan in bed en ik stink onwijs naar de alcohol. De geur maakt me misselijk en ik probeer te zitten, wat ik nooit had moeten doen want de zure smaak van kots en alcohol komt an naar boven. Ik spuug het iit op de vloer en besluit maar om te douchen. Wankelend loop ik er heen en de douche is glukkig nog vrij. Vlug sprong ik er onder en de hete stralen voelen heerlijk aan. Ik was de geur weg met zeep. Ik stap uit de douche droog ne af en trek een nieuwe boxer aan. Ik trek de broek die ik gister gekocht had aan. Hij heeft dezelfde kleir als de beoek van het uniform maar is stoerder dus ik trek hem gewokn aan. Ik doe ook mijn eigen shirt aanmet een blazer er over. Ook trek ik mijn eigen schienen aan en de das laat ik zitten. Als ik klaar ben duik ik weer mijn bed in.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik schrok wakker en zag Dawn ineens dichtbij me. Langzaam begon ik te glimlachen. 'Je liet me schrikken,' zei ik betrapt waarnaar ik haar verliefd en slaperig aan keek. Zo wilde ik elke dag wel wakker worden.. Maar dan zonder te schrikken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tiffany
    Ik grits de sleutel van het nachtkastje en vertrek richting de eetzaal. Daar zou ik Brandon vanzelf wel tegenkomen. Het was nog een hele klus om de eetzaal te vinden. Het is hier net een doolhof. Uiteindelijk vind ik het toch en pak een bakje joghurt en een beker verse sinasappelsap. Ik ben nooit zo'n eter in de ochtend. Er is niemand die ik ken aanwezig dus kies ik een tafel ergens achter in een hoekje. Langzaam begin ik de joghurt te eten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinten

    Ik blijf zonog een half uur liggen maar lekker voel ik me nog steeds niet. Ik heb ondertussen. ook al meerdere keren gespuigd. Opeens denk ik er aan dat Mia aspirines had gekocht en ik stuur haar een smsje.
    Heey voel me kut, heb jij nog een asprine? Quinn
    zo en nu wachten.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vanessa Goodman.

    Ik lachte en liet de sleutel in de zak van mijn Blazer glijden. Ik liep met hem mee tot we aan de eetzaal waren. We gingen naar binnen. "Moeten we nu gaan zitten of moeten we aanschuiven ?" vroeg ik aan hem. Ik keek hem vragend aan. Ze mochten ook wel eens wat meer uitleg geven. Of had dat ventje dat gedaan ? Toen dat wij telaat waren dus.

    Andrew Cole.

    Ik volgde een paar andere mensen en kwam uit in de eetzaal. Ja wat nu ? Ik zuchtte en keek rond. Ik liet de sleutel van mijn kamer in mijn broekzak glijden en haalde mijn iPhone uit. Damn, ik had veel gemist. Zou ik straks wel terugbellen en sms'en. Ik keek de zaal rond en zag Tiff alleen zitten. Ik liep naar haar tafel toe en ging zitten.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:55 ]

    Mia Amber James

    'Goeiemorge' hoorde ik een slaperige stem zeggen en ik keek op. Ik zag dat het Austin was en hij glimlachte. 'Goeiemorgen' glimlachte ik terug en ik klopte op de plek naast me.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Hij schrikt wakker en ik grinnik. Hij kijkt me aan en begint te glimlachen. 'Je liet me schrikken,' zei hij betrapt en kijkt me verliefd maar ook slaperig aan. 'Weet ik' zeg ik grijnzend en begin hem te zoenen, waarnaar ik boven op hem ga liggen. Alleen de deken scheid tussen onze lichamen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tiffany
    Ik keek op van mijn eten en zag dat Drew bij me was komen zitten. 'Goedemorgen, ligt Brandon nog in zijn nest?' Hij deelde een kamer met hem, en zou het moeten weten. Ik zag dat hij geen eten had. 'Moet je niet wat halen?' De meeste jongens zijn juist van die eters.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin
    Ze klopte op de plek naast der en ik ging daaar rustig zitten. Ik liet even en gaap ontsnappen en keek moe voor me uit.'kunnen we al eten?'

    Stefano

    Ze ging bovenop me liggen, en het enige wat onze lichamen scheidde waren de dekens. Ik zoende haar liefdevol terug en liet mijn hand over haar lichaam glijden. Met mijn andere hand streelde ik haar kaak en haar wang.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James

    Ik kreeg een sms'je en las hem:
    Heey voel me kut, heb jij nog een asprine? Quinn
    'Hey, ik moet even wat naar Quinn brengen ik ben zo terug. Owja nog bedankt voor gister' zeg ik glimlachend en ik geef hem een kusje op zijn wang en sta op. Ik loop naar mijn kamer en pak een aspirine. Ik loop naar kamer 2. Austin had me namelijk verteld dat ze op dezelfde kamer lagen. Ik opende de deur en zag Quinn gelijk liggen. Ik tikte hem aan op zijn schouder.

    Kyle James Williams
    "Moeten we nu gaan zitten of moeten we aanschuiven?" vroeg ze aan me. Ik haalde mijn schouders op. 'Gewoon ergens gaan zitten en dan zien we wel' zei ik en ik trok haar mee naar een plaatsje achterin.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:04 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Julie
    slaperig stap ik uit mijn bed en rek me gapend uit. Ik kijk naar mijn kamergenoten, de helft ligt nog in bed. Yes, de douche is dus vrij. Ik pak mijn vreselijke uniform, nieuw ondergoed, tandenborstel en kam. Ik ren naar de douche en stap uit mijn kleding nadat ik de deur op slot heb gedaan. Ik ben klaar met douchen, afdrogen, tanden poetsen en haar kammen en loop naar de eetzaal.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:06 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Andrew Cole.

    "Ik dacht het wel" zei ik bedenkelijk. Ik keek even naar achteren waar de meeste eten aan het halen waren en zuchtte. "Nu je het zegt". Ik stond op en liep naar de tafel. Ik nam wat pistolets en wat kaas en nam nog een appel. Ik ging weer terug zitten en keek haar betrapt aan. "Ja ik hou van kaas".

    Dawn Mary Claire:

    Hij zoende me liefdevol terug en liet zijn hand over mijn lichaam glijden. Met zijn andere hand streelde hij mij kaak en wang. Ik kreeg kippenvel, dat hij dat deed. Ik trok mijn schoenen uit en ga onder het deken liggen, waarnaar ik zijn warmte gelijk voel. Ik ga dicht tegen hem aanliggen en zoen hem teder.


    One Who Travels A Higher Path.