• Rollentopic

Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!

================================================

Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround

Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

================================================

Rules;

*Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Flint
    Grijnzend ruimde ik de kaarten op. Het was gelijkspel geworden met 48-48. Maar nu klinkt door de luidsprekers dat we gaan landen dus maak ik me daar klaar voor.

kindness is never a burden.

Poeh schreef:
    (...)

[Wel, eerst moet je een jaar notenleer doen en dat is al ongeveer 100 euro dan moet je nog 50 euro bijbetalen voor de pianoles in het tweede jaar en dan ook nog een piano dus tja, wel redelijk veel... ): ]

*Wow dat is best veel o.o*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

[Sojjie oké genoeg over die dure piano's en meer over de reis ^^ Nee serieus ik wil een vleugelpiano maar dát is pas duur. Laatste post daarover -van mij-. :Y) ]

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:14 ]

Sophie.

'Eindelijk gaan we landen' klaagde ik tegen Noah. Ik wist het gewoon zeker. Ze vond Connor leuk.

Pretty is just a pretty word.

Madison
    Ik kijk naar Connor "Ja dat was echt snel" zeg ik lachend en kijk hem aan en haal de oortjes uit mijn oren "Sophieee we zijn er bijna" gil ik tegen haar en begin te lachen.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Austin
    Door de luidspreker klinkt dat we gaan landen en ik ga weer normaal in mijn stoel zitten. Flint ruimt de kaarten op en ik maak me klaar voor de landing.

Sophie.

'Jaa! Ow, ik hoop dat het hotel egt uber mooi is!' schreeuw ik enthousiast.

Noah
    Ik kijk naar Sophie en knik afwezig. Sophie is nogal actief, niet echt mijn ding. Ik zet mijn muziek af en stop alles weg in mijn schoudertas.

Madison
    "Ja vast wel het was duur genoeg" zeg ik lachend en berg al mijn spullen open bereid me voor op de landing.

Flint
    Hyper stuiter ik op en neer op mijn stoel. "We gaan landen, Austin! We gaan eindelijk landen!" lach ik en kijk afwisselend van hem naar buiten.

Austin
    Flint stuitert hyper op zijn stoel. 'We gaan landen, Austin! We gaan eindelijk landen!'lacht hij en ik knik blij. 'We zijn gewoon in Arubaaaaa!'roep ik blij en ik kijk even door het raampje. Nog even en we waren weer op de grond.

Connor

"Landen..." Zeg ik zacht.
    "Ik weetn iet wat ik leuker vind, stijgen of dalen." Zeg ik als ik mijn handen op mijn oren leg.
    Ik kijk naar Madison. "Hoevaak heb jij al gevlogen?" Vraag ik als afleiden, geen idee of ze reageert.

Ich liebe dich 27.12.23

Flint
    "Arrrrrrruba, here we come!" Ik draai me om naar de vreemde jongen en zwaai naar hem. "Hee, jongen zonder naam! We gaan landen!" schreeuw ik en stuiter weer op en neer tot een stewardess vraagt of ik rustig neer kan zitten.

- Hoe geweldig is het dat Winnie een hyper iemand schrijft en een verlegen-

Sophie.

'Can you blow my whistle baby, whiste baby' zong ik zachtjes. Gosh, ik was verslaafd. 'Inderdaad. Heel duur. Maar mijn ma betaalde' grinnikte ik. Je zou het maar zelf moeten betalen.

SEXYSTYLESx schreef:
    - Hoe geweldig is het dat Winnie een hyper iemand schrijft en een verlegen-

Sophie.

'Can you blow my whistle baby, whiste baby' zong ik zachtjes. Gosh, ik was verslaafd. 'Inderdaad. Heel duur. Maar mijn ma betaalde' grinnikte ik. Je zou het maar zelf moeten betalen.

[Ja eigenlijk... Had er nog niet opgelet.. -.- ]