• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mia Amber James

    'Ja, hoezo?' vraagt hij twijfelend en draait zich naar mij om. 'Draai je eens om' zei ik en ik draaide met mijn vinger een rondje. Zodra hij met zijn rug naar mij toe stond sprong ik op zijn rug.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    -

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:48 ]

    (@xheart: Ik had wat gezegd tegen mia. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinten

    "Whaha, ik houd het wel bij de auto" lach ik en ik kijk naar het geschrokken gezicht van Austin.
    "En zit het lekker Mia?" vraag ik lachend


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Kyle James Williams

    Ik duwde Vanessa een klein stukje van me af zodat ik haar weer kon zoenen. Ik drukte mijn lippen op de hare. Dit alles mocht voor eeuwig duren. Gewoon alleen wij twee: Vanessa en ik, samen en niemand anders. Alleen wij.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    ik lach als ze op me rug springt 'ooh ik mag jou nu zeker de hele dag gaan drsgen?'vraag ik lachend terwijl ik mijn handen om haar benen sla om haar te ondersteuenen.

    Tiffany
    'Heb ik toch nog het moment verpest?' Hij leek boos, ondanks zijn lach. Ik voel me nu al schuldig, terwijl ik niet weet wat ik heb gedaan. 'Er is nooit een moment geweest of wat dan ook,' zeg ik. 'Hij vertelde alleen maar een verhaal, daar is niets mis mee lijkt mij.' Ondanks de verwijtende woorden, klink ik totaal niet boos, wat ik ook niet ben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    XDarkWingsX schreef:
    (@xheart: Ik had wat gezegd tegen mia. XD)


    [ja ik zag het maar ze was al uit de auto gestapt...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Hoe laat is het eigenlijk ?]

    Vanessa Goodman.

    Hij duwde me een beetje van zich af en plaatste zijn lippen weer op de mijne. Ik kuste hem terug en legde mijn hand op zijn kaak. Ik liet mijn vingers langs zijn kaaklijn glijden. Ik liet het topje van mijn tong over zijn onderlip gaan.

    [Nog 6 Minuten en dan zit Peter Van de Veire van MNM aan 184 uren presenteren ! Wereldrecordje op de Belgen, HOERA]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:54 ]

    Mia Amber James

    'ooh ik mag jou nu zeker de hele dag gaan dragen' zei Austin lachend. 'Ja' zei ik lachend en hij sloeg zijn armen om mijn benen om me te ondersteunen. 'Ja heel lekker' zei ik grijnzend tegen Quinn.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    (...)

    [ja ik zag het maar ze was al uit de auto gestapt...]


    (Maakt niet uit! ^^ Dan doen we dat gewoon dat het gebeurt is. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Brandon
    'Er is nooit een moment geweest of wat dan ook,' zegt ze, 'Hij vertelde alleen maar een verhaal, daar is niets mis mee lijkt mee.' Ik kijk even verbaasd haar kant op, het klonk wel alsof ze voor zichzelf opkwam. 'Daar is ook niks mis mee, want blijkbaar vertelde ik ook alleen maar een verhaal toch?' zeg ik dan. Ik was niet eens boos op Andrew, maar meer op het feit dat het voor mij wel een moment was, en voor haar niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten

    "Okeej, welke winkel moeten we nemen?" vroeg ik en ik keek om me heen. Er stonden winkels in een halve cirkel om de haven. Ik had geen idee welke ik moest nemen. "Kom op mensen help me eens" lachte ik en ik keek naar de groep.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    'Daar is ook niks mis mee, want blijkbaar vertelde ik ook alleen maar een verhaal toch?' zegt hij. Het gaat weer net zoals vroeger. Een gesprek dat uitloopt op een ruzie, waarin ik nooit meer weet wat te zeggen. Het ligt dus wél aan mij, ik ben niet geschikt om vrienden te hebben. 'Waar maak je je nou eigenlijk druk om?' mompel ik. 'Het was maar een gesprek. Als je zo blijft doen ga ik wel naar Drew, die doet niet zo moeilijk.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”