• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Vanessa Goodman.

"Oh no You didn't !" riep ik verbaasd. Ik stond recht en begon te lopen. Ik had geen idee waar hij naartoe was gelopen. Ik stond rond me heen te kijken, voor een grote boom. Een ander deel van de tuin. Het was al aardig donker geworden en de temperatuur was ookal aardig gedaald, maar ik zou hem terug tikken ! "Waar zit hij nu ?" mompelde ik tegen mezelf.

Tiffany
    We komen aan bij het gebouw. Brandon staat een beetje tegen de deurpost aan te leunen. Ik ga op de grond zitten, daar is het hier schoon genoeg voor. 'Je hebt zachte handen, welke handcrème gebruik je?' grijns ik en kijk omhoog. Die van mij zijn net schuursponzen vergeleken met die van hem.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Austin
    ik begon hard te lachen.'wat jammer nou hea?'zeg ik lachend en ga even met mijn door haar haar. 'je maag vast wel nog een keertje op mijn rug'zeg ik lachend.

Brandon

'Dove.' zeg ik bekakt. Ik gebruikte geen handcrème hoor, wat moesten mijn vrienden wel niet van me denken. Ik ga naast haar op de grond zitten en strijk voorzichtig met een vinger over haar wang. 'Tiffany, wat er ook is, het komt wel goed.' fluister ik en ik druk een kusje op haar zachte blonde haren. Ik weet niet wat het was, we waren gewoon vrienden, of nou ja, zo zag zij het, maar het voelde gewoon goed..

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Quinten

"Okeej dan doe ik dit" zei ik en ik trok mijn klerenweer aan. Of mijn kleren de kleren van Austin. Ikpakte nog een zwart en een witshirt van een tafel, een jeans en paar boxers. "Zo aan een heb ik ook niet genoeg" lachte ik en ik gruwelde van bet idee dat ik een naar lang in de zeldee bixer moest lopen. Ik rekende af lette niet opnde prijs en haalde mijn creditcard tevoorschijn. Dan kunnen mijn ouders het lekker betalen dacht ik. Toen ik klaar was liep ok weer terug. " Zo en nu is de beurt aan Austin, Mia de stylist" grinnikte ik.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Tiffany
    'Dove,' zegt hij bekakt. Een, dit keer oprechte, lach komt uit mijn mond. Hij gebruikt het dus niet, dat is duidelijk. Hij komt naast me zitten op de grond. Zijn vinger strijkt over mijn wang. 'Tiffany, wat er ook is, het komt wel goed,' fluistert hij. Ik voel een kus op mijn haren. Het voelde best wel ongemakkelijk om zo intiem met een jongen om te gaan. Elke keer als hij zo lief tegen me doet, ga ik blozen. Ik duw mezelf overeind zodat ik sta. 'Zullen we dan maar naar een kamer gaan, een gang zit nou niet echt bepaald lekker.'

Brandon

Ze staat ongemakkelijk op. 'Zullen we dan maar naar een kamer gaan, een gang zit nou niet echt bepaald lekker.' vraagt ze. Ik kijk bedenkelijk omhoog. 'We mogen niet samen zijn in het gebouw..' zeg ik dan zachtjes. 'Dus tenzij jij een geheime kamer weet, gaan we allebei naar onze eigen kamer.' zucht ik.

Austin
    'Zo en nu is het de beurt aan Austin,mia de syliste' Ik grinnikte even om de opmerking van Quinn en keek Mia afwachtend aan. Wat zou ze gaan uitzoeken..

Mia Amber James

Hj begon hard te lachen.'Wat jammer nou hea?'zei hij lachend en hij ging even met zijn hand door zijn haar. 'Je maag vast wel nog een keertje op mijn rug' zei hij lachend. Onder tussen had Quinten zich omgekleed en ging omkleden. Ik dook weer tussen de rekken en zocht naar leuke kleren. "Zo en nu is de beurt aan Austin, Mia de stylist" ik grinnikte en draaide me om 'Doe dit is aan' zei ik twijfelend en gaf het aan Austin. [Sorry ik heb wel de hele tijd beelden in mijn hoofd maar dan kan ik het niet vinden om de site waar je zelf kleren kan samen stellen echt kut. Dus word het niet zo super leuk alleen de schoenen die je daar vind zijn wel altijd leuk :] ]

Kyle James Williams

"Oh no You didn't !" riep ze verbaasd. "Waar zit hij nu ?" mompelde ze tegen zichzelf. Ik grinnikte en stond achter een muurtje toen ik zag dat ze eraan kwam pakte ik haar bij haar middel en legde haar over mijn schouder. 'Got ya' zei ik lachend.

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 23:00 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Tiffany
    'Sinds wanneer hou jij je aan de regels? Ik heb vandaag al meer regels overtreden dan ik ooit heb gedaan, dit kan er ook nog wel bij.' Dit keer trek ik hem overeind. 'Waar we ook heen gaan, we gaan samen. Jij kiest.'

Brandon

'Waar we ook heen gaan, we gaan samen. Jij kiest.' zegt ze. Ik trek mijn blousje recht en kijk daarna nadenkend naar Tiffany. 'Vanochtend waren we al in mijn kamer, dus nu naar die van jou.' zeg ik grijnzend. 'Ik heb geen idee waar het is, dus lead the way.' vervolg ik daarna mijn zin.

Vanessa Goodman.

Ik begon te lachen en probeerte zo snel mogelijk te stoppen. Toen dat ongeveer was gelukt zei ik zielig; "Niet eerlijk". Ik klemde mijn benen om zijn middel en drukte zachtjes kusjes in zijn nek.

Tiffany
    'Vanochtend waren we al in mijn kamer, dus nu naar die van jou. Ik heb geen idee waar het is, dus lead the way,' zegt hij met een grijns. 'Ik ook niet, dus dat wordt even zoeken.' Ik loop naar de balie en probeer te herinneren waar ik vanochtend heen liep. 'Die kant? Nee daarheen. Of toch daarheen.' Alle deuren en gangen lijken op elkaar. 'Met mij zul je niet ver komen.'

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 23:07 ]

Brandon

'Ik ook niet, dus dat wordt even zoeken.' Ze wist dus serieus de weg niet naar haar eigen kamer. 'Die kant? Nee daarheen. Of toch daarheen. Met mij zul je niet ver komen.' zei ze. Ik pakte haar hand en liep rechtsaf. 'Is het daar ergens mevrouw Navigator?' vroeg ik toen plagend.

Kyle James Williams

Ze begon te lachen en ze bleef er een tijdje in. Toen ze klaar was met lachen zei ze zielig: "Niet eerlijk". Ze klemde mijn benen om mijn middel en drukte zachtjes kusjes in mijn nek. Ik glimlachte en ging op de grond zitten ergens in een groot grasveld. Daar dat ik ging zitten kwam Vanessa op mijn schoot te zitten. Ik glimlachte en zoende haar teder op haar lippen.