• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brooke

    'Jaaahaaaaaaa! Dawn gaat ook mee!' riep ik opgewonden en verbaasd tegelijk waarnaar ik een flugel uit Austins hand pakte en hem bedankte en het in één keer achterover gooide. 'Gaan we nu dan?' vroeg ik nog altijd ongeduldig.

    Stefano

    Ik keek even naar het groepje en zuchtte. ik had helemaal geen zin om nu met hun op te trekken. Ik zou alleen maar de behoefte krijgen om in mijn oude patroon te vallen. Daarna keek ik naar Dawn. Ik wilde haar niet uit het oog verliezen dus besloot ik mee te gaan. Ik knikte naar Quinn. 'Is goed, Quinn. ik ga mee.' zei ik. Daarna keek ik weer naar Dawn, die me niet aan keek. Dus zo voelde het om jaloers te zijn. Het voelde zwaar klote.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:19 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James.

    'Wat doe jij hier?' zei ze lachend terwijl ze me omhelsde. 'Och... Laat ik het zo zeggen ik kon het niet zo goed vinden met mijn nieuwe pleeggezin' zei ik een ik bloosde ze wist dat ik er al veel had gehad maar ik wou haar niet alweer teleur stellen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Wie gaan er nu eigenlijk allemaal mee??)

    Quinten

    "Whaa, gezellig. Dan stel ik nu voor om naar de auto te gaan, zou ik rijden of vertrouwen jullie mij niet lach ik. Of gaan we voor de gene die het minst gedronken heeft want twee uur geleden lag ik nog op de grond" vraag ik lachend. Ik kijk naar de groep, zo dat zijn er best veel alleen de tortelduifjes enzo zijn er niet.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    'Och... Laat ik het zo zeggen ik kon het niet zo goed vinden met mijn nieuwe pleeggezin' zei ze en ze bloosde ze. 'Mia!' zeg ik streng. 'Waarom doe je dat ook?' vraag ik en kijk haar aan. Ik kijk even naar stef en ik hoorde dat hij ook meeging. Waarom wou hij mee? Ik keek weer naar mia en glimlachte.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    'Van mij mag je best gaan rijden Quinn,als je maar niet met je dronken kop ergens tegen aanrijd' lach ik en sla daarna een flugel achterover.

    Abbeygail
    Lachend pak ik een flugel. 'Als jij denkt dat je kunt rijden, dan mag je van mij rijden,' zeg ik en ik drink de flugel snel leeg. 'maar laat ons wel in leven, oké'

    Adam
    'hiphop? van een rijkeluiskindje als jou had ik meer iets als ballet verwacht,' zeg ik en meteen daarna wil ik mezelf voor mijn kop slaan. 'sorry, dat klonk heel stom, zo was het niet bedoeld,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinten

    "Okeej dan gaan we" zei ik en in liep door de meisjes kamer. Ik deed het raam open en deed de auto open. "Kom maar zo scheelt heel wat lopen!" riep ik en ik ging achter het stuur zitten. Ik zette de radio hard aan. "Zow op naar het dorp!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Felicia

    Ik keek hem boos aan. 'Rijkeluiskindje?' zei ik. Wat dacht hij wel niet, ik was gewoon normaal hoor, mijn ouders hadden me alleen altijd alles gegeven wat ik wilde, daar kan ik toch ook niks aan doen. 'En bedankt.' zeg ik als ik op sta en mijn handen in mijn zij zet. 'Laat ook maar.' zucht ik en ik draai me om en loop weg. Hij had echt geen idee.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Adam
    Ik sta op en ren achter haar aan. 'Felicia, wacht. Ik zei toch dat ik het niet zo bedoelde, het spijt me. Ik ben niet perfect, en mijn vrienden hebben mijn persoonlijkheid verkloot, dus als ik dit soort dingen zeg, moet je weten dat ik het niet zo bedoel oké?' Ik kijk haar aan, in de hoop dat ze het een beetje snapt.

    Abbeygail
    Ik klim de op de achterbank. 'laten we ons helemaal te pletter zuipen daar, misschien als het kan stoned worden. Alles beter dan hier zijn,' zeg ik blij, terwijl ik nog een flugel pak.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mia Amber James

    'Mia!' zei ze streng. 'Waarom doe je dat toch?' vroeg ze en ze wierp een blik naar Stef. 'Ik weet niet' zei ik en ik haalde mijn schouders op. 'Ze zijn allemaal zo saai' besloot ik toen maar te zeggen. Ik sprong op de achterbank en maakte het mezelf gemakkelijk.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:52 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik liep Quinn achterna en klom door het raam heen. Ik ging voorin zitten en luisterde naar de lekkere muziek die op stond. "Zow op naar het dorp!"Riep Quinn. En ik knikte blij en dronk nog een flugel op. 'Ze zijn al weer bijna op'zeg ik teleurgesteld

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:52 ]

    Andrew Cole.

    "Andrew" lachte ik vriendelijk terug. Wacht, "Was er echt geen moment ?". Weird. Ik ging erbijzitten en zuchtte opgelucht, "Ik dacht dat ik voor eeuwig vriendloos zou blijven" zei ik dramatisch.

    Brooke

    Ik plofte naast Abbey op de achterbank en lachte vrolijk. 'Ja, ik heb echt zin om even helemaal los te gaan.' stemde ik in. 'Ik heb best wel zin in een joint.' gaf ik toe.

    Stefano

    Ik werpte nog een blik op Dawn en stapte in.
    Ik zou haar in de gaten blijven houden..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Vanessa Goodman.

    Hij trok mijn dichter naar hem toe door zijn armen om mijn heupen te leggen. Mij hoorde je niet klagen alsins, hij was écht een goede kusser. Na een tijdje liet ik zijn lippen los en keek hem zacht blozend aan. Tja. Je kon niet zeggen dat ik veel had gekust. Ik was 17, en ben populair geworden door mijn grote mond op, nouja, mijn 17 dus.

    Dawn Mary Claire:

    'Ik weet niet' zei ze en ze haalde haar schouders op. 'Ze zijn allemaal zo saai' besloot ze te zeggen. Ik zuchte en keek haar glimlachend aan. 'Maakt niet uit, ik ben nu bij je' zeg ik, waarnaar ik naast haar ga zitten op de achterbank. Ik zie dat stef ook gaat instappen en ik zuchte. Dit wordt een lange dag.


    One Who Travels A Higher Path.