• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    "Bad" grinnikte ik. Ik ga op zijn schoot zijn met mijn gezicht naar het zijne toe, "Straks weten ze het, en kunnen we niet meer doen wat we willen" fluisterde ik zachtjes in zijn oor. Ik drukte een kusje net onder zijn oor.

    Dawn Mary Claire:

    Uiteindelijk kwam ik ergens in een gang te staan en ik veegde mijn tranen weg. Ik kan zonder hem. Heey, wat is er?" vroeg een jongen vriendelijk aan me. Ik keek op en kijk hem aan. 'Umm...' zeg ik twijfelend. 'Er is niets' zeg ik somber en kijk naar de grond. Dalijk gaat hij mij ook misbruiken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    Ik grinnikte even om Brook die ook al begon te zeuren om drank en drus. 'Rustig maar,we gaan zo wel en anders haal ik wel een paar flesjes flugel' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 19:55 ]

    Quinten

    "Weetje het zeker je ogen zijn rood. Maar anders weet ik wel wat afleiding voor je." lach ik, ik wijs naar mijn groepje. " We gaan naar het dorp, we gaan wat eten inslaan en we gaan nog langs een kleding winkel of zo. Dit is niet mijn kleding" lach ik. "Het is de perfecte afleiding" voeg ik er nog aan toe.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Abbeygail
    'Ja, flugels,' zeg ik met een lach. 'Flugels!flugels!,' roep ik eisend. Flugels zijn heel klein en je moet er een hoop van drinken als je dronken wilt worden, maar ze zijn zo lekker.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kyle James Williams

    "Bad" grinnikte ze. Ze gaat op mijn schoot zitten met haar gezicht naar het mijne. "Straks weten ze het, en kunnen we niet meer doen wat we willen" fluisterde ze zachtjes in mijn oor. Ze drukte een kusje net onder mijn oor. Ik glimlachte en gaf haar een kusje in haar nek en zo vond ik mijn weg naar haar mond. Ik tikte zachtjes met mijn tong tegen haar lippen en vroeg zo om entree.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    "Weetje het zeker je ogen zijn rood. Maar anders weet ik wel wat afleiding voor je." lacht hij en wijst naar een groepje. " We gaan naar het dorp, we gaan wat eten inslaan en we gaan nog langs een kleding winkel of zo. Dit is niet mijn kleding" lacht hij en ik begin ook te lachen. "Het is de perfecte afleiding" voeg hij er nog aan toe. Ik glimlach dankbaar en knik. 'Is goed, wat afleiding heb ik nu wel nodig' zeg ik glimlachend. Ik zou aardiger zijn voor mensen en het kan geen kwaad om mee te gaan. Gelukkig had ik geld op zak als er wat mis ging.


    One Who Travels A Higher Path.

    Vanessa Goodman.

    Hij drukte een kusje in mijn nek, en ging zo verder tot mijn lippen. Ik sloot mijn ogen toen zijn lippen zich op de mijne drukten. Zijn tong tikte tegen mijn lip. Ik opende mijn mond een stukje en liet zijn tong binnenglijden.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 19:58 ]

    Austin
    ik moet lachen als Abby 'flugels!'begint te roepen. 'Rustig maar ik loop al'zeg ik lachend en loop naar mijn kamer waar ik zes flesjes flugel pak. Daarna loop ik rustig weer terug naar de groep.

    Stefano

    Ik hield het gesprek tussen Dawn en Quinn goed in de gaten en zag dat ze begon te glimlachen. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en blijf naar ze kijken. Ze glimlachte naar hem.. Ik voelde een steek van jaloezie door me heen trekken en liep naar de twee toe. 'Hey, alles goed?' vroeg ik aan ze met een pokerface.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James

    Ik keek naar achter waar Quinten bleef. Ik zag hem met een meisje staan en ik liep naar hem toe. Toen ik dichter bij kwam zag ik hem meisje beter. Het was Dawn. 'Dawn' gilde ik en ik sprong haar om de hals.

    Kyle James Williams

    Ze opende haar mond en ik liet mijn tong naar binnen glijden. Ze zoende heel lekker kwam ik achter en ik legde mijn handen op haar heupen. Zo trok ik haar dichterbij.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Auwtch,' hoorde ik iemand zeggen. Ik keek op en zag Drew staan. 'Sorry, ik wou het moment niet verpesten.' Verbaast lach ik. 'Er was geen moment die je kan verpesten.' Ik schuif wat op zodat hij erbij kan komen zitten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinten

    "Kom je mee!" vroeg ik. Ik liep met haar richting het groepje. "Ze gaat ook mee" lach ik. Opeens zag ik Stefano aankomen lopen. "Heey Stef gezellig kom je ook mee naar het dorp??" vraag ik. Mia kwam ook aanrennen en omhelsde haar. "Blijkbaar heet je dus Dawn, nou dit wordt helemaal gezellig!"

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:12 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Felicia
    'Ik doe hiphop.' lach ik. Niemand verwachtte dat van mij, iedereen zag me aan voor ballet, jazz of moderne dans maar ik vond hiphop veel leuker. De muziek was leuker en de dansen zelf meestal ook.

    Brandon
    'Omdat ik verlegen van je wordt.' zegt ze. Dan komt er ineens een andere jongen. 'Auwtch, ik wou het moment niet verpesten.' zegt hij twijfelachtig. Ik kijk naar hem op en glimlach. 'Brandon, en jij?' vraag ik vrolijk. Ik vond het niet erg hoor dat hij erbij kwam.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    Ik zag dat stef bij ons is en kijk weg. Plots hoor ik een meisje gillen 'Dawn' gilde ze en ik keek op. Mia? 'Mia, wat doe jij hier?' zei ik lachend en omhelsde haar ook. Stef even vergetend.


    One Who Travels A Higher Path.