• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    Ik kuste hem niet meer, maar mijn lippen lagen nog tegen de van hem. "Schrik ik je af als ik zeg dat ik van je hou ?" fluisterde ik tegen zijn lippen aan. Ik opende mijn ogen.

    Austin
    'en wil je al weer bijna van mijn rug af?' vraag ik lachend aan Mia, niet dat ik het erg vindt dat ze op me rug zit. Ik loop nog wat veder de winkel in en kijk wat tussen de kleding.

    Quinten

    "Eeum, meestal gewoon een simpel shirt met een simpel dun jasje er over heen en een jeans. Ja meer anders draag ik niet echt." lach ik. Ik pakte meestal gewoon het eerste wat ik paste en ja ik wist dus ik heb mooit echt een style gehad.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    'Je glimlacht tegen je zin he?' vraagt hij uit het niets. Dit kan hij niet weten. Niemand heeft het ooit gezien. Hij kan het onmogelijk hebben gezien. 'Sorry, dat had ik niet moeten vragen..' zegt hij. 'Hoe weet je dat?' stamel ik, me niet eens beseffend wat ik zei. Mijn verbazing veranderd in een angstige uitdrukking als ik begrijp wat ik zei. 'Want het klopt voor geen meter,' probeer ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon

    'Hoe weet je dat, want het klopt voor geen meter.' zegt ze dan. 'Tiffany, je hoeft niet te liegen.' zeg ik zachtjes als ik zie hoe haar gezicht een angstige uitdrukking krijgt. 'Het maakt niet uit.' zeg ik en ik pak voorzichtig haar hand vast.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia Amber James

    'En wil je al van mijn rug af?' lacht Austin naar me. 'Nee hoor, nog langer niet' zeg ik lachend en ik pak een setje uit de rekken. 'Wat dacht je van dit?' zeg ik tegen Quinten en ik geef hem het setje.

    [Ik weet niet maar ik vindt het zelf altijd super sexy als een jongen in een chino loopt :$]

    Kyle James Williams

    We zoenden niet meer maar onze lippen waren nog onafscheidelijk. 'Schrik ik je af als ik zeg dat ik van je hou' zegt ze tegen mijn lippen aan. 'Nee, ik hou ook van jou Vanessa' zeg ik en ik geef haar een kusje op haar neus. 'Ik hou van je' fluister ik dan nog eens.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:29 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Tiffany, je hoeft niet te liegen. Het maakt niet uit,' zegt hij zacht. Hij pakt mijn hand vast. 'Ik lieg niet, dat had ik je al verteld.' Oké, nu zijn er wel een paar dingen gelogen, wat voor mijn eigen bestwil is. Ik overtreed regels, lieg, maak vrienden. Alles is hier nu al anders.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Whaha, die broek is ook sprr sexy!!)

    Quinten

    "Ja, dat lijkt me gaaf!" lach ik en ik pak het zetje aan. Ik loop een pashokje in en trek de kleding aan. Mijn muts doe ik af en meteen valt mijn bruine haar over mijn hoofd heen. " Niet op mijn haar letten, ik was te lui" lach ik.
    "Maar is dit goed?" vraag ik. Ik heb er geen verstand van maar ik vind het er wel gaaf uitzien.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vanessa Goodman.

    Ik lachte mijn tanden bloot. Dat was een hele oprechte lach, een lach die niet veel te zien was op mijn gezicht. "Ik moet je wel nog voor 1 ding waarschuwen" lachte ik zachtjes, "Soms ben ik écht een klein kind, dan heb ik het over tikkertje, verstopertje en de Teletubies" zei ik twijfelend.

    Brandon

    'Oke.' zei ik. Ik wist dat ze loog, ik zag het aan haar. Hoe ze glimlachte als ze het meende en hoe ze het deed voor haar eigen bestwil, twee hele verschillende werelden. 'Als er iets is, dan kan je het zeggen.' zei ik en ik liet haar hand weer gaan. Tegen mijn zin, want ik vond het absoluut niet erg.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin
    'nee hoor, nog lang niet'zegt ze lachend en ik grinnik. Dan pakt ze een setje voor Quinn en ik bekijk bet ook even. Ik moet eerlijk zeggen dat het een best leuk setje is. 'Ga je ook voor mij kleren uitzoeken?' vraag ik lachend aan Mia.

    Tiffany
    'Als er iets is, dank kan je het zeggen.' Hij laat mijn hand los. 'Het is aanstellerij, niets bijzonders.' Ik verstop mijn handen in de mouwen van het vest. 'Zullen we naar binnen gaan? Het wordt al laat en koud.' Een rilling trekt door mijn rug door een kleine windvlaag.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon

    'Het is aanstellerij, niet bijzonders.' zegt ze. Ik zucht, hoe kan iets wat je glimlach verpest aanstellerij zijn, dat kan gewoon niet. 'Zullen we naar binnen gaan? Het wordt al laat en koud.' Ik knik en ga naast haar lopen. Als we eenmaal bij het gebouw aankomen weet ik niet wat ik moet zeggen of doen. Ik leun een beetje ongemakkelijk tegen de deurpost aan en wacht tot zij iets zegt.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Kyle James Williams

    Ze lachte haar tanden bloot. "Ik moet je wel nog voor 1 ding waarschuwen" lachte ze zachtjes, "Soms ben ik écht een klein kind, dan heb ik het over tikkertje, verstopertje en de Teletubies" zei ze twijfelend. Ik grinnikte. 'Schattig' zei ik en ik porde haar. Ik stond op tikte haar en rende weg.

    Mia Amber James

    Hij kwam twijfelend het hokje uitlopen. 'Niet op mijn haar letten, ik was te lui' zei hij en hij bleef staan. 'Leuk!' riep ik meteen. 'Ga je ook voor mij kleren uitzoeken?' vroeg Austin toen lachend. 'Jahoor' zei ik en ik liet me van zijn rug af glijden. 'Shit' zei ik en ik begon te lachen. 'Ik wou wel blijven zitten maaaaaaaar....' probeerde ik nog.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    Ik voelde me eigenlijk wel slecht bij wat er gebeurd was. Ik zou zometeen mijn excuses nog aanbieden aan Brandon. Maar ik ging eerst douchen hoor, zeker weten. Er was toch nog niemand in de kamer. Ik liep naar de kamer en opende de deur. Mijn bed was linksvanonder. Ik gooide mijn sleutel op het hoofdkussen en nam een verse boxer en een stoffen broek. Ik liep naar de badkamer en douchte me. Ik droogde me af, deed de kledingstukken aan en liep terug naar de kamer.