• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Yeah we zijn er!'riep ik blij en stapte de auto uit. Ik zette mijn cap op en keek even om me heen terwijl ik wachten op de andere.

    Vanessa Goodman.

    Alle tomaten los ! Oké, dat klonk raar. Goed, daarmee wou ik dus zeggen dat mijn wangen nu echt rood waren. "Weet je" begon ik doodserieus, "Als je dat zegt als een meisje bloost, zorgt het er alleen voor dat ze nog meer bloost" grinnikte ik toen. Ik legde mijn hoofd in zijn nek en snoof voorzichtig zijn geur op. Hmm, heerlijk.

    Quinten

    Ik zet de auto op slot en zet mijn muts weer goed op. Ik kijk omme heen. "We zijn er allamaal toch?" vroeg ik en ik kijk om menheen. "Jammer dat brad niet mee ging" zeg ik en ik keek om me heen. "Eerst de supermarkt? of eerst de kledinwinkel. Zullen we eerst kleing doen want ik kan niet eeuwig inAustins kleding lopen". lache ik " en om daar dan stomdronken binnen te lopen"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    Verbaast kijk ik Brandon na, wat had hij opeens? Ik ga zo nog wel naar hem toe ofzo. 'Ben je de nieuwe Derek Oglivie, of hoe die man dan ook heet?' grijns ik. De rest van de woorden die hij zei liet ik achterwege. Niet dat ze nu wat aan mijn hoofd zouden hebben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Andrew Cole.

    Ik knipte met mijn vingers, "Ik wist het gewoon dat dat mijn lot was !" riep ik uit. Ik ging terug wat verder zitten en keek naar Brandon, "Ga maar naar hem toe, die lach was zo fake". Ik stond op en glimlachte naar haar, "Zie je nog Tiffy" grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:33 ]

    Kyle James Williams

    "Weet je" begon ze doodserieus. "Als je dat zegt als een meisje bloost, zorgt het er alleen voor dat ze nog meer bloost" grinnikte ze toen. Ze legde haar hoofd in mijn nek. Ik glimlachte en legde mijn hand op haar hoofd. Ik wou dat dit moment nooit ophield..

    Mia Amber James

    Ik grinnikte om wat Quinten zei. 'Hey Austin ben je sterk?' zei ik terwijl ik grinnikte om mijn ideetje. Ik stapt uit de auto en wachtte op zijn antwoord.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [bAustin][/b]
    'Laten we dat maar doen ja'zeg ik lachend en kijk om me heen of ik al ergens een kleding winkel zie. 'De meiden willen je vast wel helpen met uitzoeken'grinnik ik en loop alvast wat vooruit.

    Julie
    Ik druk op verzenden, zo dat ook weer gedaan. Wat nu? Ik ga rechtop op mijn bed zitten en kijk om me heen. Iedereen is weg, gezellig zeg. Ik spring van mijn bed af en loop de gang weer op. Ik ga wel in een tuin zitten ofzo. Ik wandel naar tuin 3 en ga op een van de zachte stoeltjes zitten. Ik pak weer mijn iPod en zet hem aan, ik sluit mijn ogen en leun achter over.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Dawn Mary Claire:

    Het was best lang geleden dat ik Mia had gezien, maar nu was het weer leuk. Ik had mijn enige vriendin weer en ik was blij dat ze er was. Zij had me nog een paar keer geholpen met de persters, alleen uiteindelijk zagen we elkaar niet meer en werdt het erger op school. Daarom sneed ik mezelf, omdat zij weg was en ik niemand meer had. Zelfs Mia wist niet dat ik mezelf sneed en dat wou ik ook zo houden. Ze glimlachte en pakte mijn hand. 'Ik heb je gemist' zei ze en ze knuffelde me. 'Ik heb jouw ook gemist' zeg ik glimlachend en omhels haar stevig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Vanessa Goodman.

    Ik voelde zijn hand op mijn hoofd. Ik kon niet zeggen dat ik hem niet kende. Ik kende hem gewoon nog niet zò lang. Ik sloot mijn ogen en kreeg een glimlach op mijn gezicht. Mama had altijd gezegd dat ik nooit te rap mocht zeggen dat ik van iemand hield, dus ik hield het nog wel eventjes voor me dat ik van Kyle hield. Want het was wel degelijk zo, ik hield van die jongen.

    Quinten

    "Whaha laat ze maar kun gang gaan want ik kan er niets van" lach ik met hek mee.
    "He Austin ik denk wel dat je sterk bent" grinnik ik. "Of niet soms?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    Drew was echt heel vrolijk merkte ik. 'Ga maar naar hem toe, die lach was zo fake,' zei hij. Ik was dus niet de enige wie het opviel. Hij stond op en glimlachte. 'Zie je nog Tiffy,' grijnst hij. 'Doei dan maar,' glimlachte ik en stond ook op. 'En noem me geen Tiffy meer,' zei ik streng, wat niet goed lukte. Daarna liep ik naar Brandon en ging naast hem in het gras liggen. 'Jij lacht overtuigend,' lach ik zacht.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Aiden
    'heey Austin ben je sterk?' vraagt Mia grinnikend. 'Ja, hoezo?'vraag omdat ik eil weten wat ze van plan is.Ik draai me even om en kijk haar dan vragend aan.

    Brandon

    'Jij lacht overtuigend.' hoorde ik Tiffany zachtjes lachen. Ik opende mijn ogen en zag dat ze naast me lag. 'Best wel he.' zei ik zachtjes en draaide me op mijn buik. 'Heb ik toch nog het moment verpest?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    'Ik blijf je toch lekker zo noemen' riep ik terug in gedachten, maar ze was al weg. Of eerder gezegd, ik was al weg. Ze konden heus wel eerlijk zijn tegen me. Ik kon niet tegen liegende mensen, punt. Die lach was fake, dus Brandon loog tegen me. Hij kon ook gewoon zeggen dat ze wél een momentje hadden of dat hij een enorme crush heeft op kleine Tiffy. Kleine Tiffy die onzeker is maar toch een grote mond heeft. Ik begon te grijnsen. Ik liep een deur binnen en bleef even staan. "AWESOME" riep ik uit. Ik liep naar de radio en zette die aan. Ik deed mijn blazer, das en hemd uit. Ik zou wel proberen mijn broek niet te scheuren. Toen er een leuke liedje kwam met een goede beat begon ik te dansen. Freestyle bleef echt leuk om te doen.