• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Julie
    Ik loop rond door de school en door de tuinen met mijn oordopjes in mijn oren. Ik heb het geluid op maximale volume gezet. Ik heb helemaal niks te doen, veel mensen zijn naar het dorp gegaan. Daar heb ik echt geen zin in, je krijgt toch alleen maar problemen met hun.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Quinten

    Ik zag dat iedereen was ingestap en starte de motor.
    "Ik zou voorzichtig doen" zei ik nog voordat ik gas maakte. Niet zo'n beetje ook ik wil er snel zijn en ik kan best wel netjes heel snel rijden. De waaide in mijn gezicht n het voelde heerlijk.
    "Waar is het eigenlijk?" schreeuwde ik boven de muziek uit.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Felicia
    'Ik ben niet zo'n rijkeluiskindje als dat jij verwacht. Ik kan er niks aan doen dat mijn ouders mij zo behandelt hebben ja?' zeg ik een beetje bitchy. 'Je hebt echt geen idee wat ik allemaal heb moeten doorstaan, dus heb geen vooroordelen.' zeg ik als ik weer op het bankje ga zitten. Ik bijt op mijn lip, ik moest nu niet emotioneel worden. Ik moest sterk blijven, zoals ik altijd heb gedaan.

    Brandon
    'Zo erg zal het toch niet geweest zijn?' zeg ik tegen Andrew. 'En er was niet echt een moment nee, we hadden het er net over dat Tiffany hier niet zo onzeker moet zijn.' zeg ik en ik kijk grijnzend naar Tiffany. Waarschijnlijk zou ze me nu haten, maar dat maakte me helemaal niks uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Was er echt geen moment?' Hij lijkt het raar te vinden. Wat mij verbaast. Brandon en ik waren gewoon vrienden. 'Ik dacht dat ik voor eeuwig vriendloos zou blijven,' zegt hij dramatisch. Ik lach zacht. 'Wat zijn we toch weer pessimistisch.' Ik kijk opzij naar Brandon die begint te praten. 'En er was niet echt een moment nee, we hadden het er net over dat Tiffany hier niet zo onzeker moet zijn,' zegt hij. Als ik genoeg vrienden zou hebben, had ik hem woedend aangekeken. Ik wil mijn enige vriend niet kwijt, waardoor ik weer naar de grond begin te staren, zonder reactie te geven.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:05 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brad Lloyd
    Ik had niet zo'n zin om naar het dorp te gaan met al die half zatte en drugsverslaafde mensen. Ik ging naar m'n kamer om mijn iphone te nemen en stak er mijn oortjes in. Ondertussen sms'te ik wat met mijn oude vrienden uit New York en dwaalde wat rond in de tuinen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Austin
    'Het is een stuk rechtdoor en dan moet je recht maar dat zeg ik dan wel'zeg ik tegen Quinten. Ik pak mijn cap die ik mee had genomen maar bedenk me dan dat die zou afwaaien waardoor ik hem weer op mijn schoot leg. Dan zet ik hem zo wel op.

    Andrew Cole.

    Ik maakte een 'Ahw' geluidje en schoof wat verder naar haar toe. "Zeg eens aan Papa Drew,-" begon ik, toen trok ik een raar gezicht, "Nee nee, terugspoelen, aan Neefje Drew-". Weer trok ik een raar gezicht, "Nee nee, zeg eens aan grote neef Drew wat er mis is dat jij zo onzeker bent" grijnsde ik toen.

    Austin
    'Hier naar rechts!'riep ik tegen Quinn na even rechtdoor te hebben gereden. 'Yeah we zijn er bijna!'riep ik en lachte daarna even.

    Tiffany
    Drew begon idiote namen voor hemzelf te verzinnen. Uiteindelijk koos hij voor grote neef Drew. Ik vond neefje Drew beter bij hem passen. Dit was toch wel het moment dat ik boos naar Brandon keek. 'Ik ben niet onzeker,' mompel ik maar, wat er juist onzeker uitkwam. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Julie
    Ik heb al 5 rondjes door het gebouw gemaakt, dus stap ik mijn kamer in. Het begon echt zinloos te worden. Ik plof op mijn bed en haal mijn iPhone te voorschijn. Mijn allerbeste vriendin, ook mijn enigste, heeft me een smsje gestuurd, ze vroeg zich af hoe het hier is. Ik sms terug, dat het goed met me gaat.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Quinten

    "Okeej is goed". schreeuwde ik weer en ik maakte een scherpe bocht. Ik zag de haven al verschijnen. "Kijk ik debk st we er zijn!" riep ik en ik parkeerde de auto. "Is iedereen er?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik tilde haar hoofd op, "Ik ga je iets zeggen" begon ik. Ik liet haar kin weer los op de hoop dat haar hoofd bleef staan, "Ik kan door mensen kijken, ik weet wanneer iemand liegt en wanneer niet, ik zal het bewijzen" zei ik. Ik keek even om me heen, "Zie je die gast daar ?" vroeg ik. Hij zag er heel nerdig uit, "Die bril maakt hem ongelooflijk lelijk, maar dat is hij niet, hij heeft een enorm talent, maar is een aandachtszoeker, hij krijgt het niet dus doet het op die manier". Ik knikte goedkeurend en draaide me naar haar toe, "En jij Tiffy" zei ik grijnsend, door de bijnaam, "Jij hebt geen enkele reden om onzeker te zijn, dus laat je hoofdje niet hangen want straks ligt het op de grond, dan heeft niemand er nog iets aan".

    Kyle James Williams

    Ze liet los en ze bloosde. Ik grinnikte. 'Niet zo onzeker' zei ik en ik streek een pluk uit haar gezicht. 'Je bent mooi' glimlachte ik. Het voelde goed met Vanessa, heel goed zelfs. Ik glimlachte bij die gedachte en keek toen weer naar Vanessa.

    Mia Amber James

    'Maakt niet uit, ik ben nu bij je' zei ze. Ik glimlachte en pakte haar hand. 'Ik heb je gemist' zei ik en ik knuffelde haar. Ik miste haar ja dat klopt ik kon het wel uitschreeuwen zo blij was ik haar weer te zien. Echt waar ik had nog nooit zo iemand gemist als Dawn. Ze betekende veel voor mij maar door dat ik zo ging feesten stelde ik haar teleur. Ik heb er spijt van ja. Maar dat feesten tja dat ging ik denk ik niet zo snel afleren.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik moet gaan, tot morgen!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brandon

    Zo, die hadden het wel heel gezellig. 'Ik ga maar eens voordat ik jullie momentje verpest.' zeg ik en ik glimlach. Ik glimlachte alleen uit vriendelijkheid, want geloof me, ik was niet blij. Ik stond op en loop weg richting de fontein. Ik zakte op het gras en ging achterover liggen. Ik sloot mijn ogen en dacht aan hoe het thuis was, ik wilde echt graag terug, maar ik moest dit volhouden voor Jason.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.