• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    Brooke zei dat ik mee moest! . Dus was ik heel blij en dol enthousiast om naar het dorpje te gaan. Eindelijk kan ik mijn drugs kopen. Ik ben nu echt gek aan het worden denk ik. Daarna zag ik een jongen op ons afkomen die ik niet kende maar wel al gezien heb in de grote zaal. 'Kijk daar komt iemand aan. ' Zeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    Mij viel de jongen bij Mia nu ook op. Volgens mij is hij die kamergenoot dienAustin aanwees. "Heey, jij bent toch dien jongen vn de bioscoop of niet?" vroeg ik, ik wist het niet zener meer.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    {mijn topics en ik ben weer helemaal niet mee! }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mia Amber James

    'Een sleutel stelen zodat we naar het dorp kunnen met zo'n auto' legt hij uit. 'Oké' zeg ik en ik haal mijn schouders op. Dit had ik wel vaker gedaan. Gewoon even iets lenen en het dan gewoon weer terug leggen. Ik liep naar de balie en keek of er iemand was. Jammer genoeg zat er een vrouw maar op het moment dat ze me wat wou vragen werd ze geroepen. 'Wat even ik ben zo terug' zei ze nog snel en ze verdween. Ik liep om de balie heen en zocht. Na ongeveer 5 minuten had ik ze nog niet gevonden. Toen viel mijn oog op een paar spijkertjes met sleutels eraan. Ik glimlachte en pakte een sleutel. Got it. Ik liep weer rustig terug naar het groepje. 'Zie zo' zeg ik en ik laat het sleuteltje bengelen aan mijn vinger.

    Kyle James Williams

    'Ochja, waarom ook niet' grinnikte ze en ze liep met me mee. We kwamen bij een soort van bios uit maar dan met lig stoelen. Ik glimlachte en keek rond. 'Je bent echt Awesome gewoon'' riep ze uit. Ze ging in en van de zetels zitten, ik ging ernaast zitten en we wachtte tot de film begon.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    Toen de jongen dichterbij kwam zag ik dat er ook een meisje bij was. Haar had ik ook nog nooit gesproken. Misshien kunnen we nieuwe vrienden maken , want ik denk dat ze bij me op de kamer ligt 'Hallo, komen jullie ook mee naar het dorpje ?' vroeg ik


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    'Heey Brad' zei ik toen ik hem zag aanlopen. Ik had hem vanochtend in de kamer even gesproken. Mia kwam terug met een sleutel in haar hand en ik glimlachte. 'Good job'zei ik lachend en keek daarna de groep aan. 'Zullen we gaan?'vraag ik aan iedereen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 19:19 ]

    Tiffany
    'Je doet niks verkeerd,' zucht hij. 'Weet je Tiffany, ik kan er gewoon niet tegen dat je zo onzeker bent. Je bent zo'n mooi en lief meisje, het is echt nergens voor nodig.' Hij drukt een kusje op mijn wang. 'Sorry,' zegt hij gelijk. Een glimlach vormt zich op mijn lippen. 'Je hoeft geen sorry te zeggen,' stel ik hem gerust. 'Ik vind het juist heel lief dat je dit zegt.' Ik werd er stil van.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brad Lloyd
    "Dat ben ik inderdaad", antwoordde ik op de jongen die volgens mij Quinten heette. We stonden daar best wel met veel en blijkbaar gingen we met z'n allen naar het dorpje, niet dat ik daar problemen mee had natuurlijk.
    "Hey Austin", begroette ik hem terug. Ik had hem pas opgemerkt toen hij mijn naam zei.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 19:19 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    (Heey, Fudge en ik hadden een plan bedacht. XD Wilt iemand die een jongen speelt naar Dawn toe gaan? En gewoon met haar praten en lachen enzo. Om zo Stefano jaloers te maken. ^^ Als iemand dat natuurlijk wilt. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Vanessa Goodman.

    Ik begin te gillen en sloeg mijn armen voor mijn gezicht. Argh, horror, ik had het moeten weten. Ik keek waar wat omhoog, langzaam, maar begon weer direct te schreeuwen. "NEXT ! ANDERE FILM" riep ik vanuit mijn armen.

    Stefano

    Ik liep uiteindelijk maar achter haar aan. Maar ik bleef een eind bij haar uit de buurt staan zodat ik haar wel kon zijn, maar zij mij niet.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 19:24 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Wow ik kan even niet volgen! Had Mia niet juist de sleutel al gestolen? ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Fugde schreef:
    Brooke

    'Kom, Sarah. We troggelen de sleutel af van die enge vent uit de grote zaal.' lachte ik terwijl ik haar meetrok naar de grote zaal toe om zijn tas te zoeken. We hadden hem al snel gevonden en ik haalde zijn autosleutels er uit.

    Stefano

    Ik liep uiteindelijk maar achter haar aan. Maar ik bleef een eind bij haar uit de buurt staan zodat ik haar wel kon zijn, maar zij mij niet.


    [Mia heeft de sleutel al gepakt]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Okeej dan is mijn geheugen beter dan ik dacht" lach ik. Ik kijk naar achter en zie dat Mia al een sleutel heeft weten te pakken.
    "Ervaring zeker?" vraag ik grijnzend en ik pak de sleutel. In bekijk hem goed en zie meteen welke auto het is.
    "Man chill deze is van die cabrio!" zeg ik blij. "Dat wordt gezellig in het dorp!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    XDarkWingsX schreef:
    (Heey, Fudge en ik hadden een plan bedacht. XD Wilt iemand die een jongen speelt naar Dawn toe gaan? En gewoon met haar praten en lachen enzo. Om zo Stefano jaloers te maken. ^^ Als iemand dat natuurlijk wilt. (: )

    (is goed anders vraagt Quinten of ze mee wilt naar het dorp ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.