• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 18:03 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Felicia

'Hmm, even denken.' zeg ik en ik bijt bedenkelijk op mijn lip. Dan bedenk ik me ineens een liedje wat ik best vaak zing en ik begin voorzichtig te zingen.

I’m sleeping through the day
    I’m trying not to fade
    But every single night
    I’ve just been lying awake
    Cause I, I can’t get you off my mind

The moment that we met, I didn’t know yet
    That I was looking at a face I’ll never forget
    Cause I, I can’t get you off my mind

I can’t get you off my mind
    Give me the chance to love you
    I’ll tell you the only reason why
    Cause you are on my mind
    I want to know you feel it
    What do you see when you close your eyes
    Cause you are on my mind

Daarna bijt ik voorzichtig op zijn lip en wacht op zijn reactie.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Tiffany
    'Ik uhm..' Het lijkt alsof hij twijfelt over wat hij gaat zeggen. 'Ik vind het fijn dat je met me om wil gaan, ondanks mijn verleden,' zegt hij dan. 'Iedereen maakt fouten, ik vind het juist harstikke gezellig met je,' glimlach ik. Het plukje valt weer voor mijn ogen, dat heb je als je naar de grond staart. Weer stop ik het plukje achter mijn oor. 'Daar heb jij geen last van als jongen,' zeg ik als ik weer even opkijk.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Quinten

Okej hoe moeten we daar dan komen? Ik denk na en kijk naar buiten door het raam van de kamer. Buiten staan dure glimmemde auto's. Opeens krijg ik een idee, ik heb het vaker gedaan dus moeilijk zal het niet zijn.
    "Waarom stelen we niet gewoon een auto? Ik weey hoe dat moet en daar staan heel mooie!" zeg ik grijnzend en ik wijs naar buiten.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Brandon
    Even kijk ik teleurgesteld naar de grond. 'Nee, gelukkig heb ik daar geen last van.' zeg ik als ik glimlachend opkijk. 'Jongen zijn is soms zo makkelijk.' lach ik zachtjes. Ik zet mijn snapback af, haal een hand over mijn hoofd en zet hem daarna weer op. 'Dit is heel wat makkelijker dan haren stijlen, krullen of wat jullie meiden altijd doen.'

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Brad Lloyd
    Ik liep terug naar mijn kamer om me om te kleden. Ik nam mijn outfit uit de kast en ging hem in de badkamer aandoen. Ik legde nog even snel mijn haar goed en ging dan terug op verkenning.
    Na een tijdje te hebben rondgedwaald, kwam ik uit aan de slaapkamers van de meisjes.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Tiffany'
    Hij lijkt teleurgesteld, heb ik wat verkeerd gezegd? 'Jongen zijn is soms zo makkelijk, dit is heel wat makkelijker dan haren stijlen, krullen of wat jullie meiden ook altijd doen,' lacht hij zacht. Schuldig kijk ik weer naar de grond. 'Als ik iets verkeerd doe moet je het zeggen.' Dan weet ik ook een keer wat ik fout doe, denk ik erachteraan.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Brooke

Ik begon even te giechelen door Quinns voorstel en keek naar buiten naar de auto waar hij heen wees. 'Jij bent een genie!' lachte ik terwijl ik daar gebaren bij maakte. 'Maar hoe gaan we dat doen?' vroeg ik, opgewonden door het idee van hem.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Mia Amber James

Ik zag een jongen naar binnen kijken en ik stond op. 'Hey' zei ik en ik kwam de gang op gelopen. Verderop zag ik Quinten staan en naar buiten wijzen. 'Hey Quinten' riep ik en ik richtte me weer op de jongen.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Quinten

"Ik denk dat ik hm wel aan de praat krijg zonder sleutel" lach ik.
    "Mijn vader was automonteur en na genoeg gespiek heb ik wel eens wat auto's meegenomen"
    leg ik uit. "Nou is het natuurlijk wel opvallend dat er geen sleutel inzit. Dus met paar mooie meiden zoals jullie kunnen we ook wel een sleutel meenemen. Dat scheelt een heel gedoe." lqch ik en ik wijs naar de meiden die voor ne staan.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Brad Lloyd
    Er kwam een meisje met lang blond haar buiten. "Hey", zei ze tegen me. "Hey, ik ben Brad", begroette ik haar terug en stelde mezelf ook maar meteen voor. Toen ik goed keek, zag ik dat ze mooie ijsblauwe ogen had.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

[Waar zitten we ergens? ]

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Deejay schreef:
    Quinten

"Ik denk dat ik hm wel aan de praat krijg zonder sleutel" lach ik.
    "Mijn vader was automonteur en na genoeg gespiek heb ik wel eens wat auto's meegenomen"
    leg ik uit. "Nou is het natuurlijk wel opvallend dat er geen sleutel inzit. Dus met paar mooie meiden zoals jullie kunnen we ook wel een sleutel meenemen. Dat scheelt een heel gedoe." lqch ik en ik wijs naar de meiden die voor ne staan.

Austin
    Ik keek even naar waar Quinten heen wees en grinnikte. 'Ik vindt het goed,hoef ik tenminste niet te lopen'zeg ik en kijk nog een keer naar de auto. Het is wel een dure en mooi is die ook.

Mia Amber James

'Hey, ik ben Brad' stelt hij zichzelf meteen voor. 'Mia' glimlach ik naar hem en loop een stukje voor hem uit. Ik al mijn haar over één schouder en draai me om, om te kijken of hij wel meeloopt.

Quinten

(dit hoort nog bij de vorige reactie, maar mijn ilod doet gek bij reacties aanpassen >,< )

"Heey Mia!" ik zwaai naar haar. "Jij kan ons ook wel meehelpen!"