• Origineel x'Desire.

    • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: --

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:36 ]

    kaya adriana fae || District 5
    'jij bent mijn probleem, weet je nog' zeg ik boos.

    Jonathan Walker || Distric 11
    ik knik even om te laten weten dat ik wel an het vuurtje zal beginnen. langzaam begin ik wat droge bladeren en kleine takjes te verzamelen. zodra ik er voor mijn gevoel genoeg heb, ga ik opzoek naar de wat grotere takken. ' hebben we lucifers?' roep ik naar freya. ik zie haar nergens meer en weet dus ook niet zeker of ze me gehoord heeft.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 22:56 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Jij bent mijn probleem, weet je nog?' zei ze boos.
    Woedend duw ik haar nog een stuk achteruit en hef de pijl in mijn hand dreigend op. 'Doe - normaal,' benadruk ik nijdig.

    Topic 19 - Klik!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:41 ]

    Kaya Adriana Fae || District 5
    'sorry, ik weet niet wat me bezielde, maar in mijn ogen doe ik compleet normaal.' mompel ik sarcastisch.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Sorry - ik weet niet wat me bezielde, maar in mijn ogen doe ik compleet normaal,' komt er sarcastisch over haar lippen heen.
    Furieus van woede gooi ik mijn armen in de lucht. 'Ik snap jou niet. Je bent opzoek naar - weet ik veel - wraak of moord, maar ondertussen sta je daar gewoon te staan. Alleen.'
    Ik wierp Fred even een hoofdschuddende blik - en vanuit zijn blik te lezen besefte ik dat hij ongeveer hetzelfde moest denken als ik.

    Frederick Smith, district 12

    Ik rolde even met mijn ogen, maar legde geruststellend een hand op No's schouder, ze zou niet aanvallen, ze droeg geen (degelijke) wapens en was geen beroeps, dus haar training was vast niet optimaal.


    Freya Aprilynne, district 11

    'Nee,' riep ik zou luid mogelijk, mijn stem had weinig bereik en draagwijdte, en die van Jonah had al zwak geklonken. Ik moest er even van kuchen, mijn keel was een zwakke plek, als ik wou overleven mocht ik geen infectie oplopen. 'Je moet een takje in tondel draaien of op mij wachten om dat te doen!' Ik was al wat dichter gegaan, nu zou hij me moeten horen. Deze keer kreeg ik een korte, zwakke hoestbui, het werd gevaarlijk, ik raakte vaker m'n stem kwijt, maar nu zou het wel heel slecht uitkomen. Er was geen papier en enkel m'n neefjes snapten het gebarentaaltje dat ik dan begruikte... Ik nam mijn stenen en luisterde, al snel had ik twee vreemde dingen neergehaald.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaya Adriana Fae || District 5
    'oowja, ik ben opzoek naar ruzie.' zeg ik alweer sarcastisch. Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo doe. ik denk omdat ruzie zoeken me een kik geeft. het voelt gewoon goed.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    (Lol, Kaya heeft een beetje een probleem... Graag ruzie maken, dat is een character waar we nog plezier aan gaan hebben...)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Nog steeds kijk ik naar het voorgeval tussen Noëmi en vijf. Vijf lokt het uit en dat zie je duidelijk, maar om eerlijk te zijn heb ik nu even geen zin om ergens tussen te komen, dus besluit ik om maar terug te gaan. "Ik ga vast terug oké?" Zeg ik tegen Fred, nadat ik even zijn arm heb aangetikt.
    Ik ga later terug naar de anderen. Nu wil ik gewoon even een moment voor mezelf. Zonder anderen om me heen. Als ik eenmaal een stukje heb gelopen, kom ik bij een kei. Er zijn veel keien hier in de arena. Grote of kleine het maakt niet uit. Het doet mij alleen maar terug denken aan District 6. District 6.. Daar zullen de ouders van Lisa het vast moeilijk hebben. En niet alleen zij, maar ook mijn zusjes en ouders. Wanneer ik op de kei heb plaats genomen, laat ik de tak naast me neer vallen en trek ik mijn knieën op, waarna ik mijn handen er omheen sla. Gewoon even een tijdje voor mezelf en het hoeft niet eens zolang te duren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cresseyde schreef:
    (Lol, Kaya heeft een beetje een probleem... Graag ruzie maken, dat is een character waar we nog plezier aan gaan hebben...)

    ( haha, ja dat denk ik ook:))


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Alexandria Melisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Mijn ogen vernauwen zich. Het verbaast me dat Noëmi zo lang kalm kan blijven. Ik vraag me af of ik het zo lang kan volhouden. Ik blijf achter Fred staan, met een schouder vlak tegen de zijne. Ik blijf het meisje aanstaren, wat zou ik moeten zeggen?


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik blikte even naar Alex - ze leek op het punt te staan om te ontploffen. Ik wierp haar een geruststellende blik, een geruststellende blik die desondanks wel lichtelijk doorwoven was met woede, omdat ik het meisje echt niet mocht.
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik Luca er vandoor gaan, met een trieste blik op zijn gezicht. Ik hoorde hem 'ik ga alvast terug, oke?' tegen Fred mompelen.
    Toen draaide ik me weer terug naar Vijf.
    'Oohja, ik ben opzoek naar ruzie,' rolde er sarcastisch over haar lippen heen. Ik gaf haar een tik met mijn pijl - zo ergerde ze mij. Plotseling voelde ik een geruststellende hand op mijn schouder. Van Fred. Mijn vrije hand liet ik even naar beneden vallen om dankbaar in zijn hand te knijpen.

    Kaya Adriana Fae || district 5
    ' nouja, het was prettig jullie te ontmoeten. Maar ik moet maar weer eens verder gaan.' zeg ik grappig, terwijl 2 à 3 mensen me woedend aanstaren. Na dat gezegt te hebben loop ik weg.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Is Steef nog bij Jens of moet ik mijn reactie nog veranderen? S;]

    [Als je het niet erg vind om te veranderen doe maar. >.< ]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'