• Origineel x'Desire.

    • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: --

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:36 ]

    Blanche schreef:
    (...)

    [En toch wens ik je succes.]


    [Hihi dankje(a)]




    [edit; WHUT. Heeft er niemand meer gereageerd :O ?]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 20:51 ]

    Jens William Emberson. || District 13.

    Nadat ik een tijdje heb gelopen, zonder enig spoor van een mede tribuut, begint er toch wat te kraken, waarna ik meteen stil sta. Zachtjes, heel zachtjes, hoor ik takjes breken. Snel laat ik mijn rug tegen een boom aan rusten. Niet omdat ik bang ben om aangevallen te worden, maar omdat ik de tribuut eerst zelf wil zien in plaats van andersom. Zijn naam ben ik vergeten, maar wat ik wel van hem weet is dat hij uit District 2 komt. Het districtgenootje van Ann. Zo te zien heeft hij gevochten, aangezien hij schrammen op zijn arm en gezicht heeft zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [Hihi dankje(a)]




    [edit; WHUT. Heeft er niemand meer gereageerd :O ?]


    [x'D. Ik weet niet hoe ik moet reageren met Luca >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Wil je anders mijn districtgenoot helpen? Ik denkt dat hij er momenteel erger aan toe is,' besefte ik opeens. 'Rennen?' vroeg ik hem, ik hield me klaar om zijn pols te nemen en met hem naar Jonah te rennen, hij was vast ook gewond geweest, ik zat gewoon onder het bloed...

    Frederick Smith, district 12

    'Alex? Gaat het?' vroeg ik, ik trok haar voorzichtig naar me toe en richtte mijn aandacht weer op het meisje van 5.
    'Kaya toch?' vroeg ik zacht.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ik slenter verder over de droge grond met hier en daar een plukje gras. Ik heb een droge mond en heb grote behoefte aan water, maar ik ga er mijn leven niet voor wagen. Er lopen twee of drie panters bij het grote meer. En het kleinere meertje is veel te ver lopen. Dan maar geen water.
    Ik loop veder het richting het bos. Misschien kan ik daar ergens water vinden. Water dat op een blad ligt of zoiets.
    Met een zucht veeg ik de haren uit mijn gezicht.

    Daniel Thomas King- district 9
    'oké, ik help graag mensen,' Ik glimlach en pak haar hand. 'waar moeten we heen?' vraag ik terwijl ik begin te rennen met haar hand in de mijne. Ik realiseer me dat menselijk contact iets is dat ik heel erg heb gemist in de tijd die ik hier alleen zat.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Sorry dat ik niet meer heb gereageerd sinds donderdag. Vrijdag was ik helemaal vroeg opgestaan om te leren en daarna naar school te gaan voor mijn laatste toets van het jaar, ligt het schoolsysteem plat, waardoor we onze computertoets niet konden maken, maar voor we dat te horen kregen was het al 1 uur later -.- Nu moeten we hem maandag inhalen... Sorry ik moest ff boos zijn.]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik negeer een beetje Esmee's vraag over wat er is en kijk richting Destiny die knikt dat ze het goed vind om even met me te praten. Ik knik terug, en wend me weer tot mijn districtgenote.
    'Heb je even?' Daarna keek ik Destiny weer aan en knikte nogmaals en trok haar vervolgens een stukje van het andere meisje vandaan.
    'Waar ben je mee bezig?' vroeg ik zo rustig mogelijk.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik keek hem vragend aan. Was het niet duidelijk genoeg? Trouwens, waar was hij in het begin mee bezig. Godver. 'Waar denk je dat ik mee bezig ben.' zeg ik op een kalme toon als we van dat andere meisje uit de buurt zijn. 'Ik wil ons beide eruit hebben.' zeg ik dan. 'Of wij beiden, of jij.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esmee McCane || District 4

    Destiny wenkte Rowan. Die wendde zich voor een moment tot mij en vermeldde: 'heb je even?'
    'Tuurlijk,' glimlachte ik, terwijl ik de twee observeerde toen ze van me wegliepen. Ze smoesden wat, trwijl in Rowans ogen een vragende blik school en in die van Destiny een lichteijk geïrriteerde blik. Ik wachtte rustig af totdat ze - of eigenlijk hij - weer naar me toe zou komen.




    [wat moet ik posten met Noëmi?]

    [ weet ik bij god niet. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [hahah:P ik kan niet echt verder :P ik heb zo'n leuke stapnacht gehad he, heerlijk :D]

    [ Hahaha goed om te horen ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [zeker zeker(a) jullie nog iets leuks gedaan vannacht?]

    [ Ehm, alleen met mijn tante even gerelaxed gewoon een meiden avond gehouden. We hadden niks te doen XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ooh nice! Dat is leuk :P ik heb dat niet met mijn tantes. Mijn ene tante heeft onze familie uit haar leven gebannen en mijn andere tante is nog niet zo lang samen met mijn oom dus zij is nog niet echt close met haar 'nichtjes/neefjes en de vriendin van mijn andere oom zie ik niet als tante omdat ze geen kinderen hebben:P en die zijn ook niet lang samen.]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 14:50 ]