• Origineel x'Desire.

    • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: --

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:36 ]

    Targaryen schreef:
    ( kan iemand Ff zeggen waar k op moet reageren want ik ben nog steeds heel druk):)


    [En met Kaya!]


    Edit: je moet hier op reageren. Dan kan ik eindelijk ook weer verder posten:

    Noëmi Crowe || District 12

    Met een klap kwam Alex op het District 5 meisje afgerend. Toen de twee weer overeind gekrabbeld waren, begon Alex te stamelen.
    District 5 zei echter niets en keek ons allemaal zwijgend aan.
    'Dus jij hebt het tot zover ook gered?' vroeg ik maar om de stilte te verbreken, maar zonder mijn wapen op te bergen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:33 ]

    Prisoner schreef:
    Destiny

    Als hij naar Esmee wijst heb ik even een walgende blik. Ik mocht dat kind niet. Iedereen wist dat ze voor Rzw
    an viel. Ik dacht na. 'Luister. ' zeg ik dan. 'Jij weet niet hoe het is om iemand te verliezen hier in de spelen.' Het klonk harder danddat ik wou. Mijn gedachte vlogen weer over naar Josh. 'En ik wil datzelfde geen van ons allemaal aandoen. Ik weet hoe het voelt. Ik weet in wat voor situatie Jonah en Luca zitten. ' Ik kijk hem streng aan. 'Als we hiervan een goede groep kunnen maken ben ik al blij. Er zijn mentoren die ons helpen.' Dat laatste zeg ik een heel stuk zachter. 'Dus probeer je ook in een ander re verplaatsen en niet alleen in jezelf.' Het klonk verschrikkelijk hard en met deze woorden liep ik stromend weg. Ik moest hoe dan ook ergens anders zijn. Mijn passen versnelde en ik rende langs de andere heen richting het bos. Niemand hoefde dit van me te zien. Deze kan was enkel alleen voor mezelf. Tranen sprongen in mijn ogen. Ik kon de belofte naar Josh niet waarmaken en ide tranen kwamen omhoog. Was ik realistisch? Ik weet het niet maar toen de kleine Lisa stierf kwamen alle herinneringen omhoog. Van mijnmoeder en van Josh.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kaya Adriana fae || district 5
    ' ja ik zat de heletijd in de grot te wachten tot er iemand voorbij zou huppelen' zeg ik lichtelijk verbitterd. ' jij bent er blijkbaar ook nog' zeg ik geërgerd, ik mocht haar vanaf het begin al niet.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Jonathan Walker || district 11
    ' godverdomme freya, het doet echt minder pijn als je er niet aan zit' zeg ik vijandiger dan dat de bedoeling was.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Targaryen schreef:
    Kaya Adriana fae || district 5
    ' ja ik zat de heletijd in de grot te wachten tot er iemand voorbij zou huppelen' zeg ik lichtelijk verbitterd. ' jij bent er blijkbaar ook nog' zeg ik geërgerd, ik mocht haar vanaf het begin al niet.


    Noëmi Crowe || District 12

    'Ja, ik zag de hele tijd in de grot te wachten tot er iemand voorbij zou huppelen.' Ze klink geïrriteerd en verbitterd.
    'Oh, wat wilde je dan?' Ik sloeg mijn ogen ten hemel. 'Iemand vermoorden?'
    District 5 vervolgde: 'En jij bent er blijkbaar ook nog.'
    Geïrriteerd sloeg ik mijn armen over elkaar heen, met mijn boog nog steeds in de hand. Ik rolde geërgerd met mijn ogen: ik mocht haar vanaf het begin al niet. Ik noemde haar altijd District 5, omdat ik haar naam steeds vergat.
    'Ja, ik ben er inderdaad nog steeds,' antwoordde ik koeltjes, maar met vurige, vlammende ogen.

    Kaya Adriana Fae || district 5
    12 kijkt me met zo'n blik aan dat je weet dat dit een goed moment is om weg te gaan. Nonchalant zeg ik 'dag' pak mijn wapen op en loop dan in alle rust weg.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik rolde geïrriteerd met mijn ogen. 'Dus je loopt zomaar weg? Tss.'
    Met een ruk draaide ik me om.

    Kaya Adriana Fae || district 11
    ' ja ik draai me om en loop weg' ik begin nu echt boos te worden ' weet je waarom?? Omdat ik me beter voel dan jou!' zeg ik agressief. Ik heb echt genoeg van die trut. Bijna had ik haar aangevallen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [heerlijk zulke ruzies(a)]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ja, ik draai me om en loop weg! Weet je waarom?' Agressief keek ze me aan. 'Omdat ik me beter voel dan jou!'
    Woedend stoof ik naar voren en stopte vlak voor haar: mijn neus raakte de hare net niet . 'Wát zeg je?' siste ik, met kille, vlammende ogen.





    [edit; ga je offline met zo'n moment x'D neeeeeeeeeeeeeee!]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:23 ]

    Kaya Adriana Fae || district 5
    ' alsof je me niet gehoord hebt' zeg ik woedend. ' slet' mompel ik erachteraan.

    ( ik ga de hele tijd offline ik ben op m'n iPod dus als ik m vergrendel ga ik automatisch offline)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:46 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Alsof je me niet gehoord hebt!' roept ze woedend, waarnaar ze me begint uit te schelden: 'slet!' hoor ik haar mompelen.
    Witheet van woede geef ik haar een klap met mijn pijl, tegen haar arm.
    'Neem dat terug!'

    Frederick Smith, district 12

    'Ze zeggen toch altijd dat de eerste moord de leukste is?' vroeg ik, zogenaamd random aan Noëmi, luid genoeg, zodat Kaya het goed kon horen.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Snauw niet zo naar me, bro,' zuchtte ik, ik ging door met prutsen tot ik tevreden was met het resultaat, waarbij ik hem redelijk hardhandig vasthield. Pijn was tijdelijk, dood kon je niet zomaar terugdraaien.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaya Adriana Fae || district 5
    ' ja , natuurlijk neem ik het terug' zeg ik sarcastisch. Hoewel ik me wel een beetje zorgen maak om de opmerking van de roodharige jongen uit 12.

    Jonathan Walker || district 11
    Ik bijt mijn tanden op elkaar en zet door. Freya zou me nooit meer pijn doen dan benodigd is. Toch??


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ze zeggen toch altijd dat de eerste moord het leukste is?' vroeg Fred luid naar mij en ik grinnikte onwillekeurig. 'Zoiets heb ik ook gehoord,' beantwoordde ik Fred.
    'Ja, natuurlijk neem ik het terug,' kwam er vervolgens uit 5's mond rollen. Sarcastisch.
    Ik sloeg mijn ogen nijdig en donker naar haar op. Ik weigerde enkele passen achteruit te doen: we stonden zo dicht op elkaar.
    'Wat is jouw probleem?'

    Kaya Adriana Fae || district 5
    ' op dit moment ben jij mijn probleem' zeg ik woedend. Ik weet niet waarom, maar ik mag haar gewoon niet.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.