• Topic eigenaar; ThoseWords


    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [sorry voor het weinige reageren. Ik probeer het wel, maar ik ben druk en op de één of andere manier lijkt er altijd iets tussen te komen. :(]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    PeregrinTook schreef:
    Kayleigh the Dutchman

    Ik knuffelde hem terug, hoewel ik er voor zorgde dat mijn ene arm niet klem kwam te zitten, lukte dat aardig. 'Ik hoop dat ik mijn doel snel vind.' antwoordde ik. Ik zuchtte. 'En nu? Jagen kan ik niet en iets anders heb ik niet te doen met zo'n rot arm.' Ik ging weer tegen de boom aan zitten. 'Ik haat het als ik me moet vervelen..


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mylox schreef:
    [sorry voor het weinige reageren. Ik probeer het wel, maar ik ben druk en op de één of andere manier lijkt er altijd iets tussen te komen. :(]


    Komt nog wel een keertje;) Het is toch bijna vakantie voor jou of niet?


    It's never gonna happen, Guys.

    Leon James Smith

    Ik schrik zo erg van de klap, dat ik Marilyn direct los laat. Achter me staat een woedende Thomas, die ons boos en verward aankijkt.
    "Wat zijn jullie aan het doen?"
    "Ik ben mijn vriendin aan het zoenen? Mag het?" vraag ik arrogant terug. Ik zeg het zonder verder over na te denken en sta op van de grond. Ik ga breed tegenover Thomas staan. "En nu ga jij Marilyn met rust laten, anders krijg je problemen met mij!" Thomas kijkt walgend naar Marilyn. "Dat je daarmee een relatie kan hebben!" zegt hij met een vies gezicht. Ik voel woede in me naar boven borrelen. "VERDWIJN!" schreeuw ik en direct vlucht Thomas de kamer uit.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Snel stond ik ook op van de grond en ging ik voor Leon staan terwijl ik mijn hand op zijn wang liet rusten.
    "Rustig, kalmeer." Zei ik zacht en glimlachte terwijl ik naar hem opkeek. "Het is al goed, hij kan ons toch niets maken."
    Ik keek over mijn schouders naar de deur die Thomas open had gebeukt.
    "Volgens mij gaat dat diner niet door," Lachte ik en keek Leon weer aan. "Lief dat je voor me opkwam."

    [ohjha btw, ik zal duimen voor je goede punten, (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Dankje, dat vind ik heel lief^^ ik hoop het echt heel erg :)]

    Leon James Smith

    Ik kalmeer langzaam van Marilyns woorden. "Hij moest gewoon eens flink op zijn donder krijgen. Ik walg net zo erg van hem als hij van mij." Ik kijk naar de deur, die nog steeds uit zijn schanieren op de grond ligt. Nu was mijn privacy al helemaal naar zijn grootje! Er hoefde echt niemand anders mee te genieten van wat ik of Marilyn allemaal deed. Glimlachend keek ik naar Marilyn. "Ik denk dat je nu wel van hem af bent, voorgoed."
    "Die moeten we maar laten maken.."


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Je kan altijd met zijn vader gaan praten als het te erg wordt," Stelde ik hem voor en keek net als hem weer naar de deur. "Je mag het niet zelf regelen, anders kom je misschien in de problemen en dat is iets wat ik best kan missen."
    Ik ging glimlachend op mijn tenen staan en drukte zacht een kusje op zijn kaaklijn.
    "Heeft iemand hem eigenlijk al afgewezen?" Vroeg ik na een korte stilte en vroeg me af wat hij nu van plan was.



    Xamen Kennedy Peyton

    "Je moet niet achter je lot aangaan," Zei ik met een knipoog. "Het lot komt zelf wel...Trouwens als je echt niet weet wat doen, kan je misschien mee getuigen bij Maria over de soldaat uit het bos? Daar heb je je armen niet voor nodig."
    Ik stopte met leunen en keek wat op haar neer.
    "Tenslotte moet ze het weten dat er misschien gevaar dreigt."



    [Ik ga nu slapen, ik moet morgen vroeg opstaan want ik ga met de klas picknicken in Bazel Geen idee waar dat is, en heb ook geen flauw idee wanneer ik terug thuis ben (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oh leuk! Weltrusten^^ en veel plezier!]


    It's never gonna happen, Guys.

    Leon James Smith

    "Met zijn vader praten heeft geen zin. Hij zal ons toch niet geloven. Ik vind het heel schattig hoor dat je probeert me uit de problemen te houden, maar ik red mezelf wel hoor!" zeg ik glimlachend. Ik schiet een bediende op de gang aan met de vraag of de deur weer gerepareerd kan worden, daarna loop ik weer de kamer in. "Ik denk dat jij de eerste bent die hem afwijst, maar de meeste meisjes die hij meeneemt, geven alleen om zijn geld. Dat heb jij zat!" Ik geef haar een knipoog en druk dan een zacht kusje op haar voorhoofd.


    It's never gonna happen, Guys.

    [ Ik was het volgens mij kwijt ... Iniedergeval. IHeartMusicc -> Prisoner ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Ik ben alleen voorzichtig, dat is alles," Zei ik terwijl ik weer opkeek. "Ik vertrouw hem voor geen haar."
    Ik bestudeerde zijn gezicht en glimlachte even bij de gedachte van wat er zonet was gebeurd.
    Volgens mij was dit letterlijk de eerste keer dat ik iemand zo snel vertrouwde na enkele dagen, misschien was het doordat ik veel van mezelf in hem herkende.
    "Gaan we nog voorbereidingen maken?" Vroeg ik na enige stilte. "Anders zijn we nooit op tijd klaar voor het feest."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kayleigh the Dutchman

    'Dat is waar, ik kom mee.' langzaam stond ik op. Ik griste mijn pijlen bij elkaar en stopte ze allemaal in de koker. Gewoontegetrouw deed ik die om. 'Sorry ik neem hem altijd mee, waar ik ook heen ga.' Ik hees hem wat hoger op en lachte. 'Ga ik Maria overtuigen dat er misschien gevaar dreigt, neem ik pijl en boog mee. Misschien raakt ze daardoor meer overtuigd.' Om me heen zocht ik nog naar mijn boog en pakte hem op.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Leon James Smith

    "We moeten de uitnodigingen nog schrijven en ik heb een idee, maar daar moeten we toestemming voor hebben van de gastheer. Natuurlijk is het zoals altijd. 'S middags activiteiten, boogschieten enzo, en 's avonds is er echt feest. Maar wat als we dit keer een thema aan het feest doen, bijvoorbeeld een gemaskerd bal." Het idee was me zomaar te binnen geschoten en ik verbaasde mezelf ermee dat ik toch nog een beetje creatief kon zijn. Glimlachend kijk ik naar Marilyn, in de hoop dat ze mijn idee geweldig vind. Ondertussen is er al een bediende begonnen met de deur, die binnen no-time weer in zijn scharnieren zit. "Volgens mij gebeurd dat vaker!" zeg ik grijnzend, wijzend naar de deur achter me.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 12:10 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Dragonlove2 -> Yuffie]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Kan Ivan of June iemand meeten?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'