• Topic eigenaar; ThoseWords

regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.

Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom

Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords

Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook

Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:34 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Kayleigh the Dutchman

'Xamen ik kan best zelf wel...' stribbelde ik tegen. Ik rukte me los. 'Ik wil niet zwak zijn en dat ben ik ook niet.' protesteerde ik en probeerde thuis te komen. 'Je hoeft me niet te helpen, ik ben je alleen tot last.' mompelde ik. 'Doe jij nou maar wat je wilt, ik irriteer je toch alleen maar.' Alsof ik dronken was liep ik zich zachend in de goede richting.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Xamen Kennedy Peyton

Ik schudde mijn hoofd. "Zelf weten."
    Toen ik haar wankelend zag lopen, fronste ik even.
    Gelukkig had ik haar het grootste deel gedragen, anders was ze onderweg toch alleen maar gevallen.
    Ik ging zitten aan het kampvuur en stookte het nog wat op zodat ik mijn handen even kon opwarmen en zuchtte.
    Ergens vroeg ik me af hoe de soldaat ons in hemelsnaam had gevonden.

Leon James Smith

"En wat ga jij dan zeggen als mensen naar de pleister vragen?" Ik doe de deur naar onze kamer open en laat onbewust Marilyn voor gaan. Ik sta bij mijn tas waar ik mijn laatste shirt uit haal.
    "Nou ook leuk. Ik merk wel dat ik voortaan meer kleding moet meenemen als ik met jou op stap ga." Ik trek lachend mijn shirt uit en hou het Marilyn voor.
    "Dat is al de tweede vandaag die ik kapot heb gemaakt!" zeg ik lachend.

It's never gonna happen, Guys.

Marilyn Avellana Pendragon

"Simpel," Zei ik lachend terwijl ik me over mijn koffer boog. "Als iemand vraagt hoe ik aan die pleister kom, zeg ik toch gewoon dat ik aan het breien was, maar dat ik uitschoof? Iedereen weet immers hoe handig ik soms ben."
    Ik haalde een jurk uit mijn koffer met een bijpassende halsketting en legde de jurk over mijn arm.
    "Als je me kwijt bent, ik ga me even omkleden." Glimlachte ik en wandelde naar de badkamer.
    Eenmaal daar, probeerde ik nadat ik eindelijk de jurk had uitgekregen het korset zelf los te krijgen wat me veel gevloek opleverde.
    "Leon, kan je even een dienstmeid sturen?" Vroeg ik terwijl ik mijn hoofd net buiten de deur stak. "Mijn armen zijn te kort voor mijn korset om eerlijk te zijn."

Leon James Smith

"Ik wil je ook wel helpen!" roep ik grijzend richting Marilyn als ze weer in de badkamer verdwenen is. Ik doe mijn laatste zwarte shirt aan en loop naar het raam. Pas dan bedenk ik me dat het niet slim is om hem open te gooien, aangezien ik dan waarschijnlijk net zo'n scene krijg als Marilyn met mij. Niet dat ik dat erg zou vinden. Marilyn ziet er alles behalve slecht uit. Grijnzend loop ik naar de deur en kijk op de gang of ik een dienstmeid zie. Eigenlijk weet ik het verblijf van het personeel helemaal niet te vinden.

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 18:57 ]

Ik lachte toen ik hoorde wat hij zei en besloot om hem dan nog wat uit te dagen.
    "Wat als ik ja zei?" Grinnikte ik en gooide de bebloede jurk alvast op een hoopje. "Zou je dan nog steeds zo veel praat hebben?"
    Normaal gezien zou ik de propere jurk over mijn huidige korset hebben aangetrokken, maar aangezien ik het voor elkaar had gekregen om zelfs daar bloed op te morsen, was het beter dat ik ook een nieuw korset aantrok.
    Waarschijnlijk was het bloed gewoon door mijn jurk gelekt of zo.

Leon James Smith

"Wat als ik ja zei? Zou je dan nog steeds zo veel praat hebben?" hoor ik Marilyn uitdagend zeggen. Oh! Nu vraagt ze erom. Ik loop naar de badkamerdeur en voel zachtjes aan de deur. Ik merk dat hij meegeeft en zonder schaamte open ik gewoon de deur. Dat was het makkelijkste van nooit iemand je verhaal vertellen, ik schaamde me nergens voor. Ik zie Marilyn staan in een lange onderbroek met daarboven het korset.
    "Dan had ik waarschijnlijk nu achter je gestaan in plaats van in de deuropening."

[Schrijf zo wel iets, moet eerst eten]

[ik ook! Eet smakelijk!!]

Ik draaide me met een ruk om toen ik zijn stem hoorde, ok ik moest toegeven, die ik had ik niet zien aankomen.
    "Ach, wat kan het kwaad, je staat hier nu toch." Zei ik en keek hem lachend aan. "Wordt het maar niet gewoon."
    Ik was best blij dat ik nog ondergoed aanhad, anders had ik nooit zo tegen hem gesproken.

[Foutje, het eten was nog niet klaar, rofl (: ]

[En nu dus wel ]

Leon James Smith
    "Ach, wat kan het kwaad, je staat hier nu toch. Wordt het maar niet gewoon."
    Marilyn draait haar rug naar me toe en even blijf ik in de deuropening staan. Oké, die had ik niet verwacht. Stiekem had ik gehoopt dat ze zou gillen, maar jammer genoeg niet. Ik loop op Marilyn af en begin voorzichtig de touwtjes los te peuteren. "Men.. Ik snap echt niet dat jullie zo'n ding vrijwillig dragen. Mij lijkt het uiterst ongemakkelijk." Uiteindelijk heb ik het korset los genoeg dat ze het uit kan trekken en loop ik in de richting van de badkamerdeur.

Ik ging met kleine pasjes naar het kamerscherm dat er stond en trok behendig het korset uit waarna ik het nieuwe weer aan deed.
    "Wacht," Zei ik en ging wat op mijn tenen staan zodat ik net over het scherm kon kijken. "Nog één vraag? Wil het ook opnieuw sluiten?"
    Ik lachte en legde mijn hand op mijn voorhoofd en had zo het gevoel dat ik voor hem echt een last was.
    "Dat is het laatste dat ik van je nodig heb," Grinnikte ik. "Denk ik."

Leon James Smith
    Ik loop terug naar Marilyn en trek de touwtjes van het korset aan.
    "Zo strak genoeg?" vraag ik.
    Ik loop de badkamer uit en wacht in onze kamer, totdat Marilyn terug komt uit de badkamer. Ik moet eerlijk bekennen als ik zeg dat de andere jurk haar echt goed staat. Er wordt op de deur geklopt en ik draai overdreven met mijn ogen. Marilyn en ik weten waarschijnlijk allebei al wie er voor de deur staat.

Wanneer het Leon weer weg was, kwam ik vanachter het scherm vandaan en trok ik snel mijn jurk aan, aangezien ik iemand hoorde kloppen.
    Toen ik in de nieuwe jurk de badkamer uitkwam, deed ik mijn halsketting om en maakte hem netjes dicht.
    Ik keek van de deur naar Leon en trok zuchtend mijn wenkbrauw op.
    Zonder op antwoord te wachten, ging de deur open en stond zoals verwacht Thomas in onze kamer.
    "Wat een verrassing jou hier te zien," Zei ik een beetje sarcastisch en kruiste mijn armen over elkaar.