• Topic eigenaar; ThoseWords


    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Succes ermee;)]

    Leon James Smith
    Marilyns vrolijke stemming over mijn idee doet me mijn woede tegenover Thomas vergeten. "Als jij nou met de versieringen van de zaal aan de gang gaat, dan ga ik buiten aan de slag." zeg ik glimlachend. "Dan zijn we sneller klaar." Ik geef Marilyn een knipoog en stap op haar af. Ik druk een kus op haar lippen. Bijna automatisch sluit ik mijn ogen en sla ik mijn armen om Marilyn heen. Ze had zoveel nieuwe vreemde gevoelens in één dag weten vrij te maken, dat ik heel even tijd voor mezelf nodig had. Het was niet zo dat ik er niet blij mee was, integendeel, ik was intens gelukkig, maar ik moest het nog een plekje geven.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik knikte instemmend en glimlachte wanneer hij zijn lippen op de mijne drukte waardoor ik al snel mijn ogen sloot.
    Zonder echt erg op te hebben, had ik mijn handen liefkozend in zijn nek gelegd en beantwoorde zijn kus, door speels terug te kussen.
    "Dan zie ik je straks...Hier?" Zei ik glimlachend nadat ik de kus had afgebroken. "En als ik je nodig heb, dan stuur ik wel iemand."
    Langzaam liet ik mijn handen uit zijn nek glijden terwijl ik zijn blik vast hield.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    "Is goed. Dan zie ik je zometeen wel weer!" Ik druk een vlugge kus op haar wang en loop dan onze kamer uit. Beneden draai ik meteen door naar buiten, waar de zon heerlijk op me neer schijnt. Ik ga bij de doelen staan en begin met werken. Ik zet alles neer, zoals moet staan, verzamel de bogen en controleer of we genoeg pijlen hebben. Die zet ik in het hoekje van het huisje, zodat ik er makkelijk bij kan met het feest. Ook de zwaarden, voor het zwaardgevecht controleer ik en uiteindelijk zit ik er een paar te slijpen, aangezien ze te bot zijn. Ik wordt rustig van het geluid van steen op metaal en eindelijk kan ik even rustig nadenken over de gebeurtenissen van vandaag.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Vlak nadat Leon de kamer was uitgegaan, volgde ik zijn voorbeeld.
    Als eerste ging ik weer naar de balzaal om te kijken wat er allemaal nog moest gebeuren en zo te zien was dat redelijk veel.
    Ik liet een dienaar komen en beval hem om uit de tuinen een hele hoop prachtige bloemen hierheen te brengen.
    De dienaar rende er snel vandoor, waardoor ik in afwachting op zijn terugkomst even achter de piano ging zitten.
    Mijn vingers gleden over de toetsen en speelde een opgewekt melodietje, opgewekt, net zoals ik me voelde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Kan Ivan misschien ergens heen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Als je echt niet weet waar naartoe, kan je hem nog altijd naar het huis sturen waar er een feestje gaat zijn binnenkort? Leon en Marilyn zijn daar...Al weet ik niet bepaald wat je er kan doen :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ow, is er een feestje? >.< Lekker slim ben ik weer]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ze zijn het aan het organiseren :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Maar Ivan is een van de arme op het platteland, dus om hem zomaar vrij te geven om naar een feest te gaan is ook een beetje raar. ;p]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Haha, feit :') Maar dat was de enige manier waarop ik je kon helpen, lol.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ach, maakt niet uit]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leon James Smith

    Als ik eenmaal klaar ben met de zwaarden, loop ik een rondje om het huis heen. Er was een groot hek rond het huis geplaatst, gemaakt van enorm sterk staal. Toch kon het nog wel eens voorkomen, dat het hek beschadigd was. Echter had ik dit nog nooit eerder meegemaakt. Ik maak een rondje om het huis en ik verbaas mezelf als ik zie dat er een gat in het hek zit. Dat moest ik laten repareren! Binnen ga ik op zoek naar een bediende, die direct er een monteur op af kan sturen.


    It's never gonna happen, Guys.

    [Wie wilt met Bo praten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Stuur hem op controle bij Leon en Marilyn voor het feest?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Wanneer de bediende eindelijk terug was met mijn bloemen die ik had gevraagd, kwam ik met een glimlach vanachter de piano.
    "Leg maar op tafel," Zei ik en wees naar het tafeltje waar enkele vazen stonden.
    Hij deed wat ik hem vroeg en verdween na een korte buiging weer de balzaal uit.
    Met kleine pasjes ging ik naar de tafel en nam plaats op de stoel voordat ik echt aan de slag ging.
    Ik maakte een mooi bloemstuk en was na een half uurtje tevreden met het resultaat.
    Het waren voetstappen die me uit mijn concentratie haalde waardoor ik traag opkeek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.