• Hey,
    Ik ga een nieuwe story beginnen, het wordt Nederlands en Engels gesproken en is gewoon Nederlands geschreven. Ik heb voor de personages wel foto's. Ik vroeg me af, wat vinden jullie mooier, dat ik de kleren ed gewoon beschrijf, of dat ik het met een linkje doe?


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Beschrijven, links staan enorm slordig.


    comfort in c h a o s

    Schrijven. Linkjes staan een beetje onprofessioneel.

    Beschrijven, anders on-abo ik het verhaal namelijk altijd. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    En personen?


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    MissesStyles schreef:
    En personen?

    Beschrijven. Gebruik nooit links in tekst.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 11:28 ]


    comfort in c h a o s

    Beschrijven, maar niet te uitgebreid. Niemand hier is geinteresseerd in wat voor sokken een hoofdpersonage draagt, tenzij het belangrijk is voor het verhaal.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kanade schreef:
    Schrijven. Linkjes staan een beetje onprofessioneel.


    Life is all about having a good time.

    Beschrijven, foto's zijn zo makkelijk en ik vind beschrijvingen veel professioneler. ^^

    Foto's(cat)

    Neenie schreef:
    Beschrijven, foto's zijn zo makkelijk en ik vind beschrijvingen veel professioneler. ^^


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    LovelyLonely schreef:
    Foto's(cat)


    Tell me about it, stud.

    Austen schreef:
    (...)
    Beschrijven. Gebruik nooit links in tekst.

    Ja baas. (cat)
    Dat moet ze toch gewoon helemaal zelf weten?


    I am an idiot, I move.

    Zoals Austen zegt zou ik het niet in mijn tekst zetten. Dat toont nogal slordig. Beschrijf desnoods een jurk zoals jij hem op de foto ziet en je kan altijd nog de foto als plaatje bij je story plaatsen of helemaal onderaan zodat de lezer de jurk helemaal voor zich zit. Als je met personages werkt, kan je ze ook altijd in het begin voorstellen met een plaatje en dan pas je verhaal beginnen. Ik doe dit niet, want ik vind dat de lezer alles zelf voor zich moet fantaseren, maar als je liever een plaatje toont, waarom dan niet. Maar je moet het zeker niet in je tekst plaatsen, want dan zit je met verschillende kleuren in je verhaal en dat is niet proper.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bedankt allemaal!
    Ik heb besloten dat ik geen linkjes ga doen, ook niet voor personages, ik ga ze gewoon, zoals Errin al zegt, beschrijven zoals ik ze zie.
    De hoofdpersoon krijgt wel een 'gezicht', Ariana Grande, van haar plaats ik foto's boven aan elk hoofdstuk in haar pov.


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Austen schreef:
    Beschrijven, links staan enorm slordig.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.