• Op mijn stage nam ik altijd pakketjes aan van de bezorger en dat was altijd dezelfde. Altijd netjes in mijn werkkleding, met make-up etc. Nu krijgen wij thuis best wel veel pakketjes tegenwoordig en die neem ik ook vaak aan, maar dan in mijn pyjama, met mijn uitgelopen make-up en net uit bed kapsel, al is het al 3 uur. (cat) Is het dus altijd dezelfde bezorger, haha. Die denkt vast ook dat ik geen leven meer heb.


    Your make-up is terrible

    Haha.:'D
    Ik ben net uit school, dus netjes ben ik.:Y) laat die bezorger maar komen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Haha :'D


    26 - 02 - '16

    Memoria schreef:
    Haha.:'D
    Ik ben net uit school, dus netjes ben ik.:Y) laat die bezorger maar komen.


    •*• Lululu •*•

    Hahaha, ik vraag me altijd af wat bezorgers denken als ze de deur open doen bij mensen ja. Het ene moment doe ik op en top de deur open, en het andere moment kom ik inderdaad net mijn bed uit gerold.


    Bad decisions make good stories.

    Lol, ik roep mijn pa of zus want die spreken ze liever dan een gup van 15 jaar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij mij bellen ze altijd aan als ik net uit de douche kom en er niemand anders thuis is (cat). Dan maar bij de buren ophalen later.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 17:20 ]


    i put the fun in funeral

    Hahahaha xd
    Mijn pa bestelt echt hopen boeken, en dat is ook meestal dezelfde man die dan komt bellen, en hij kan geen Nederlands. En omdat ik eigenlijk bijna altijd als eerste thuis ben, ben ik ook meestal degene die het pakket moet aannemen en dan moet ik altijd zo'n handtekening enzo zetten. Nuja ondertussen gaat dat wel vlot, maar in het begin had ik echt niet door dat ik een handtekeking moest zetten en hij kon het echt niet uitleggen, dus dat was nogal droog xd


    effort never betrays you

    Ik heb een keer de deur open moeten doen terwijl ik ook in mijn pyjama stond; een onderbroek en een oud t-shirt. Normaal trek ik dan snel een jogginsbroek aan, maar daar had ik geen tijd voor want die gast was ongeduldig D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hahah, ik stond me een keer net aan te kleden toen de bel ging. Was het ook een bezorger. :')


    You are beautiful, you are love.

    Wij krijgen áltijd de pakketjes van onze buren van beide kanten. Die zijn namelijk nooit thuis en soms staat heel de gang voor met die pakketjes..
    Toen ik ze een keer aannam, was ik aan het schilderen en had het super lelijke schort aan en een kwast in mijn hand en mijn haren lekker onverzorgd opgestoken, haha :'D
    En soms ook in mijn pyjama, of met eten in mijn handen :'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Haha. De bezorger in onze straat is altijd hetzelfde. Tegenwoordig belt hij niet eens meer aan bij de mensen waarvoor het pakje is bedoeld, maar zijn wij een soort afhaalpunt geworden :'D Hij maakt wel altijd gezellig een praatje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."