• Nou kijk, ik ben dus al het hele weekend niet zo lekker. Gisternacht kon ik niet slapen en besloot ik (om drie uur 's nachts) op de belgische TV GTST te kijken. Ik zat nog geen vijf minuten TV te kijken tot ik opeens heftige buikpijn kreeg. Echt, net alsof je ongesteld bent. Ik dacht dat het wel overging (zo denk ik altijd, bad habit) en dronk wat melk. Toen ik net terug op mijn stoel zat werd het nog erger en ik besloot dat ik misschien moest poepen, dus ik ging naar boven naar de WC. Naarmate ik de trap op liep werd ik duizeliger en duizeliger en toen ik de deur van de WC wou openmaken bleek dat mijn vader er al op zat. Ik werd helemaal gek dacht ik. Ik zag zwarte vlekken en alles draaide en ik hoorde alles heel dof. Toen de WC vrij was en ik ging zitten werd alles nog erger, ik dacht echt dat ik op slag blind en doof werd ofzo. Na een half uur ging het helemaal over en ik heb er geen last meer van gehad, maar ik v raag me af hoe dat komt, dat ik opeens dreig flauw te vallen? Ik vind het echt supereng.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Sorry, geen idee..
    Misschien een keertje bij de dokter langsgaan?


    we were always meant to say goodbye.

    Ik heb ook eens zoiets gehad, ik zag helemaal niets meer toen en had het heel erg warm. Ineens ging het over. Ik heb geen idee wat het is.


    Your make-up is terrible

    ZEEMAN schreef:
    Sorry, geen idee..
    Misschien een keertje bij de dokter langsgaan?

    Jhaa.. dat is nogal Creepy.
    Gelukkig dat het over ging:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Assassin schreef:
    Ik heb ook eens zoiets gehad, ik zag helemaal niets meer toen en had het heel erg warm. Ineens ging het over. Ik heb geen idee wat het is.

    Ja precies, ik zag alleen nog maar vaag licht en begon ook helemaal te zweten enzo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Wat Zeeman zegt.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb dat ook is gehad, doodeng en het dood echt pijn:|


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Volgensmij is dat als je vlauw gaat vallen, maar dan nog erger ofzo?
    Sorry geen idee, misschien kan je dan langs de dokter gaan ja.
    soms zie ik ook heel wazig, en koppijn enzo..., maar dat van jouw is wel erger. best scary... ;s

    skream schreef:
    (...)
    Ja precies, ik zag alleen nog maar vaag licht en begon ook helemaal te zweten enzo.


    Het kan zijn dat je een te lage bloeddruk had op dat moment en last van ijzertekort.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dat ook een keer gehad. Alles draaide, werd paars en zwart en ik dacht aan 1 ding: liggen.
    Dat heb ik 1x gehad, was na 5 minuten over en nooit meer last van gehad..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    dit is iets wat ik al vaker heb meegemaakt maar het blijft eng... maar meestal als dat gebeurd is me moeder er dan zegt ze dat ik moet liggen en blijf ik liggen tot ik niet meer duizelig ben. ik heb het dan ookal tijd hartstikke heet en voel me dan heel slap.. ik ben naar de dokter geweest het had met me ongesteldheid te maken want elke keer dat het gebeurd was ik ongesteld en had ik migraine(als ik ongesteld ben krijg ik automatisch last van migraine en wordt ik ook sneller duizlig als ik iets te snel opsta ). maar om te weten hoe het bij jou komt kan je beter zelf naar de dokter gaan... het kan ook zijn dat je te weinig hebt gegeten doordat je je niet zo lekker voelde en je daarom zo duizelig werdt ..x

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 18:30 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Misschien heb je iets met je appendix ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het kan met je bloedsomloop te maken hebben, zoiets heeft een vriendin van mij. Je moet het bij de dokter laten nakijken, iets met zeer bewegelijke aders, heb er verder geen verstand van ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Volgens mij kun je wel eens zoiets hebben als je een lege maag hebt en snel opstaat, maar misschien zou je even naar de dokter moeten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    misschien had je last van een migraine aanval ?


    Life is a beautiful struggle