• Dit wist je niet. Ik tot kort geleden ook niet. Maar blijkbaar heeft het getal 683 een eigen Wikipedia pagina. De getallen 682 en 684 echter niet. De meeste andere getallen niet. Randomheid, I guess?

    Tot zo ver jullie portie volstrekt overbodig nieuws van vandaag (:
    Hebben jullie ook nog van die dingetjes waarvan je niet weet dat het bestaat, en je je daarmee ook gelijk afvraagt waarom er zulke onzin bestaat?

    Ik wilde jullie dit gewoon even vertellen, omdat ik vind dat jullie een deel van je leven zouden missen als je dit niet zou weten. Kusjes.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Haha geweldig! Dat wist ik inderdaad niet. :')


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Omg hoe heb ik al die jaren kunnen leven zonder deze kennis. Ik vraag mij zelfs af of ik mijn diploma's wel heb mogen behalen zonder deze kennis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Welke onnozelaar heeft die pagina gemaakt. :’)


    Ik wil een tuin vol egels

    Idk of jullie deze kennen maar als je “241543903” googlet, krijg je foto’s van mensen die hun hoofd in de koelkast steken.


    I just caught the wave in your eyes

    Mamilapinatapai schreef:
    Idk of jullie deze kennen maar als je “241543903” googlet, krijg je foto’s van mensen die hun hoofd in de koelkast steken.


    HAHAHA geweldig! Die kende ik ook niet!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    MT, dit is echt wat voor mij, ik barst namelijk van de nutteloze feitjes haha.
    Wisten jullie dat de Twittervogel een naam heeft?
    En wel Larry? Weer wat geleerd vandaag!


    What’s tasty in Busan?

    SOPE schreef:
    MT, dit is echt wat voor mij, ik barst namelijk van de nutteloze feitjes haha.
    Wisten jullie dat de Twittervogel een naam heeft?
    En wel Larry? Weer wat geleerd vandaag!

    Dat is wel heel erg schattig c:

    Wisten jullie dat kakkerlakken gevoelig zijn voor het gevoel beoordeeld te worden door soortgenoten? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Elk moment razen er 1800 onweersbuien ergens over de aarde en er komt meer energie vrij bij een categorie 3 orkaan op de schaal van Saffir-Simpson dan wanneer alle nucleaire wapens die zich op de wereld bevinden tegelijkertijd tot ontploffing zouden worden gebracht.


    I just caught the wave in your eyes

    Wist je dat in het logo van Toblerone stiekem een beer zit verstopt?
    In de naam zit trouwens ook de naam Berne verstopt, de stad waar Toblerone is gemaakt.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2018 - 21:21 ]

    Tropisch_Eiland schreef:
    Wist je dat in het logo van Toblerone stiekem een beer zit verstopt?
    In de naam zit trouwens ook de naam Berne verstopt, de stad waar Toblerone is gemaakt.



    Dit wist ik ja! Er zijn echt heel veel logo's met verborgen betekenissen!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Die van Toblerone wist ik ook, en die andere zijn echt leuk :’)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een oude filosoof is ooit een keer gestorven omdat hij te hard moest lachen om zijn eigen grapje


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    mt want ik houd van random fun facts


    Life is a beautiful struggle

    SOPE schreef:
    Wisten jullie dat de Twittervogel een naam heeft?
    En wel Larry? Weer wat geleerd vandaag!

    Was dit laurel/yanny foreshadowing....!!!!!!!??????

    Een ander weetje is ook dat Google eigenlijk Backrub zou heten. Zo raar als je zou vragen aan iemand of ze het kunnen Backrubben.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mocht je nog redelijk snel wat calorieën willen verbranden, kun je voor een uur met je hoofd tegen de muur bonken. Weg 150 calorieën ^^

    Oh ja, en ken je rickrolls nog? Rick Astley heeft van die miljoenen Rickrolls maar 12 dollar verdient (':


    We were the forever that didn't last